| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Geschenk
 1
25.08.07 17:20
Schoggitorte 
Geschenk

Hallo meine Lieben!

Ich bin neu hier und will eigentlich noch nicht gleich heiraten.
Aber ich bin demnächst an einem Hochzeitsapéro einer guten Kollegin eingeladen, habt ihr vielleicht eine Idee was ich ihr/den beiden schenken soll?
Ich habe nicht wahnsinns viel Geld zur Verfügung, aber ich möchte auch nicht mit leeren Händen kommen.
Was habt ihr schon geschenkt oder über was habt ihr euch besonders gefreut?

Liebe Grüsse
Nina

26.08.07 12:01
Sibylle 

Re: Geschenk

Hallo

mir sy letscht jahr ou zum apero igladeg gsi bi äre kollegin.

dert hani o absolut ke idee gha, när hani eifach e so nä art gschenkkorb gmacht, eifach mit teigw, konserv, kafi konfi, oel, mehl, süesses, wy, dusch, bodylotion, sunnecreme undso wyter gmacht. isch öppis womä sicher cha bruche und nid muess abstaube.


oder we es baby erwartet oder gwünscht isch het mis mami mou e wäschelyne gmacht mit windle nuggi schoppe chleidli etc dranne.
lg sibylle



wir heiraten am 30.05.2008 und 07.06.2008

02.09.07 19:43
Schoggitorte 
Re: Geschenk

Danke Sybille för dini Idee!

Jo si erwarted es Baby, do chönt ech werklech öppis drus mache, ond das metem Gschänkchorb esch au e gueti Idee, velecht machi au e Kombination drus ;-)

LG

02.09.07 19:44
Schoggitorte 
Re: Geschenk

ups sorry ha dine Name chli fallsch gschrebe...

 1
wahnsinns   besonders   bodylotion   Kollegin   vielleicht   eigentlich   wäschelyne   heiraten   Geschenk   Gschänkchorb   sunnecreme   eingeladen   gwünscht   geschenkt   Verfügung   demnächst   Hochzeitsapéro   erwartet   Kombination   gschenkkorb