HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp |
|
1 2 3 4 5 .. 8
|
|
|
|
10.04.12 15:58
Hillary
|
Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
LadyWolverine: Hallo zusammen
vorgestern habe ich nun endlich den langersehnten, aber dennoch unerwarteten Heiratsantrag bekommen :) Wir möchten noch dieses Jahr (voraussichtlich im August) heiraten. Erst jetzt wird mir gerade bewusst WIE knapp das ist Die Ziviltrauung wird in Liestal stattfinden, aber wo die Kirchliche? Mein Verlobter hat als Heimatort Seltisberg, BL, aber dort gibt es keine Kirche. Wir wohnen im Oberbaselbiet.. Kennt jemand schöne Kirchen und vielleicht auch gleich schöne Locations für die Feier danach? (Nach dem Apéro noch etwa 35 Personen)? Ich freue mich auf eure Antworten und hoffe ihr könnt mir helfen!!
Merci und Grüessli Anette
hei du hiuuu, dasch scho chli knapp.....aber we dir chli flexibu sit de klappet das scho no. mir hürate im september u hei das wucheänd gad d kärtli verschickt. cha dr aber mit loction ir region nid so häufe, bi vo kt bern. wiviele seid ihr beim Apero. unser Aperocaterer haben wir erst heute bestellt. also das chunnt scho guet. gratuliere dr u viu erfoug bim stöbere u organisiere
|
|
|
|
10.04.12 16:21
Hillary
|
ig würd äuä äs datum sueche wos afe mou ade trouzüge u dr familie geit...nid das denn öper ferie het. u nä ob d kiele no frei isch. ds restaurant lueget dr de besser am wucheänd i auer rueh a. nid dases de ä torschlussentscheid isch wo dr ässet. mir hei bim apero 250-300 Lüt u hei no guet öper funge wo üs ds catering dert macht. chile, isch no schwierig...i würd eifach am ne ort wo dir e bezug heit. dini odr sini eutere hei ghürate...odr wo eifach schön isch, zum fötele odr o d lag.
|
|
|
|
|
|
|
11.04.12 08:13
Hillary
|
mir hei d zivil ou am 24.ougust....jupppi wägem catering- isch natürli scho e vorteil, de chöit dr so lang mache wi dir weit. aber muesch dra dänke das meischtens dä rum muesch putze am sunnti. dir heit gester aus gäh, super. u itz morn ds kleid. bi gspannt uf news morn obe, ob öpis hesch funge.
ZIVIL 24.08.2012 -------Kirchlich 29.09.2012
|
|
|
|
1 2 3 4 5 .. 8
|