| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kleid reinigen (Reinigung)
 1 2 3
06.01.13 19:07
saerli 

Kleid reinigen (Reinigung)

Ihr Lieben

Ich habe keinen ähnlichen Thread gefunden, deshalb eröffne ich einen neuen...

Hier könnten wir Infos und Tips rund ums Reinigen sammeln

Ich suche noch eine gute Reinigung im Raum Aarau. Kann mir jemand eine gute Reinigung für mein Brautkleid empfehlen?

15.05.13 10:43
Mime 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Hallo Saerli
Leider hat noch niemand geantwortet, aber ich habe nun dasselbe Problem. Suche auch eine Reinigung, wo sie Brautkleider reinigen, und wenn es irgendwo um Aarau-Lenzburg-Baden herum wäre, wäre das perfekt! Hast du eine Reinigung gefunden? Nähme mich noch wunder...

15.05.13 11:03
elea 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

also ich weiss grad vo 2ne (ha aber no ke erfahrige gmacht bi dene)! Di eint esch z aarau im Bahnhof enne (vis a vis vom burger king). ond di 2ti esch z Buchs im Wynecenter (MMM).
vor de HZ wemmer de azog vo mim frönd no lo reinige, ond mer brenge ne auä is 3M. de chani de en erfahrigsbrecht schribe

15.05.13 11:21
Mime 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

merci elea
si das normali reinigunge? ha äbe chli angscht wäg de strassapplikatione uf mim chleid, wenis ine "normali" reinigung bringe. nid dass de es steinli fäut...

15.05.13 11:27
elea 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

jo send normali reinigonge. ha ebe nonie vo spezielle reinigonge ghört för ergendwie extravaganti chleider oder so! gehst so öpis?

15.05.13 11:48
Mime 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Das weissi äbe nid... bi gspannt, obs das git, und ob das hie öpper weiss...

15.05.13 11:52
saerli 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Hallo Mime

Habe auch noch keinen guten Tip erhalten... Aber ich bin mir am überlegen das Kleid nur am Saum zu reinigen, ansonsten sieht es sauber aus. Wenn es nur um den Saum geht, sind warscheindlich viele Reinigungen gut.
Mein Kleid hängt nun seit 235 Tagen zu Hause an meinem Schrank

15.05.13 11:57
saerli 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Nomol ich!

Also de bim Bahnhof wördi ned wähle. Det laufi jede Tag dore. Det hanged nor Businesshemli ond ha nonie es Brutkleid gseh det enne. I glaube die händ ned so Erfahrig demet, wells halt wörkli vell Businesszüg mached.

De im 3M chönnti ev. no guet si. I kenne en Reiniugng in Brugg (Knecht), falls es die no get. Bi dene weissi, dass sie no öpe Brutkleider händ, weiss aber ned obs guet send.

Do chonnt mer grad in Senn, en Bekannti vo minere Mam het in Windisch emmer eri Kleider brocht ond die esch sehr heikel ond het emmer schöni Obigkleider gha.
Drynette Reutenen heisst das. I glaub i brenges det. Lüte mol a, ha aber im Moment eh ned so Zit zum sKleid bringe.

15.05.13 13:28
Mime 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

hey saerli
merci vüu mau! das isch doch e guete tipp... und windisch isch ou no erreichbar... ha aber im momänt ou kei ziit zums bringe, bzw. brucht GG geng s outo, weni drziit hätt... und mitem töff chanis auso ganz schlächt bringe

15.05.13 13:35
Mime 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

hmm, ha no die gfunge... kennt die öpper?
http://www.texpress.ch/texpress-textilpflege.html

 1 2 3
Kunstfasere   Businesshemli   hochzitschleid   Spezialreinigung   erfahrigsbrecht   warscheindlich   weiterempfehlen   extravaganti   Kleiderreinigung   Brutkleidergschäfter   reinigen   Brutchleider   strassapplikatione   Aarau-Lenzburg-Baden   verblöterlet   Reinigung   texpress-textilpflege   Reinigungsgeschäft   reinigunge   unterschribe