| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kirche
 1 2 3
11.09.07 19:01
Lela 

Kirche

hoi zämmen,

i ha grad höt eusi wunsch-chille provisorisch reserviert. be de aber öberrascht gsi, wo sie mer gschriebe het, dass mer kontakt met em pfarrer us eusere gmeind söll ufneh. esch das normal wenn mer usswärts hürotet? wie höch send öppe priise för en trauuig usserhalb vo de eigete gmeind?
danke im voruus!

11.09.07 19:29
jovia

nicht registriert

Re: Kirche

hoi lela
also mier hend kile in einere gmeind (nid i eysere wohngmeind) reserviert und en pfarrer vonere andere (nid eysere!) gmeind agfragt und är hed ai zuegstimmt zum trauuig vorznäh. d'mieti vo de kile belauft sich uf fr. 500.00 - im pfarrer chamer gäh was me für "richtig" haltet.
wohär chemid ier denn und wo wänd ier hürate?

Zitat:



hoi zämmen,

i ha grad höt eusi wunsch-chille provisorisch reserviert. be de aber öberrascht gsi, wo sie mer gschriebe het, dass mer kontakt met em pfarrer us eusere gmeind söll ufneh. esch das normal wenn mer usswärts hürotet? wie höch send öppe priise för en trauuig usserhalb vo de eigete gmeind?
danke im voruus!


12.09.07 06:50
kokon21 

Re: Kirche

Hallo Jovia

Bei unserer Trauung in der Kirche kommt auch ein Pfarrer, der nicht von unserer Gemeinde ist. Ich finde es noch sehr schwierig den Betrag für den Pfarrer festzulegen. Was gebt Ihr ihm wenn ich Fragen darf??


Zitat:



hoi lela
also mier hend kile in einere gmeind (nid i eysere wohngmeind) reserviert und en pfarrer vonere andere (nid eysere!) gmeind agfragt und är hed ai zuegstimmt zum trauuig vorznäh. d'mieti vo de kile belauft sich uf fr. 500.00 - im pfarrer chamer gäh was me für "richtig" haltet.
wohär chemid ier denn und wo wänd ier hürate?

Zitat:



hoi zämmen,

i ha grad höt eusi wunsch-chille provisorisch reserviert. be de aber öberrascht gsi, wo sie mer gschriebe het, dass mer kontakt met em pfarrer us eusere gmeind söll ufneh. esch das normal wenn mer usswärts hürotet? wie höch send öppe priise för en trauuig usserhalb vo de eigete gmeind?
danke im voruus!





12.09.07 07:40
Lela 

Re: Kirche

Hoi Jovia, velle dank för dini antwort.
mer send usem aaragau, grad i de nöchi vo aarau aber chille wäri in hochdorf (LU). höt chommi no antwort öber wägem priis, bi gspannt!
i muess unbedingt kontakt ufneh met em pfarrer, hoffe er seit eus denn ned ab!!!
vo wo send ehr?
grüessli

12.09.07 08:59
Simonetta 

Re: Kirche

Hoi Lela,

wir haben auch eine kirche in luzern gemietet und unser pfarrer ist von aarau, da wir ihn sehr lange kennen verlangt er auch nichts dafür. für die kirche müssen wir auch nichts bezahlen, uns wurde jedenfalls nichts mitgeteilt und wir haben si bereits seit 3 monaten reserviert.

12.09.07 11:44
jovia

nicht registriert

Re: Kirche

Hi
Defintiv entschieden haben wir dass noch nicht, aber ich schätze wir werden ihm ca. Fr. 100.00 - 200.00 geben. Ich denke das variiert auch ein bisschen vom Weg her den er machen muss... Was habt ihr euch vorgestellt? Habe eben noch mitgekriegt, dass meine Schwester dannzumal ihrem Pfarrer Fr. 200.00 gegeben hat.

Zitat:



Hallo Jovia

Bei unserer Trauung in der Kirche kommt auch ein Pfarrer, der nicht von unserer Gemeinde ist. Ich finde es noch sehr schwierig den Betrag für den Pfarrer festzulegen. Was gebt Ihr ihm wenn ich Fragen darf??


Zitat:



hoi lela
also mier hend kile in einere gmeind (nid i eysere wohngmeind) reserviert und en pfarrer vonere andere (nid eysere!) gmeind agfragt und är hed ai zuegstimmt zum trauuig vorznäh. d'mieti vo de kile belauft sich uf fr. 500.00 - im pfarrer chamer gäh was me für "richtig" haltet.
wohär chemid ier denn und wo wänd ier hürate?

