- Lucylu - Oh die Cupcakes-Torte ist der Hammer ich will auch so etwas haben - huiii gluschtet mich grad. Hattet ihr genau diese an eurer Hochzeit? Mir gefällt die zweite mit den violetten Küchlein.
@valey: Ooooh, das isch si au gsi.. Ich schwärme hüt no devo. Ich würd sofort wieder es Stuck neh.. :) Mir händ scho de ganz obig es Buffet gha und bi de Torte hät sich denn jede dött chöne es Stuck abschnide wo er hätt wölle. Han ich super gfunde, den hät jede chöne neh wiäviel und vowa er hät wölle.
cutebride1 Woni im Internet e chli umgestöberet ha zum luege was es eso für Hochzytstortene git hani die Torte gseh und mer grad sBildli abgspiecheret. Die isch eifach dr Hammer und en absolute Traum! Für wie viel Persone isch die gsi und wie viel het sie kostet?
@jusi, dankeee vielmal! eui torte isch ja au dä hammer!! mir gfallt d'farbkombi sehr guet
@MsJenaya, freut mi dass eusi torte dir gfallt mer hend sie selber designed sie isch für 48 Persone grechnet und all hend es grosszügigsstuck gno und s'het vörig gha sodass mer dä obersti stock am nöchste tag sogar hend dörfe mithei neh wegem priis schriebi dir no en PN.