| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
 1 .. 3 4 5 6 7 8
12.04.12 08:10
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Dr 13.03.13 isch es schöns Datum :) Und denn am 16.03.13 diä kirchliche Trauig.

Ich glaub ich chönnti damit läbe, wenn dr 10.11.12, dr. 12.12.12 odr dr 12.11.12 nüm verfügbar wäri.

Abr was, wenn am 21.12.12 würklich diä Wält würdi untergoh


Denn würdi ich numä "vrlobt" stärbe... so ne schissdräck

12.04.12 08:17
stephansbride 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Also dr 13.03.13 find ich persönlich e sehr schöns Datum..

Jo das mit em Weltuntergang isch so e sach he
Das isch würklich blöd, dassd denn verlobt muesch stärbe. Aber ich chönt mis Eheglück au nid lang gniesse

Aber denn muesch halt im negschte Läbe grad sofort hürote

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***

12.04.12 08:23
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Wenn ich nit als Hängebauchschwein odr sunnsch öppis uf diä Wält wird cho xD

Supr.. S Zivilstandsamt het uf dr Homepage Öffnigszyte a de 8 am morge stoh... Goht abr numä dr AB dra "Unsere Öffnungszeiten sind von Montag bis Freitag von 9 Uhr bis"

12.04.12 08:34
stephansbride 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Me ka jo au als Hängebauchschwein e schöns Läbe ha

Super. Die sötte vilicht mol ihri Homepage aktualisiere. Isch echt müehsam.

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***

12.04.12 08:45
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Das isch so ^^

Cha mer vo de Chilä aigentlich au abgelehnt wärde?
Dass diä säge nai, mir wend euch nit traue, wil dir nonig lang genueg i dere Gmeind läbet?
Odr wil siä dr Meinig sin mir wäre nit gläubig gnueg?

Glaube, jo s isch scho so öppis... S git no vil Lüt wo aifach wei kirchlich hürote wägem "Ambiente" und em wisse Bruutchleid... Vrstands scho, dass diä das nit so gärn gsehnd.
S nögschte isch, das mir vo 2 unterschiedliche Konfessione chömme. Min Verlobter isch refomiert, ich bi römisch-katholisch (wobi mir es erscht gescht wiedr drvo gha hend, dass es vo dr Grundlage vom Glauben kai würkliche Unterschied git...)
Mir werde abr reformiert hürote denn, wil euseri Chind denn au reformiert selle si.
Ich glaub mir lueges aifach mit em Pfarrer emol a.

Heit dir es Traugespröch mit de Chilä müesse führe? Wenn, was hend siä welle wüsse?

12.04.12 08:57
stephansbride 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Also ich weiss nid ob me vo dr Chile chan abglehnt wärde nur will me nonig lang in dere Gmeind wohnt.
Wenn öber vo euch reformiert isch längt das zum inere reformierte Chile hürote. Es müesse nid zwingend beidi reformiert si.

Also mir hei eifach bi dr Chilegmeind aglüte und gseit mir möchte denn hürote und die händ uns dr Termin reserviert.
Und denn hei mir vor es paar Wuche es Gspröch mit em Pfarrer gha wo er uns gfrogt het warum mir wei kirchlich hürote usw. (ich denk wenn mir gseit hätte nur weg em Ambiente und will das schö isch hätt er wahrschinlich nid so Freud gha).

Jo und denn hei mir öbe e Monet vor dr Hochzit nomol es Gspröch mit dem Pfarrer und das wars...

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***

12.04.12 08:58
cutebride 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

has jetzt no nie gseh dass e chile eim abglehnt het weg dä gläubigkeit

mir hüratet inere reformierte chile (nur min GG isch reformiert) und das isch absolut keis problem gsi wo mer eus bim sigrist gmeldet hend.

dä pfarrer wo mer usgsuecht hend isch zu eus heicho und het bim erste gspröch vorallem gfrögt wiä mer eus dä ablauf vorstellet, ob mer wellet singe, ob mer es eignigs verspreche wend mache und so also ziemli locker hanis gfühl gha. und öppe ein monet vor dä trauig hemmer den s'zweite gspröch zum alles gnau festlegge und woner au nomal uf eus wet igah.

.:wedding date:. 29. September 2012

12.04.12 09:31
LadyWolverine 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Diä Chile stoht fescht: 16.03.2013

Und bim Zivilstandsamt sind siä am luege... S git es neus Namensgesetz ab nögscht Johr und siä wüsse nonig wiä wenn wo siä diä Trauige chönne mache.
Han ihre abr jetz gseit mir müenn jo i-wie au plane.. Nit dass diä Iladige vrschickt sin und mir lüte im Dezember a und denn isches nüt gsi...
Sie lütet mir hüt no zrück. Wenn's klappt denn isch diä zivile Trauig am 13.03.13 :D :D

Ha grad Mega Freud :D

De 10.11.12 und de 12.12.12 wären sunnsch allefalls au no frei :D

12.04.12 09:48
dia

nicht registriert

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Cool, freu mi für di!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

12.04.12 09:50
cutebride 

Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp

Super dass d'chile hesch chöne reserviere und jetzt au gnueg ziit hesch zum s'ganze hochziit planne! viel spass bi dä vorbereitige!

druck dir no d'düüme fürs zivile

.:wedding date:. 29. September 2012

 1 .. 3 4 5 6 7 8
Mustereinladungskarte   verlobt   Planungszeit   verliebt   september   torschlussentscheid   Naaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii   Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu   römisch-katholisch   HILFEEEEE   heiraten   Brutkleidergschäft   Samschtigs-Termine   Hängebauchschwein   sUsstelligsmodell   selbstverständlich   11------verheiratet   LadyWolverine   verheiratet   Locations