| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Inspiration
 1 2 3
26.11.12 21:28
elea 

Inspiration

Hallo liebi Brüt

i liebes total em internett nach hochzits sache zsueche und chli idee zsammel. i ha en site gfonde wo mi absolut söchtig gmacht het.

www.pinterest.com und under Kategorie Hochzeit wähle

es het ungaublech schöni und wetzigi idee und i werde secher paar för mini hochzit öbeneh. ha grad es paar schöni sache aghenkt omer mega gfalle.
ha das wele met euch teile, velecht findet er jo au öpis wonech gfallt :)

Datei-Anhänge
kelty-wedding-03.jpg kelty-wedding-03.jpg (29x)

Mime-Type: application/octet-stream, 93 kB

192528952791639589_uAobMr74_c.jpg 192528952791639589_uAobMr74_c.jpg (28x)

Mime-Type: application/octet-stream, 78 kB

mr-and-mrs-2.jpg mr-and-mrs-2.jpg (35x)

Mime-Type: application/octet-stream, 45 kB

204702745532614628_QSIjpkgZ_c.jpg 204702745532614628_QSIjpkgZ_c.jpg (27x)

Mime-Type: application/octet-stream, 74 kB

garden_wedding_bouquet.jpg garden_wedding_bouquet.jpg (27x)

Mime-Type: application/octet-stream, 176 kB

il_fullxfull.299933599.jpg il_fullxfull.299933599.jpg (24x)

Mime-Type: application/octet-stream, 187 kB

erin-seal-bouquet-550x825.jpg erin-seal-bouquet-550x825.jpg (25x)

Mime-Type: application/octet-stream, 73 kB

27.11.12 06:18
himbeer 

Re: Inspiration

haha elea... ich bi gester öppe 3 stund uf pinterest gsi. ich finds vorallem au praktisch zum bilder sammle und denn zb grad de floristin chöne zeige oder so.

27.11.12 07:42
elea 

Re: Inspiration

ge wend einisch afosch luege, chasch nöme höre jo i ha au scho es paar belder vo strüssli gsammlet womer gfale. genau glich au met frisure und deko.

27.11.12 08:02
himbeer 

Re: Inspiration

ja ich au, es hät echt mega viel interessanti sache druf... ich muess aber glaub würkli langsam luege dasi mi nöd zu stark verzettle. ich ha hundert ideä und ich denk stundelang jede tag a das fest... haha

27.11.12 08:04
elea 

Re: Inspiration

s coole esch au, es het jede Tag neui bildli.
jo so gohts mer au, jede tag denki dra was me no alle härzigs chönt mache und was sosch no toll wer. i wörd mi gschiiter mol ofs wechtige konzentriere (hend no ke musiker ond no niemert wo eus traut) aber sech met blueme, cherze und schöne schilder zbefasse macht halt me spass

27.11.12 08:12
himbeer 

Re: Inspiration

haha das stiiimmt!
guet sit gester isch bi eus meh oder weniger alles wichtige greglet. sogar flittis sind scho buecht. s einzig grössere wo no fehlt sind d ring und mir hürated ja erst im september. aber ich find halt es git no tusig sache... nur scho de ablauf vom tag isch nonig so klar. ölli mit mite girls go style oder nöd, und wenn ja wo und wenn etc... hangt halt alles chli vonenand ab. eusi location baueds au no um... ich glaub d iladige sind denn au no e baustell aber die lönd mer ja eh erst im mai use oder so. haha... no 6 mönet zit zum über frisure und blueme nahdenke. bis denn bini sicher scho lang wahnsinnig

27.11.12 08:53
elea 

Re: Inspiration

mer hend erst set es paar täg d location. und das het mi fast wahnsennig gmact. well wend de ort ned weisch, esch schwerig zom de rest planet. jo a reng und so denki gar nonid. be jetzt di ganz zit am musiker ond theologe google
aber i be froh z ghöre dassi ned die einzig be wo 24h a die hochzit denkt :) mengisch denki au, ergendeinisch hanget mer doch die hochzit zum hals use mol luege wie lang das goht bes denn!

27.11.12 09:02
Reebee 

Re: Inspiration

i han sehr viel inspiratione vo weddingbee gholt. das isch es amerikanischs forum, vermuetli s'gröschte wo's git. sie hend verschiedeni bereich, vom blog bis zu DIY galerie hetts alles.

würklich e tolli inspirationsquelle :)

27.11.12 10:12
himbeer 

Re: Inspiration

ja es git soviel tolli blogs und fore, es isch amel fast chli überwältigend.

@elea: bis jetz isches mer nonig verleidet, ich plane aber au gern und es sind so viel lässigi chlini "baustelle" wo mer dra cha schaffe... ich ha eher angst dass mis umfeld irgendwenn d schnauze voll hät :-)

27.11.12 10:35
elea 

Re: Inspiration

@reebee, ou muss grad mol of weddingbee go luege.
ich schnöige mega gern au of http://greenweddingshoes.com/ ond denn onder real weddings. det hets so schöni hochzite

@himbeer, jo i denke au do müesst i wüescht due dass mer das ganze hochzits züg verleide dued. au scho vor de verlobig hani all das hochzits züg gliebt, aber has natürli schön versteckt vorem frönd, ned das er meint i wet em öpis durch die blume sege :) nei alggemein send doch hochzite so öpis tolls ond schöns! aber i passe au chli uf dassi met mine fröndine ond so ned zvell öber hochzite rede, ned dass es ehne no ablöscht. dorom esch das forum do scho toll, wome jede tag cha öber de schönschti tag rede

 1 2 3
überwältigend   brutkleidkauf   hochziitsagentur   verlobigsreng   307669506006862   hochzeitscrasher   hochzitsbüecher   amerikanischs   verschiedeni   projectwedding   ergendeinisch   greenweddingshoes   houptsächlech   fraeulein-k-sagt-ja   inspirationsquelle   Inspirationen   liebesgschicht   Inspiration   inspiratione   detail-organisator