Hilfeeeee - Problem Orgelmusik :-( |
|
1 2 3
|
22.07.13 15:23
Eve777
|
Hilfeeeee - Problem Orgelmusik :-(
Hallo zäme
Ich ha es Problem wäge eusere Musig i de Chele. Aso während de Trauig singt e Sängerin, det esch alles ok. Aber euse Pfarrer (wo sust wörkli easy druf esch), het dureblicke loh, dass er gärn hät dass mir no e Teil Orgelspiel ibeziehnd. Denn hämmer dänkt guet, mir mache eifach de Izug und Uszug uf de Orgele öpis und s Gmeindlied wo alli zäme singe. Jetzt hämmer eus mit de Organistin troffe vo de Chele und sie het eus paar Sache vorgspielt (mir händ ned de klassisch Hochzyytsmarsch welle), aber irgendwie esch de Funke bi keim Stück so richtig überegsprunge.
Alles wo mir so mega wörd gfalle het sie gseit chön sie ned spiele wills äntwäder zu schwer esch oder Orchesterstück sind (ha immer dänkt ich wirde mol zum Canon in D ilaufe, de cha sie ned. Uszug hätti Joyful Joyful meegaaa gfunde, goht au ned). Bi grad chli verzwiflet und es schisst mi rächt ah dass ich i dem Punkt offebar so kompliziert bi und mir eifach fast nüt gfallt. Mi GG hets do easier, er cha das chli lockerer nä. Mich macht Orgelemusig wenn sie zu schwer esch eifach nur truurig und das möcht ich am Hochzyytstag ned. D Organistin het eus denn no div. Toccatas vorgschlage, aber die dunke mi alli so närvös irgendwie, das het für mich au ned wörkli stimmigsvoll romantisch tönt.
Dorom mini Frog a euch, händ ehr velecht no de Idee für schöni Orgelstück i de Chile? Ha scho s ganze Youtube und Google abgrast aber det bringts eim immer die gliche wo ich ehrlichgseit alli ned wörkli de Brüller finde .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|