| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kirchenmusik
 1 2
05.11.09 18:48
Krispy 

Re: Kirchenmusik

Gutes Thema!
Meine zwei Schwestern werden Querflöte und Geige spielen. Bin aber noch etwas unsicher, welche Stücke ich nehmen soll... Hat jemand einen Tipp? Canon D von Pechabel hab ich auch auf der Liste. Und Morgenstimmung von Grieg.

05.11.09 19:30
silver83 

Re: Kirchenmusik

ja, den häschs du jo guet, wen musikantä in dä familiä häsch
mier persönlich gfallt au air vum bach sehr guet. ich denkä, dass ich öpis sanfts muess ha, dass mini ufregig chli bremmst bim inälaufä. und do isch s air au es schöns lied.



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

05.11.09 19:31
Krispy 

Re: Kirchenmusik

Ja, das ist glaub ich auch auf der Liste

05.11.09 19:33
silver83 

Re: Kirchenmusik

irgendwie landen glaub alli öpä bi sälbä klasiker



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

05.11.09 19:47
Krispy 

Re: Kirchenmusik

Gibts noch andere Klassiker?

05.11.09 22:21
sheepy 

Re: Kirchenmusik

Min Papi het mal d Musig für e ganzi Hochziitsmess selber gschribe, mega schön, het au bekannti Lieder drunder wie "when a men loves a women" und so. Er tuet sie chli apasse für ois und denn hemmer e Gitarre und es Keyboard, warschinli e Querflöte und en chline Chor us Kollege vo ois wo gern singed . Ganz genau weissi nöd wies usechunt, min Papi wet alles selber plane und da er sehr musikalisch isch und mir sin Stiil gfallt und s ihm vill bedütet find ich das super :)


 1 2
Pianospieler   Morgenstimmung   Klavierbegleitung   Kirchgemeinde   Sängerin   Jugendgottesdienst   Kirchenmusik   gitarräspieler   Hochziitsmess   funktionieren   verhürotet   orgelspieler   abgeschlossen   vorbeikommen   auszuprobieren   Budgetposten   Klavierspieler   unpersönlich   E-Gitarre-Solo   v=1DYdtpR9Rv8