| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..
 1 2 3
20.09.13 07:31
Milia83 
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

also mir hend dWeddingsingers.ch bueched. schiinend mega professionell und au vom priis här für das dass gad 2 sängerinne bechunsch findis no sehr fair ächt und bi ihne zahlsch au gar nüt meh für lieder wo sie mönd istudiere mer hend sogar super spezial wünsch chönne abringe und sie dönd alles umsetze (und sie döned halt eifach super findi). Weddingcrashers hani no nie ghört aber sich au gueti sach.

20.09.13 07:40
sonne13 

Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

mir hend au d weddingsingers gha. hend vor ere wuche ghürote. sie sind wirkli sehr flexibel, au was d liedwahl aabelangt, das hend mir super gfunde.
grundsätzlich sind mer sehr zfriede gsii mit dem wo sie gmacht hend. allerdings muessi säge, dass sie ned sooo professionell übere cho sind. mir hend zwöi lieder gha, eini vo de sängerinne isch glaub ned so guet vorbereitet gsii, hed rächt en unsichere iidruck gmacht und bim zweite lied prompt zwöi mol de iisatz verpasst. ich weiss ned obs öppert gmerkt hed, aber grad bimene lied mit düütschem text fallts halt scho uuf - und mim schatz und mir sowieso, will mir die lieder jo in-und uswändig kenned bim andere lied hed sie au en texthänger gha, aber ich glaub das isch denn scho weniger uffällig gsii, wills halt uf änglisch gsii isch. die anderi sängerin hed eus aber reschtlos überzügt, vo ihrer stimm her, aber au ihres sehr sympatische, sichere ufträtte. sie hed sich glaub chli meh und besser vorbereitet gha. alles in allem ischs aber sehr schön gsii!!!

20.09.13 08:38
Chroemli

nicht registriert

Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

Elea
Das mit em Demo find i super, so hesch scho mol en Vorgschmack.....bi üs esch es so das mir am Obe scho en Verwandte hend wo singt und DJ macht und de choschtet üs nüet, aber i de Chile wär mi Wunsch en Sänger mit Pianobegleitig, ....be de gspannt was du zu dim Sänger meinsch....wünsch euch en wunderschöne Tag......

Janedone
Ihr hend jo weddingcrasher fix buechet, hend er en Azahlig scho müesse mache, und treffet Ihr euch mol no persönlich mit Ihne oder lauft alles über Mailkontakt

20.09.13 08:58
_janedoe 

Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

Aso ich ha ihne gester (en mega Zuefall, dass die mier au grad gester gmailet hend) erst fix zuegseit. Weiss na nöd ob e Azahlig fällig isch. Bisher isch alles über Mailkontakt gloffe.

Mier hend d weddingcrashers au agluegt. Ich muess säge, das ich eifach Frauestimme nöd wirkli gern ha bi so Aläss wills für min Gschmack oft schnell ine Musical Gsang oder is künschtliche abrutscht woni ned so mag. Drum isch für eus eh nur e Männerstimm i Frag cho

20.09.13 10:01
Chroemli

nicht registriert

Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

Janedone
Hey soo toll, wird sicher wunderschön und die Stimm wird sicher alli berühre... ich find we du die Männerstimme öppis ganz speziells, drumm wörd die mir scho no passe, ich frag sie glaub au mol unverbindlich a

20.09.13 11:24
_janedoe 

Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

Verzellschmer de, ob erfolgriich gsi bisch! (Hoffentli hemmer nöd zgliiche Hochziitsdatum! mier hürated am 17.05.2014)

23.09.13 12:34
memphiswalker 
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

wir hatten dazumals auch die weddingsingers und sogar mein mann hat geweint ;.) haben uns restlos umgehauen insbesondere bei den zweistimmigen Teilen! Mir gefallen hat Frauenstimmen besser insbesondere in den Harmonien. Wir haben die Weddingcrasher auch angehört damals aber hat weniger berührt

02.10.13 15:12
Melanie83 

Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

Han euch suscht auno en guete tip womer mini cousine empfohle gha hed für bitzli günschtigeri sanger (also glaub scho au meh als 200.00 das wär ja scho fascht gschänkt :-)
lueged doch die mal ah - hed gad mehreri: http://soulmatesbyweddingsingers.jimdo.com/

21.09.14 14:03
michael71 
Re: Hochzeitssänger / Sängerin gesucht..

Kates-music.ch ist ebenfalls eine tolle und preisgünstige sängerin. Lohnt sich dort mal hineinzuhören. Sie ist eine junge sängerin welche sehr gut ausgebildet ist und wirklich eine tolle stimme hat!

Lieber gruss
Michael71

 1 2 3
Hochziitsdatum   Hochzeitssänger   nicole-bosshard   grundsätzlich   Pianobegleitig   professionell   soulmatesbyweddingsingers   Repertoirlischte   instrumentali   Liederlischte   weddingcrashers   plan-dein-fest   Sängerin   weddingsingers   dWeddingsingers   gesucht   preisgünstige   Wunschlieder   weddingcrasher   Gänsehuutfeeling