| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
 1 2 3 4 5 .. 8
10.04.12 15:50
LadyWolverine 

HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Hallo zusammen

vorgestern habe ich nun endlich den langersehnten, aber dennoch unerwarteten Heiratsantrag bekommen :)
Wir möchten noch dieses Jahr (voraussichtlich im August) heiraten.
Erst jetzt wird mir gerade bewusst WIE knapp das ist
Die Ziviltrauung wird in Liestal stattfinden, aber wo die Kirchliche?
Mein Verlobter hat als Heimatort Seltisberg, BL, aber dort gibt es keine Kirche.
Wir wohnen im Oberbaselbiet.. Kennt jemand schöne Kirchen und vielleicht auch gleich schöne Locations für die Feier danach? (Nach dem Apéro noch etwa 35 Personen)?
Ich freue mich auf eure Antworten und hoffe ihr könnt mir helfen!!

Merci und Grüessli
Anette

10.04.12 15:53
jasi86 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

@ Lady Wolverine, herzlichen Glückwunsch zum Antrag... Mehr kann ich dir leider nicht schreiben und helfen komme aus Fribourg.

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

10.04.12 15:58
Hillary 
Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

LadyWolverine:
Hallo zusammen

vorgestern habe ich nun endlich den langersehnten, aber dennoch unerwarteten Heiratsantrag bekommen :)
Wir möchten noch dieses Jahr (voraussichtlich im August) heiraten.
Erst jetzt wird mir gerade bewusst WIE knapp das ist
Die Ziviltrauung wird in Liestal stattfinden, aber wo die Kirchliche?
Mein Verlobter hat als Heimatort Seltisberg, BL, aber dort gibt es keine Kirche.
Wir wohnen im Oberbaselbiet.. Kennt jemand schöne Kirchen und vielleicht auch gleich schöne Locations für die Feier danach? (Nach dem Apéro noch etwa 35 Personen)?
Ich freue mich auf eure Antworten und hoffe ihr könnt mir helfen!!

Merci und Grüessli
Anette

hei du
hiuuu, dasch scho chli knapp.....aber we dir chli flexibu sit de klappet das scho no. mir hürate im september u hei das wucheänd gad d kärtli verschickt. cha dr aber mit loction ir region nid so häufe, bi vo kt bern. wiviele seid ihr beim Apero. unser Aperocaterer haben wir erst heute bestellt. also das chunnt scho guet. gratuliere dr u viu erfoug bim stöbere u organisiere

10.04.12 16:12
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Merci für euri Antworte :)

Mir hai erscht gescht emol diä potentielli Gäschte zämmegestellt.
Für en Apéro chönne mir mit öpper 200 - 250 Lüt rächne
Abr fürs Znacht sinds denn numä no 35

Ich mach mir numä chli Sorge wäge mim Kleid... 5 Mönat Lieferfrist isch chli zu lang...
Han grad am Dunnschtig no e Termin verwütscht, wo ich denn mit minere Schwiegermami in Spé, minere Trauzügin und minere eine Brautjungfer gang go Kleider usprobiere :)

Abr ich bruch noch hüt zobe es Datum.. Und um es Datum chönne feschtlege bruche mir no diä andere Locations (Chilä & Restaurant), nit das spöter ais vo beidne nit klappt...

10.04.12 16:21
Hillary 
Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

ig würd äuä äs datum sueche wos afe mou ade trouzüge u dr familie geit...nid das denn öper ferie het. u nä ob d kiele no frei isch. ds restaurant lueget dr de besser am wucheänd i auer rueh a. nid dases de ä torschlussentscheid isch wo dr ässet.
mir hei bim apero 250-300 Lüt u hei no guet öper funge wo üs ds catering dert macht.
chile, isch no schwierig...i würd eifach am ne ort wo dir e bezug heit. dini odr sini eutere hei ghürate...odr wo eifach schön isch, zum fötele odr o d lag.

10.04.12 16:21
soraya1 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Hallo LadyWolverine
Herzlichi Gratulation zu diner Verlobig. Mer cha richtig uselese wie du die freusch u hibelig bisch.
Bezüglich Location/Datum/Kirche
Was isch dir am wichtigste? Was muss genau eu entspreche u wo chönd ihr felxibel sie?
Ihr chönd ja mal es Wunschdatum ufsetze u de luege ob eui Wunschlocation oder eui Wunschchile de frei isch.

Weg em Chleid. Seg de Verchäuferin eifach du müsisches Afang August ha u s Datum wüssisch noni definitiv. De luegt sie de scho dass sie dir nur Chleider zeigt wo sie no cha bstelle.

Das chunt alles guet u du wirsch en wunderschöne Tag bim Aprobiere ha.

September 01, 2012 we will walking down the aisle
and July 13, 2012

11.04.12 07:42
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Guete Morge zämme :)

Mir hai gescht e Termin für euseri Hochzyt gefundä :D

Wenns guet goht wird am 24.08. zivil und am 25.08. kirchlich ghyrotet :)

E Chilä hai mir eus au usgesuecht. Mir wei in Arisdorf hyrote :) Muess numä hüt dörte alüte obs goht.

3 Locations hei mir gescht au gfundä:

- Schloss Binningen
- Schloss Bottmingen
- Bad Schauenburg

Bi numä gspannt wiä tüür das ganze wird sii :/
Hai jo no nüt würklich gspart...

S Beschti wäri e Location wo mir chönnte e Caterer beuftrage, abr mir finde nüt wo eus passt :/

11.04.12 08:03
jusi 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

hei ladywolverine

härzlichä glückwunsch

mir chunnt spontan no das in sinn:

bad buebädorf
bad eptigä
burg reichenstein

ha dr per pn no ä link gschickt.. chanen leider nit postä weg em wärbevrdacht...


lg jusi

Zuletzt bearbeitet am 11.04.12 08:05

11.04.12 08:07
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Vo Bad Buebädorf bechum ich spöter no es Telefon, wenn d'Bankett-Abteilig wiedr besetzt isch.
Eptigä und Reichestei isch glaub chli zu wite wäg.

Dini Links funktioniere nit ^^

-------------------------------------------------------------

OOoo 24.08.12 ooOO ooOO 25.08.12 OOoo

11.04.12 08:13
Hillary 
Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

mir hei d zivil ou am 24.ougust....jupppi
wägem catering- isch natürli scho e vorteil, de chöit dr so lang mache wi dir weit. aber muesch dra dänke das meischtens dä rum muesch putze am sunnti.
dir heit gester aus gäh, super. u itz morn ds kleid. bi gspannt uf news morn obe, ob öpis hesch funge.

ZIVIL 24.08.2012 -------Kirchlich 29.09.2012

 1 2 3 4 5 .. 8
verlobt   september   Planungszeit   heiraten   HILFEEEEE   Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   römisch-katholisch   Samschtigs-Termine   torschlussentscheid   11------verheiratet   sUsstelligsmodell   selbstverständlich   Brutkleidergschäft   verheiratet   verliebt   LadyWolverine   Hängebauchschwein   Mustereinladungskarte   Locations   Naaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii