| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
 1 2 3 4 5 6 .. 8
11.04.12 13:56
stephansbride 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Jä das mit dim Schwigermami isch natürlich blöd...
Abr das mit em 16.03.13 isch no e interessanti Überlegig

Ich hoff für Euch dass ihr spassende Datum findet und e Traumhochzit dörfet ha...

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***

11.04.12 14:03
laluna1712 
Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

@dia: ich wollte ja immer am 7.7.07 , aber irgendwie wollte Schatzi da noch nicht

Nach der Verlobung haben wir erst mit dem 1.07.11 geliebäugelt, unserem 6. Jahrestag, allerdings wusste meine Mutter da bereits, dass ihr Gottenmeitli an diesem Tag heiratet, ausserdem wäre mir dies echt zu knapp gewesen.

Naja, wenn man sucht, dann findet man auch zu einem anderen Datum was, Kate und Will haben am 29.04.11 geheiratet, wir am 24.09.11

11.04.12 14:11
jadina0107 
Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Liebe LadyWolverine

Ich habe meinen Antrag (lange erwartet und doch überraschend) am 1.1.12 bekommen. Ich wollte natürlich umbedingt "sofort" heiraten. Wir werden am 1.9.12 heiraten und sind in der Planung relativ gut voran gekommen. Am Anfang war es aber schwierig übergaut Lacationen zu finden die noch frei waren. Manchmal frage ich mich ob ich nicht besser doch etwas länger gewartet hätte und dadurch mehr auswahl bei den Lacationen gehabt hätte.
Mein Tipp an dich. Überlege gut ob die Hochzeit umbedingt "sofort" sein soll. Es soll doch sicher etwas spezielles sein das auch gut geplant ist.
Wir haben übrigens sehr auch lange überlegt ob wir eine Winter Hochzeit machen sollen. Dies soll ja auch sehr romantisch sein und man ist nicht ganz so fest von gutem Wetter abhängig.

Es gebe auch sehr schöne Daten wie: 1.1.12 12.12.12 oder wie eine freundin von mit meinte der 21.12.12 am Tag an dem angeblich die Welt untergehen soll. .

Wünsche euch viel Erfolg bei der Planung.

11.04.12 14:17
saerli 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Jeh Zottel, super Datum! I freue mi mega! Bi euch esch es au no spannend mit de Date!

Aso LadyWolverine... I ha der würkli kei Angst welle mache
Redisch emol met dim Schatz drüber was er euch genau vorstelled met allem drum und dra und den chöned er luege obs realistisch esch das i dere Zit zorganisiere.
Aber wenn er würklich es schöns durchdachts Fescht wänd ha, denn würdi mer meh Zit loh. Nur scho für das schöne Vorbereitigsgfühl, wo sust viel zschnell verbii goht.

Hmm, blödi Frog, aber wie wärs wenn sSchwiegermami dFerie verschiebt?
Mer händ Gäst wo extra eri Ferie verschobe händ, damits chöned debie sie. Klar esch es chli blöd, wenn sie dFerie scho buecht het, do müessted scho eher er euches Fest anders plane. Aber vellecht esch das ja au en Option...

So i muess weder chli schaffe........

Ha grad gläse vom Erdbebe und de Tsunamiwarnig im Indische Ozean... und mer händ dOfferte för eusi Flittis ufem Tisch für in Indisch Ozean. Komisches Gfühl. Aber i glaub mer gönd glich det he. Oder?

°°°22. September 2012°°°

11.04.12 15:08
Chatzezuengli 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

@ Zottel & Saerli

ir Agenda vor Wirtin, dert womer z'Apero hei, hets zoberscht vier Symbou gha: äs Sünneli, äs Sünneli mit Wüuchli, numä Wüuchli u no Wüuchli mit Räge. Mir hei natürläch sofort z'Sünneli akrüzlet

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

11.04.12 20:54
Daydream 
Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Hallo du,
ich weiss jetzt nid ob ich scho z spot bi mit antworte ;)wenn jo eifach ignoriere hehehe
also mir hürote es Wucheend vorher und Fiire uf Burg Riichestei in Arlesheim.
Wo ich diversi Locations agfrogt gha han im letschte Herbscht isch scho sehr viel weg gsi.
Ich chönnt dr es Catering us Bottmige sage, allerdings kenni die nonig persönlich sondern nur über mini Eltere. Die mache aber au s Catering bi uns.
S Schloss Zwinge würd mir no ihfalle oder d Schloss? Wildenstein....
Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012


