Kartentext |
|
1 2
|
|
|
|
26.11.09 22:51
chloro
|
Re: Kartentext
MIR HÜROTE am 26. Juni 2010 am XY ir Chile XY Du bisch härzlech für d Trouig, s aschliessende Apéro und d Fyr am Obe iglade. S’ Apéro isch XY,
Mir würde üs sehr freue, we Du dä Tag mit üs fyrisch.
Bitte mäudi di bis Ändi März bi üs aa oder ab. Merci
Das isch üse TExt für die gladne Gescht. Ufm Ilageblatt.När chunnt no üsi Adrässe u e chline Spruch.Mire Meinig naa bruchts nöd me
|
|
|
27.11.09 09:07
Soefeli82nicht registriert
|
Mir hei ä Falzcharte u diä gseht so us:
Vordersite: äs foto vo üs hei mit em ne spruch.
Innesite links: äs foto vo üs (gägä ds liächt, also üser umrissä) über diä ganzi site u mir si dert mit de vornämä agschribe
Innesite rächts: das mir üs samstig 28.08.2010 am 14.00 ir chilchä xy ja wort gäbä u dass si zum apero um aschliessende fescht iglade si.
Rücksite: si rächts 2 nici-schäfli mit der bitt dass si sech bis denn u denn sölle amäldä, üsi adrässä u üsi homepage
meh heimer nid druffe. mir mache ä homepage u dert steit när alles wichtige drinne u für diä wo ke internet hei, wiä üsi grosis, dene tuämers de sägä. usserdäm wärä üser trouzüge mit de gladne gescht eh no kontakt ufnäh. si wei sech no vorstelle u sägä das si d asprächpersone si we irgendöber a üsem hochzit wet ä bitrag mache.
lg soefeli
Zivil: 20. August 2010
Kirchlich: 28. August 2010
|
|
|
27.11.09 09:50
Henkichen
|
Hallo zusammen.
Ich habe auch ein text problem. Die Einladungen zur Trauung (heiraten nur standesamtlich) und für die Feier sind nicht das Problem. Unsere Hochzeit wird in Deutschland (Ostsee) stattfinden. Also 1200 Km von Bern entfernt. Wir haben uns überlegt mit unseren Arbeitskollegen nachträglich einen Apero zu veranstalten. Nun frage ich mich, wie ich die Einladung formulieren soll. Muss ich nen Grund nennen warum ich sie nicht zur Hochzeit einlade?
Lieben gruss
|
|
|
|
|
1 2
|