| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kirche: Sänger(in) und Orgel
 1
06.06.08 06:49
Manuela24

nicht registriert

Kirche: Sänger(in) und Orgel

Hoi zämme

Ich bin mer im Moment am überlege, es paar Offerte für en Sänger, ä Sägerin bzw. es Duo izhole. Mir schwebet während dä Trauig so 4 Lieder vor.

Jetzt ha ich mich plötzlich gfräget, was mer denn mit dä Orgle macht. Laht mer denn det Musik spiele, z.B. bim Ihzug und Uszug und d'Sängerin singt denn dä zwüschet? Mir wüsset eigentlich scho, wer bi üs Orgle spiele würd und drum wet ichs eigentlich nöd ganz weglah. Aber wenns beides git, ischs denn nöd z'viel? Mir händ denkt, dass üsi Trauig max. 1h söt gah.

Wie machet ihr das?

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)

06.06.08 08:15
Sille 

Re: Kirche: Sänger(in) und Orgel

hallo manuela
genau das ist gerade bei uns thema. hier solltest du auch unbedingt kontakt zum pfarrer oder direkt den organisten aufnehmen.
unser pfarrer lässt und in allem sehr freie hand und da wir orgelmusik nicht ganz so mögen habe ich (auch als überraschung für meinen schatz) eine sängerin engagiert. inkl. einzug, auszug wird sie 5 lieder vortragen.
die organistin wird dann für unser gemeinsames lied "danke" (hochzeitsversion) gebraucht. zumindest hab ich mir das so vorgestellt. ein kirchenlied hätte ich schon gern dabei. das programmheft ist erstellt und nun warte ich noch auf den segen des pfarrers dazu. unsere trauung wird auch 1 h gehen und die sängerin plant 4-5min pro lied. somit haben wir die hälfte der trauung musik und die andere predigt, zeremonie und fürbitten.


Sille & Andi heiraten am 4. und 6. September 2008
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi

06.06.08 09:24
dodo10 

Re: Kirche: Sänger(in) und Orgel

Hallo!

Also bi eus ischs eso, dass en Gospelchor singt...

Mir hend zerst au dänkt, so 5 Lieder. Hend dänn mit eusem Pfarrer alles zämegstellt und dänn hät er plötzlich gmeint, das siged zwenig Lieder... Jetz hemer 8(!) Lieder wo vom Chor gsunge werded. Euse Pfarrer hät eus au freie Wahl la, was dLieder abetrifft. Er hät eifach wele dä Text wüsse, demit er Gebet, etc. cha druf abstimme.
Eusi Trauuig wird ca. 75 min ga...

Ich freu mich jetzt scho mega fest!

Grüessli
Dä 14. Juni 2008 chunt immer nöcher...!

06.06.08 17:28
Kaz 

Re: Kirche: Sänger(in) und Orgel

Hoi
Ich durfte auch bereits 2 mal in der Kirche als Sägerin auftreten, und habe es folgendermassen mitterlebt.
Bei beiden Hochzeiten sangen wir 3 Lieder. Das einte war mit Gitarre und Kybord (elektronisch). Das andere Akustisch (fand ich schöner) sie hatten beide auch noch Orgelmusik (ein- ausmarsch) und noch ein oder 2 Lieder aus dem Kirchengeangsbuch.
Ich Persöndlich würde mehr als 3 Lieder wünschen, da mir die Musik sher wichtig ist.
Ich habe aber das gefühl, dass kommt auf euch 2 an. Je nach dem, was euch gefällt oder wie viel euch gefällt, und wie schon erwähnt, fragt auch mal euren Pfarrer.
Wir Heiraten am 09.05.09

27.06.08 20:07
Jemima 

Re: Kirche: Sänger(in) und Orgel

Hallo
Mer cha bim inelaufe entweder d Orgle la spile, oder scho d Sängerinne la singe. S gliche gilt fürs uselaufe. Es git sotig wo d Orgle ganz weg lönd wänns Sängerinne händ.

Ganz schön findi au en persönliche Song nach de Ringübergab. Ich ha au scho a Hochzige gsunge und scho all möglich Variante erläbt. Meistens wünscht sich s Brutpaar so 3 - 5 Lieder. Wichtig isch dass es für s Brutpaar stimmt.

 1
persönliche   eigentlich   wirheiraten   überraschung   Sängerinne   orgelmusik   elektronisch   vorgestellt   gemeinsames   pfarrer   Gospelchor   hochzeitsversion   folgendermassen   Persöndlich   programmheft   Ringübergab   Kirchengeangsbuch   zämegstellt   SilleundAndi   kirchenlied