HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp |
|
1 .. 4 5 6 7 8
|
|
|
|
|
12.04.12 11:52
danihaninicht registriert
|
Re: HILFEEEEE - Planungszeit wird zu knapp
Hallo LadyWolverin
Schön, dass das mit einem anderen Datum nun klappt bei Euch!
Ich wollte nur sagen; am 7.12.11 hat mich mein Schatz gefragt und wir heiraten am 9.6.12. Das sind gerade mal 6 Monate! Ich bin froh, ist es nicht länger! Es kommt natürlich immer auf Wünsche und Vorstellungen drauf an Da wir nicht kirchlich heiraten und auch das Nachtessen in der Scheune seiner Eltern machen, hatten wir mit den Locations keine grossen Probleme.
Ich hoffe auf alle Fälle, dass bei Euch alles so kommt, wie ihr es euch wünscht!
lg Danihani
|
|
|
12.04.12 21:42
LadyWolverine
|
Ich han scho hüt mis absolute Traumkleid gfundä S isch numä laidr nüm bestellbar... So han ich kai Wahl gha.. Neh odr nit neh... S isch s erschti gsi, wo ich a gha ha. Und nach de andere Aprobe isches DAS blibe. Ich hätt scho es Föteli, abr nit dass min schatz denn doch goht go stöbere :P
Jo ebe, s Problem isch gsi, dass es muess JETZT zahlt werde... Ha e Azahlig gmacht vo 100 €. De Rescht muess innert de nögschte Täg folge per Überwisig... Mi letzschti Möglichkeit wäri min Kredit ufzstocke. Ha denn bim hai cho mini Eltere aglüte, ob sie mir allefalls chönnte öppis vorschiesse, dass ichs chönnti bi ihne abzahle. Mini Eltere sin abr grad selbsch chli am krampfe, wil sie no Hüser müenn abzahle bis min Vater dies Johr in Pension goht.
Jetz isch hüt obe min zukünftige SchwiVa bi eus. Min Verlobte und er sin dusse gsi go rauche und ich ha es Gschänkli für de Grossvater no vrpackt. Denn sind siä wiedr ine cho und min SchwiVa het mi gno und "gschüttlet" und gmeint "Sig mir ai Huufe odr nit, hä?" Ich "wäge?" Er: "Um dies Brutchleid bruuchsch dir keini Gedanke mache. Das isch zahlt." Ich: "Wie? Äh nai, channsch doch nit mache!" Er: "Doch ich cha, mir sin ai Huufe und fertig"
Bi jetz no ganz baff.......
verliebt 25.05.2010 verlobt 08.04.2012 verheiratet ooO?Ooo
|
|
|
12.04.12 21:50
Daydream
|
jööö das isch jo mega herzig vo ihm. freu mi für dich. Mis chleid het au mis schwiegermami zahlt, si sich au mitcho ussueche, will mis mami so wit weg wohnt.Bi uns isch es au ei "huffe" und mir hätte au nie drmit grechnet soviel hilf vo dr familie z becho Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 4 5 6 7 8
|