Zitat:



hoi zämmen,

i ha grad höt eusi wunsch-chille provisorisch reserviert. be de aber öberrascht gsi, wo sie mer gschriebe het, dass mer kontakt met em pfarrer us eusere gmeind söll ufneh. esch das normal wenn mer usswärts hürotet? wie höch send öppe priise för en trauuig usserhalb vo de eigete gmeind?
danke im voruus!








12.09.07 11:46
jovia

nicht registriert

Re: Kirche

Hallo Lela
*festduumedrück* hed es klappt mitem Pfarrer??? Und wievill Mieti hed Kile berächnet? Das isch immer ganz verschiede. Mier wohnid in Nidwalde, aber mey Fründ chund vom Engadin, drum hüratet mier au dett obe . Isch ja au en superschöni Kulisse dett obe mit de Berge rundume.
Grüässli

Zitat:



Hoi Jovia, velle dank för dini antwort.
mer send usem aaragau, grad i de nöchi vo aarau aber chille wäri in hochdorf (LU). höt chommi no antwort öber wägem priis, bi gspannt!
i muess unbedingt kontakt ufneh met em pfarrer, hoffe er seit eus denn ned ab!!!
vo wo send ehr?
grüessli


12.09.07 17:05
Lela 

Re: Kirche

Hey Jovia
mmhh...ha leider höt die verantwortlech ned erreicht, aber morn schaffet sie wieder....!
Met em pfarrer hämer au scho en termin för die nöchst woche abgmacht... langsam nimmts form a! es esch scho verockt a was,das mer alles muess dänke - aber es lohnt sech!
ou jo engadin! weisch wie romantisch.....wenn esches so wiit? um welli zyt händ ehr euchi trauuig planet?
grüessli

12.09.07 18:49
jovia

nicht registriert

Re: Kirche

Hi Lela

Mier hüratid "erst" im Juli kirchlich, aber wie du seisch gihd es ja immer gnueg zum plane und organisiere. S'zivilie wissid mier nu nid wenn's sell stattfinde, entweder im Mai oder momentan simmer eher ufem Gedanke im Januar... mal luege... Plant hemmer dass Trauuig am 15.00 Uhr afahd, da s'Apéro nachhär nur 5 Fuessminute und s'Ässe 10 Fahrminute entfernt isch. Mier wähnd äbe nid, dass d'Leyt allzulang "müend" umestahd. Sind chürzlich amene Hochzeyt gsi dett isch de Apéro 2 Stund gange, verusse und es isch rächt chalt gsi. Hed eys persönlich eifach zu lang duuret.
Hey, hoffe hesch de oder die Verantwortlich erreicht? Und?

14.09.07 09:09
kokon21 

Re: Kirche

Hallo Jovia

Also i han mir au denkt so 200.00. I denk das isch au guät. Chunt hald würklich chli drufa was für än weg das er no machä muäs.



Zitat:



Hi
Defintiv entschieden haben wir dass noch nicht, aber ich schätze wir werden ihm ca. Fr. 100.00 - 200.00 geben. Ich denke das variiert auch ein bisschen vom Weg her den er machen muss... Was habt ihr euch vorgestellt? Habe eben noch mitgekriegt, dass meine Schwester dannzumal ihrem Pfarrer Fr. 200.00 gegeben hat.

Zitat:



Hallo Jovia

Bei unserer Trauung in der Kirche kommt auch ein Pfarrer, der nicht von unserer Gemeinde ist. Ich finde es noch sehr schwierig den Betrag für den Pfarrer festzulegen. Was gebt Ihr ihm wenn ich Fragen darf??


Zitat:



hoi lela
also mier hend kile in einere gmeind (nid i eysere wohngmeind) reserviert und en pfarrer vonere andere (nid eysere!) gmeind agfragt und är hed ai zuegstimmt zum trauuig vorznäh. d'mieti vo de kile belauft sich uf fr. 500.00 - im pfarrer chamer gäh was me für "richtig" haltet.
wohär chemid ier denn und wo wänd ier hürate?

Zitat:



hoi zämmen,

i ha grad höt eusi wunsch-chille provisorisch reserviert. be de aber öberrascht gsi, wo sie mer gschriebe het, dass mer kontakt met em pfarrer us eusere gmeind söll ufneh. esch das normal wenn mer usswärts hürotet? wie höch send öppe priise för en trauuig usserhalb vo de eigete gmeind?
danke im voruus!











 1 2 3
komplizierter   festduumedrück   verantwortlech   richtig   festzulegen   organisiere   reserviert   grüessli   zuegstimmt   wunsch-chille   provisorisch   pfarrer   usserhalb   kontakt   lateinamerikanischi   Verantwortlich   hürotet   öberrascht   trauuig   gschriebe