Zuletzt bearbeitet am 11.04.12 21:00

12.04.12 07:05
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Hallo Daydream

merci für dini Vorschläg. S Schloss Wildestei isch laidr scho usbuecht. Drvo abgseh isch 800 CHF für 5 Stund e chli heftig noch minere Meinig... S isch jo nüt drbi..

Mir hai gescht no chli gschwätzt... Evtl. werde mir es denn doch ufteile.. Zivil November/Dezember und kirchlich denn im März/April/Mai nögsch Johr.

Mich schiessts chli a, abr s wird vernünftiger si.

Diä einzigi Usnahm wäri, wenn min SchwiVa hüt zobe sait dass er diä Köschtene für es Restaurant würdi übernäh ^^ Abr das wird nit passiere :P

Hüt han ich e Termin zum Bruutchleid go aluege... Schiesst mich au i-wie a denn :/

12.04.12 07:28
stephansbride 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

@LadyWolverine: Also ich find din Vorschlag nid schlecht. So hesch du glich Vorfreud ufs Zivile aber no gnueg Zit zum dini Wünsch zerfülle.
Jo luegsch mol vilicht isch jo din SchwiVa so nett

Also ich find du chansch jo glich go es Chleid abropiere...Muesch dr durch die ganzi Situtation die Freud nid lo neh. SBrutchleid ussueche isch so e wunderschöne und bsundere Moment, dass du dir das nid söttsch lo vermiese.
Ich wünsch dr uf jede Fall ganz vil Spass bim probiere!

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***

12.04.12 07:41
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Jetz hai mir hüt morge im Auto no gsait denn mache mir diä zivile anem besundre Datum: 10.11.12.. und was isch? S isch e SAMSCHTIG..... -.- Die Dame vom Zivilstandsamt het mir jo am Zischtig scho gseit, dass diä Samschtigs-Termine s ganze Jahr usbuecht sin... Supr -.-
Ich lüt spöter schnäll a, abr ich ha do wenig Hoffnig.. Gliich wiä diä ganze Termin die so besundrige Date hai immer scho es Johr vorher usbuecht sind...
12.11.12 wäri villicht au no guet? S wäri e Mentig...
Im Oktober will ich nit hürote, wil do diä Ex vo mim Fründ ghürotet het letzsch Johr...

Hait ihr no Datumsvorschläg?

10.11.12 (Da Samschtig warschinlich usbuecht)
12.11.12 (Mentig)
12.12.12 (Mittwuch)
13.11.12 (passt zwar i-wie nit, aber 13 isch mim Verlobte sini Lieblingszahl - kai wunder würd ers lieber ufs nögschte Johr verschiebe ^^)

Was isch aigentlich dr "Hochzytstag"? Der Tag an dem diä zivile Hochzyt isch, odr?

12.04.12 07:56
stephansbride 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Bsunders find ich dr 12.12.12 (cha me sich guet merke ) oder dr 13.01.13 (isch aber leider e Sunntig hani grad gseh )
Aber die wo du ufzellt hesch si sicher speziell. Smuess jo a für euch stimme.

Wenn 13 dLieblingszahl vo dim GG isch wär als Datum dr 13.03.13 au no e Möglichkeit (isch halt chli spot)

Sovil ich weiss isch dr Hochzitsdaag an dem Daag wo me zivil ghürote het. Will das isch jo offiziell und vors Zivilstandesamt muess jedes Paar susch darfsch jo gar nid kirchlich hürote.

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***

 1 2 3 4 5 6 .. 8
september   HILFEEEEE   Locations   Naaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii   selbstverständlich   Brutkleidergschäft   Hängebauchschwein   torschlussentscheid   LadyWolverine   verlobt   römisch-katholisch   11------verheiratet   verheiratet   Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   sUsstelligsmodell   verliebt   Mustereinladungskarte   Planungszeit   Samschtigs-Termine   heiraten