| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeits Stress
 1
10.08.09 14:30
Rosenherz 

Hochzeits Stress

Liebe Leute

Ich wollte mal frage wie das bei Euch so aussieht...
Seit fast einem Jahr sind wir am Planen und Organisieren für unser Fest Ende August. Und wir sind echt soweit dass wir froh sind wenn DER TAG endlich da ist!
Wir sind sowas von ausgepowert- ich denke in den anschliessenden Flitterwochen werden wir uns wirklich erholen müssen.
Gehts Euch auch so oder habt Ihr noch Energie?

Liebe Grüsse
Rosenherz

10.08.09 16:05
sunset 

Re: Hochzeits Stress

Hi Rosenherz

Bei uns ist es genau so... das Organisieren macht zwar Spass und ist auch schön, jedoch freuen wir uns wenn es bald vorbei ist.

lg sunset

10.08.09 16:22
sniffi 

Re: Hochzeits Stress

Hey ihr Lieben

Ich bin erst am Anfang der Organisation und freue mich darauf. Bin ein kleines Organisationsgenie, sagt man bin gespannt, ob ich auch darauf plangen werde, bis alles vorbei sein wird!

Wünsche euch jetzt schon ein tolles Fest und dass alles so klappen wird, wie ihr es euch vorstellt!

Lg
sniffi


am 4. September 2010 wird mein grosser Traum Wirklichkeit

10.08.09 16:34
souris 

Re: Hochzeits Stress

Uh ja, da gahts mir au so. Also eigentlich het s'organisiere, plane ond abkläre würklich super vill Spass gmacht, aber jetzt so of de Zielgerade, wo mer scho alles gmacht het ond nor no chan warte, isch es chli müehsam...

Aber irgendwie han ich au chli Angst dervo, dass wenn DE grossi Tag verbii isch, ich so chli wie in es Loch gheie. Will denn gits irgendwie gar nümm vill z'mache ond das Thema, wo eim jetzt so lang beschäftigt het, isch nüm aktuell...

13.08.09 12:41
Snoopeldy 

Re: Hochzeits Stress


Hmmm... unser Hochzeitstag steht auch schon fast vor der Tür - aber ich muss sagen, ich bin noch voller Power und Energie

Wir hatten 9 Monate für die Planung und Organisation und sind ready - und das alles ohne viel Stress. Vielleicht liegt es an den Ansprüchen und wie perfektionistisch man veranlangt ist, dass man in einen riesigen Stress kommt?
Meine Devise war immer: Der Tag soll für uns perfekt sein - aber trotzdem auch in der Vorbereitungszeit keinen Stress sondern nur Freude bringen. Deshalb auch mal fünf grade sein lassen und nicht versuchen, das Unmögliche möglich zu machen

Eigentlich ist mir momentan schon fast langweilig, weil alles bereit ist

*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere Geschichte nimmt am 3./5.9.09 eine neue Wendung.

13.08.09 12:48
bienemaja71 
Re: Hochzeits Stress

@souris..

nach de hochziit darfsch denn ja au nu go flittere, dankeschärtli schriibe, fotos aluege usw.. und vorallem darfsch ehefrau sii!
gitt denn bestimmt immer nu viel z tue :-)

13.08.09 13:10
souris 

Re: Hochzeits Stress

Das stimmt, mir gönd aber erscht nächst Jahr go flittere, defür chli länger. Chan mich denn ja det i d'Planig stürze. Mir wettet gern es paar Mönet of Afrika go omereise.

Ond suscht, wenns ganz schlimm isch, chani ja nochli im Forum min Senf dezu geh, denn wird mir au ned so langwiilig...

13.08.09 13:14
sunset 

Re: Hochzeits Stress

oder "ihr Kinderlein kommet"... dann wir euch sicher auch nicht langweilig

13.08.09 13:25
souris 

Re: Hochzeits Stress

Hi hi, üebe werdet mer ganz sicher, aber s'scharf schüsse werdet mer erscht i de Flittis...

Schwanger dur Afrika reise (im Camper) find ich fascht chli gförlich...

13.08.09 19:37
sunshine83 

Re: Hochzeits Stress

Hallo zämä

Be üs geits nüm so lang u mir hei zmeischtä scho organisiert aber äs isch scho nä rächtä "kampf" gsi. Vorauem hei üsi wieblächä gäscht rächt mühä gha äs abechleid z'finge u darum isch mis telephon ir letschtä zyt chum stiu gstange mini Trouzügine hani ab und zue o chli mühäsä pushä aber im grosse u ganze si mr guet dinne mit dr ganze organisation




Wir heiraten am 25.09.2009

 1
Organisation   Hochzeitstag   langweilig   Wirklichkeit   Hochzeits   Ansprüchen   Organisieren   organisiere   perfektionistisch   Vorbereitungszeit   ausgepowert-   Vielleicht   anschliessenden   dankeschärtli   eigentlich   beschäftigt   Organisationsgenie   Flitterwochen   organisiert   Zielgerade