Kirche: Sänger(in) und Orgel |
|
1
|
06.06.08 06:49
Manuela24nicht registriert
|
Kirche: Sänger(in) und Orgel
Hoi zämme
Ich bin mer im Moment am überlege, es paar Offerte für en Sänger, ä Sägerin bzw. es Duo izhole. Mir schwebet während dä Trauig so 4 Lieder vor.
Jetzt ha ich mich plötzlich gfräget, was mer denn mit dä Orgle macht. Laht mer denn det Musik spiele, z.B. bim Ihzug und Uszug und d'Sängerin singt denn dä zwüschet? Mir wüsset eigentlich scho, wer bi üs Orgle spiele würd und drum wet ichs eigentlich nöd ganz weglah. Aber wenns beides git, ischs denn nöd z'viel? Mir händ denkt, dass üsi Trauig max. 1h söt gah.
Wie machet ihr das?
Lg
Manuela
Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)
|
|
|
|
06.06.08 08:15
Sille
|
Re: Kirche: Sänger(in) und Orgel
hallo manuela genau das ist gerade bei uns thema. hier solltest du auch unbedingt kontakt zum pfarrer oder direkt den organisten aufnehmen. unser pfarrer lässt und in allem sehr freie hand und da wir orgelmusik nicht ganz so mögen habe ich (auch als überraschung für meinen schatz) eine sängerin engagiert. inkl. einzug, auszug wird sie 5 lieder vortragen. die organistin wird dann für unser gemeinsames lied "danke" (hochzeitsversion) gebraucht. zumindest hab ich mir das so vorgestellt. ein kirchenlied hätte ich schon gern dabei. das programmheft ist erstellt und nun warte ich noch auf den segen des pfarrers dazu. unsere trauung wird auch 1 h gehen und die sängerin plant 4-5min pro lied. somit haben wir die hälfte der trauung musik und die andere predigt, zeremonie und fürbitten.
Sille & Andi heiraten am 4. und 6. September 2008 www.wirheiraten.ch/SilleundAndi
|
|
|
|
|
27.06.08 20:07
Jemima
|
Re: Kirche: Sänger(in) und Orgel
Hallo Mer cha bim inelaufe entweder d Orgle la spile, oder scho d Sängerinne la singe. S gliche gilt fürs uselaufe. Es git sotig wo d Orgle ganz weg lönd wänns Sängerinne händ.
Ganz schön findi au en persönliche Song nach de Ringübergab. Ich ha au scho a Hochzige gsunge und scho all möglich Variante erläbt. Meistens wünscht sich s Brutpaar so 3 - 5 Lieder. Wichtig isch dass es für s Brutpaar stimmt.
|
|
|
|
1
|