| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kleid reinigen (Reinigung)
 1 2 3
15.05.13 13:44
saerli 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

kenni ned, aber gseht no seriös us

15.05.13 14:38
SoNi85 
Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Hoi zäme!

Das Problem hani letschti o grad gha..ha äxtra bire Reinigung aagfragt obsi Brutchleider reinige und de hets gheisse ja..und woni verbi bi heisi gseit, es bruchi e Spezialreinigung, das mache si nid..jedefalls hani mis Chleid nid wider möge heinä u bi drum zur nächschte Reinigung womer die vom andere Gschäft empfohle hei..has iz bi TERLINDEN bracht (ds Züri)..dert hani müesse unterschribe, dasses cha si, dass dr Stoff anders wird und Perle abgheie usw..bi scho grad chli gschockt gsi..si müesse sich natürlech absicherer, aber wenn ds Chleid när kaputt isch wotti doch nid 178.-!! Franke zahle..naja, jedefals isches jetz dert und i hoffe ganz ganz fescht, dass es guet usechunnt..

Im Aargau kenni leider ke Reinigung...

15.05.13 14:57
Manokasa 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Soni
Also da heti au chli s zittere becho bi some Formular!

Fraue derfi schnell was anders froge wo nur so halb i das Thema passt? Wie gsehts us mit Bügle? Mis Chleid het chli Falte wilis bstellt han und es imme Päckli cho isch.. Derfi das selber bügle oder macht das au sone Reinigung?

15.05.13 15:42
saerli 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Manokasa

Das chasch guet sälber bügle. Eifach uf de unterste Stufe afange (also ned zheiss bügle) ond ohni Dampf. Den merksch wie guets de Stoff vertreit ond chasch ev. au chli wärmer und ev. sogar met Dampf.
Was esch es för en Stoff?

Seide, egal ob Taft, Satin oder sust was: Ohni Dampf und ned zheiss bügle
Taft und Organza us Kunstfasere: Ohni Dampf und au ned zheiss
Satin us Kunstfasere: Chasch guet met Dampf, au ned zheiss. De Dampf wördi guet ischaffe, also ned dämpfe ond met em Bügelise scho adi nächsti stell fahre, sondern det wo de Dampf uf de Stoff chonnt chli druf blibe met em Bügelise (liecht hin und her fahre), bes er sech "igschaffet" het, sust gseht de Stoff verblöterlet us.

Tip:

sKleid noimet ufhänke ond met em Bügelise/Bügelbrett zum Kleid ane go oder öper hebet sKleid am Bügel bim Bügelbrett. Es esch so eifacher, well wenn mer sKleid eifach uf sBügelbrett leit, ziehts emmer wägem Gwicht.

Wend der ned secher besch, chasch es secher ergendwo ines Nähatelier bringe zum ufbügle.

15.05.13 15:54
Mime 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Soni: Mini TZ hettmer äbe ou grate, nid eifach e reinigung z frage, ob si brutchleider reinige, wüu de säge si eh, si maches. sondern äbe gschiter eini sueche, wo das würklech ou chöi und dass de s chleid nid kaputt isch näre.
hmm, choschtet nid wenig, sone reinigung...

15.05.13 16:08
saerli 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Übrigens, mer cha sKleid meistens au det zur Reinigung abgeh, wo mers kauft het. Die meiste Brutkleidergschäfter händ externi Reinigunge wo sie zämeschaffed. Die Reinigunge send ide Regel sehr guet.
Aber i mache das ned, wells vell türer esch we wenn mers sälber bringt. Nur esch es leider so, dass die meiste Brutkleidergschäfter ned verrote wo sie dKleider id Reinigung brenged.

21.05.13 19:50
maslergirl 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Wirklich mitreden kann ich leider nicht. Wir haben uns aber schon erkundigt. Im A1 in Oftringen kann man auch seine Kleider reinigen lassen (es hat ein Reinigungsgeschäft oder Coop selber macht auch Kleiderreinigung was wohl auch einbisschen günstiger ist).
Ich hab aber beides noch nicht ausprobiert.

05.06.13 01:40
Chris4611 
Re: Kleid reinigen (Reinigung)

also ich hab mein Kleid zum Wet Clean Center Seon (AG) in die Reinigung gebracht. Hatte Ölflecken am Kleid, da ich es in der Tür eingeklemmt hatte. Das Kleid sieht aus wie neu.... die haben wirklich einen super Job gemacht und sind dazu auch sehr nett....kann ich sehr weiterempfehlen..

06.06.13 15:05
elea 

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

höt hani s züg us de reinigong im Wynecenter z Buchs (MMM) abgholt. muss sege, s gseht super us. mer hend sin Azog, s Hömmli, 2 Gravvate ond en Blaser vo mer ge zom lo reinige! för alles zeme hemmer 68.- zahlt ond alles gseht us wie neu! aso wörkli super!
OND i ha de grad gseh dass si a einere Stange so mega schöni langi obechleider gha hend. aso denki werde die au met emne hochzitschleid zschlag cho :)

07.06.13 08:08
Yelena

nicht registriert

Re: Kleid reinigen (Reinigung)

Jetzt muss ich mich auch mal noch reinklinken

Hat jemand erfahrung oder einen Tipp für eine Reinigung im Bereich Seeland? Mein Kleid ist wirklich nur unten am Saum etwas bräunlich geworden, sonst eigentlich noch blitzeblank
möchte es aber trotzdem reinigen lassen, damit ich es ordentlich lagern kann.

 1 2 3
weiterempfehlen   erfahrigsbrecht   Businesshemli   hochzitschleid   verblöterlet   warscheindlich   extravaganti   Aarau-Lenzburg-Baden   reinigunge   Brutkleidergschäfter   Kleiderreinigung   reinigen   Spezialreinigung   Kunstfasere   texpress-textilpflege   strassapplikatione   Brutchleider   Reinigung   Reinigungsgeschäft   unterschribe