Frist für Anmeldung |
|
1
|
20.02.08 22:09
madmadi
|
Frist für Anmeldung
Wie lang gänd ehr öichne Gäscht Zit, sech a- oder abzmälde? Bzw. wie veu im Vorus wänd ehr wösse, wie veu Lüt as chöme?
Mer händ grad diskutiert, öb's schlauer esch, möglechscht gli, damit d Trouzüge wösse, wie wo was organisiere a Speli / Unterhaltig etc. oder de Lüt eher chli meh Zit gä, um si ned unter Druck z setze.
Mer wänd nöchscht Woche, also Ändi Februar d Iladige verteile ond verschicke ond wösse jetzt ned, öb eher Amäldig bes Ändi März oder bes Ändi April agseit esch. Also vier oder drü Mönet vorem grosse Tag...
Wie gsänd ehr das?
Grüessli madmadi
Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!
|
|
|
|
21.02.08 08:40
bettina
|
Re: Frist für Anmeldung
Hallo Madmadi
also mir hüratet am 20. Juni 09 Diiladige werdet mir um Wiehnachte verschicke also endi dezember afangs januar ... mir machets warschinlich so dass dlüt üs bis endi märz müend bscheid gäh ... also drü monät vor em hochziit ... denn hend mir no gnueg ziit für apero organisation mit dä mengi und chönd mal ischätze wies mit dä abig menü priislich usgseht und das ganze am abig no mit dä tischufstellig und gästeplatzierig
so hend s ja zwei monät ziit ... das sötti ja vorig lange und mir hend kein stress
grüässli bettina
Hochzeit am 20. Juni 09
|
|
|
21.02.08 08:42
Pfunicht registriert
|
Wir haben die Einladungen bereits Anfangs Februar verschickt. Die Antwort haben wir bis 30 April verlangt. Wir heiraten am 08.08.08.
|
|
|
|
|
21.02.08 13:42
muuus
|
Mir hei üsi Iladige bereits im November / Dezember gä und die für Apéro gäbe mir so im April / Mail. Die gladene Gäst müesse üs bis am 25. Feb. bscheid gä obsi chöme..
|
|
|
21.02.08 14:19
cannella
|
Mier hend zerscht au de 30. Juni als "Abmäldetermin" dinne gha und jetzt (nachemene Telefon mit üsere Tafelmajorin) han ichs uf e 30. April gänderet, so dass sie no gueti 3 Mönet Ziit hend zum mit de Gäscht kommuniziere und s Wunschbuech umeschicke. Mier hend aber ganz bewusst gschriebe, sie selled sich ab- und ned amälde, will mier ja demit rächned, dass vo de gladne Gäscht praktisch kei abmäldige chömmid... dass heisst, s Abmälde gäbt für d Gäscht (und au für üs) weniger arbet, als dass sich alli müessted amälde.
Es Grüessli
Cannella
|
|
|
|
1
|