Hochzeitskleid |
|
1 2 3 4
|
|
|
14.08.07 09:45
traumkleidernicht registriert
|
Re: Hochzeitskleid
Also wenn ich hier lese, was ihr für eure Kleider bezahlt habt, bleibt mir manchmal fast der Atem weg :-) - Ich hätte mir nie so ein teures Kleid leisten können. Ich habe jetzt zwei Kleider zur Auswahl und werde mich für eines von beiden entscheiden. Das eine ist eine sehr gute Kopie von einem Maggie Sottero-Kleid. Das hat mich nicht mal 1000.- CHF gekostet, MASSANGEFERTIGT versteht sich.
|
|
|
18.08.07 09:34
runaway
|
ich hürate am 15.09. und das isch mis chleid :-) - isch zwar "nur" es kopierts chleid, aber es gseht fascht us wies original. und es isch günstiger :-)
|
|
|
23.08.07 11:11
jackscor
|
hoi zäme
i ha für mis chleid inkl. schuhe, underwösch (jojo), strümpf, handschuhe, täschli und schmuck knappi 2'900 zahlt. s isch sech würklech wärt gsi, es si aui begeisteret gsi, aune vorah natürlich dr brütigam. i hätts am liebste gar nüm abzoge. dr einzig nachteil bi dene chleider isch auerdings dr wäg zur toilette... aber ou das nimmt meh i chouf für so ne wunderschöne tag.
lg
|
|
|
|
28.08.07 08:41
Anasazinicht registriert
|
Hey ihr Brüüt, händer es Föteli devo???
Ech han mis Chleid bim 2. Bruutchleiderlade gfunde... bin im Chez Janine gsii und han dete s`zwöite Chleid agha... de sind dete no anderi Kunde gsii und woni usecho bin, heds gheisse... WOWWWW vo allne Siite... ja okay, das esches den au worde!! Ech häts den aber müesse bstelle, isch nid elfebeifarbig gsii und z`churz. Han den gseit, sii sell de Artikel ufschriebe und ech düeng mich per Tel. den mälde.... En Wuche spöter hanis do uf de Brutkleiderbörse gfunde... mini Grössi, mini Farb, mini Längi!!!!!!! Chum zum glaube....
im ganze heds mich wohl öbe 1`500.- eso choschtet, Occasion!
Ech han min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich ghürotet
|
|
|
28.08.07 12:16
Lady_S
|
Gut zu wissen, wie viel einige für ihre Kleider augegeben haben... Kennt jemand die Kleider von Alyce Designs??
|
|
|
28.08.07 20:00
lilli
|
/Users/Jana/Pictures/Kleid1.jpg
Das ist meins
|
|
|