| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Frisur?
 1 2
03.09.09 10:11
Henkichen 

Frisur?

Hallo zusammen.

Ich habe im Monet etwas länger als Schulterlange Haar mit einem schrägen Pony.
Jetzt bin ich schon am überlgen welche Brautfrisur ich machen könnte.
Den Pony möchte ich nicht wegstecken oder so, da ich eine relativ hohe stirn habe.
Ich hätte gerne einen Schleier und vielleicht auch ein Diadem oder so.

Was habt ihr mit euren Haaren gemacht?
Habt ihr einen Vorschlag für mich?

Lieben Gruss

03.09.09 12:49
silver83 

Re: Frisur?

isch mehrfach drüber gredet wordä, wen bilder suechsch

www.heiraten.ch/forum/thema.php?board=16...61&page=1#9

do finsch es paar links wo no schnöni frisure druf hen.
Lg silver



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

03.09.09 14:47
Piglet 

Re: Frisur?

Hallo
Ich geb dir die Hand, meine Haare sind auch ca. schulterlang und ich hab einen schrägen Pony...
Gehe heute zum zweiten Mal Frisur üben!
Ich werde meine Haare "wellen" lassen und sie dann entweder ganz offen oder einen Teil zurückgesteckt tragen. Geschmückt werden sie mit hübschen Strasshaarspangen und kleinen Bridal Blinx. Ich hab ein bisschen abstehende Ohren, weshalb ich für die Fotos nicht unbedingt hochgesteckte Haare möchte...eitel, eitel...
Für das Fest (wir haben Hochzeit und Fest getrennt) werde ich mir die Haar wohl hochstecken lassen, aber nicht so streng. Gemäss Coiffeuse sollten die Haare dafür jetzt lang genug sein.

Je nachdem was dir so vorschwebt ist es ratsam die Haare rechtzeitig wachsen zu lassen. Obwohl ich ja finde, dass es nicht immer eine Hochsteckfrisur sein muss und man auch mit nicht ganz so langen Haaren tolle Sachen zaubern kann.
Und sonst frag einfach mal die Coiffeuse/den Coiffeur deines Vertrauens!

10.01.10 14:40
Krispy 

Re: Frisur?

Ha do grad no en Fülli vo Frisure gfonde!
http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair

10.01.10 14:50
silver83 

Re: Frisur?

wow krispy, do häts u viel schöni frisurä!! bin mier gad am bilder am usäkopierä

dankä

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

10.01.10 14:53
Krispy 

Re: Frisur?

öpper het mou die page empfole wäge farbideen ond ez beni ou chli am omesurfe. het werklech no gueti sache zor inspiration

10.01.10 14:56
silver83 

Re: Frisur?

ich bin diä wuchä gad go färbä und schnidä gsi, und den hen mier chli über mini wunsch frisur gredet. sie hät den gseid ich söll mol bilder mitneh, und sie seid mier den was got und was nid. was lang hebt und wos eher den am 12i nüm so toll usgsied.

drum bin i etz gad chli go sammlä...

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

10.01.10 14:59
Krispy 

Re: Frisur?

Ech muess denn no of d suechi noch ere Coiffeuse, wel die wo ech ha esch super för eifach schnell spetze schnide ond so, sie esch rächt gönschtig ond mega schnell. aber för hochzitsfrisur ond make up weti de gloub e anderi. Mou luege öbi öper gfende

10.01.10 15:08
silver83 

Re: Frisur?

frogsch mol chli im fründeskreis. ich lon mich aber au vu ner anderä frau lo schminkä. mini coiffeuse findet, dass sis nid so schön chan, und drum nimm i etz ä anderi wos aber gad im friseursalon macht. somit sparren mier üs en wäg am hz tag.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

10.01.10 15:26
Krispy 

Re: Frisur?

Das esch äbe ou mini idee, ned mega omefahre. d coiffeuse vonere kollegin macht bedes aber die esch ez gloub schwanger ond das esch halt emmer sone sach weisch ned öb si denn no ome esch oder wie si schaffet ond so. müesst halt mou go froge, dänke aber emmer, es het jo no zit (aber langsam muesi scho dra he)!

 1 2
zurückgesteckt   Vertrauens   rechtzeitig   hochzitsfrisur   Probefrisur   Coiffeuse   Brautfrisur   anzuschauen   fründeskreis   hochstecken   friseursalon   schulterlang   Hochsteckfrisur   Strasshaarspangen   Schulterlange   inspiration   hochgesteckte   projectwedding   verhürotet   Hochzeitsmesse