Kartentext |
|
1 2
|
|
|
|
25.11.09 16:20
Pamuya
|
Re: Kartentext
Hallo Silver
Also mir wärded nid verrate wos am Abig s Abigässe git, da mir finded, dass zumindest das e Überraschig sii selli.
Ansonste werded mir nid so vill sache dri tue
Vorne Deckblatt ( zwei chliini Föteli), En Spruch und Es Bild Inne es Foti vo üs beidne INne 2 en Spruch, wenn wo wie was ( also eifach trauig, zyyt, ort) und denn no d Hochsigshomepage wos all wichtige Agabe finded und sich det au via Formular amälde oder abmälde chönd
Liebs grüessli
|
|
|
|
25.11.09 17:05
silver83
|
Re: Kartentext
also bi üs gsieds so us, mier hen ä 2 mol gfalteti quadratischi chartä 15x15cm. gfalltet isch sie wie es Z wenn mä vu obä lueget
uf der estä sitä stoht Liebe ist... drübert zwei härtzli
den klapp sie uf 2 sitä werden sichtbar, uf der erstä en schönä spruch, und uf der 2tä stoht unterm foti vü üserä familiä ( mier hen scho 2 gmeinsami chind) ...wenn eine Familie heiratet (han i do im forum mol gläsä und gad für üs überno)
den chasch vu hindä här no ä sitä offklappä und döt stoht den wen, wo zu was und bis wen antwortä, undä drunter chliner üseri adrässä mit namä.
ich han gar kein platz meh, suscht müesst i si andersch zämäleggä, aber den wer ä ganzi sitä frei nu für üseri 2 namä, find i au chli komisch.
da diä chartä 15x15 sind und den zilageblatt nu 13x13 isch dä platz für text au knapp, und ich will nid u chli und zämägstucht schribä. find das nid schön, wenn so gwurstlet usgsied. lieber chli luft
ich han au chli problem, wenn mä scho bir iladig schribt, dass mä gäld wött. findä, dass es nid dri kört. am afang han i au wöllä, aber etz find is ohni gschenkli text viel stimmiger. mier wönn au lieber sgäld für es auto, aber wen ü öpert öpis suscht schenkä will, den törf er und wen er nid weiss was, den chan er sich jo an trauzügä und an dä tätschmeiser wendä.
das mit der adrässä vum resti suchä isch no ä guets argument, aber wie wers, wenn dä tätschmeister das in sinem brief an gäst schribt wo mier ässen? er organisiert jo eh alli überraschigä und luegt, dass alles au zitlich passt.
eurä tätschmeister schribt doch sicher au en brief an alli gäst?
.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•. Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2
|