| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Klosterkirche Rheinau
 1
22.01.12 12:39
pam2013 
Klosterkirche Rheinau

Hallo zusammen

Hat jemand in der Klosterkirche Rheinau geheiratet oder war schon Mal dort an einer Hochzeit? Wir waren heute schon zum Dritten Mal die Kirche besichtigen =) Als wir diese zum ersten Mal gesehen haben, hat diese uns sofort überzeugt. Das Problem ist nur, dass die Kirche restauriert wird =( Das heisst, der vordere Teil der Kirche kann nicht bentutz werden, weil dort diverse Gerüste stehen werden. Dafür kann man im 2013 im hinteren Teil heiraten (Iim 2014 ist die Kirche dann für Hochzeiten geschlossen). Das Problem ist nur, dass man trotzdem dann zwischen den Gerüsten hindurch laufen muss um zum hinteren Teil zu gelangen. Dort ist es dann zwar mega schöööööööön, trotzdem ist die Kirche dann zum hinteren Teil mit einer Wand abgetrennt. Ist nicht wirklich ideal so eine Baustelle. Na ja, kommen wir zu meiner eigentlichen Frage..... =) Weiss jemand wo man dort den Apéro machen kann bei schlecht Wetter? Bei schönem Wetter ist es kein Problem, weil das kLoster auf einer Insel liegt und die Umgebung wirklich megaaaaaaaaa schööön ist. Aber bei schlecht Wetter gibt es nichts gescheihtes für 100 Personen. War jemand schon Mal dort an einer Hochzeit mit anschliessendem Apéro?

Es wäre super, wenn mir jemand von Euren Erfahrungen berichten könnte =)

Vielen Dank und än schöne Sunntig

01.02.12 10:26
cosa87 

Re: Klosterkirche Rheinau

Hallo Pam

Also mir hend letzt johr ide Klosterkirche ghürote...

allerdings isches bi üs chli anderst gloffe.. mir hend die Kirche reserviert und scho alles plant gha, den chunt im APRIL (eifach so 4 Mönet vorem HZ) en Brief hai das Kirche praktisch e baustell isch... wo ich vo de ferie hai cho bi und die nochricht übercho han, hetti am liebsti de ganz tag nur ghület... mir sind den grad (am mäntig druf) die ''baustell'' go aluege... und mir isches den nuno schlechter gange...
mir hend den au no versuecht zum e neue kirche zfinde.. aber schlussendlich isch keini a die anecho..

und den hemmer gseit.. ok, es ehelebe isch jo au wie e baustell (i dem sinn dasme immer mue dra schaffe) also nememors so wies isch.. üses pfarrer het da sogar id trauig iegno..

ich wür wieder dötte hürote mit em gliche gstell... ich selber ha a dem TAG nid eimol a da grüst aneglueget.. will bim inelaufe hani eh nur min Schatz gsi.. und bim uselaufe dlüt wo dusse spalier gstande sind..

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...a-15_125_1.html

do gsehsch es paar föteli...

und ganz ehrlich.. im vodere Teil chöne hürote isch 100 mol schöner..

ich würs echt wieder mache..

zum thema Apero..
jo bi üsch isch leider es schlecht-wetter-programm itroffe.. mir hend eifach vo üsere Obiglocation es Apero gmacht.. dlüt hend den zwor zerst mösse 15 min autofahre.. aber ganz ehrlich.. mir isches a dem Tag soooooo glich gsi.. :)
isch ev. chli egoistisch gschriebe.. aber im nochhinein cha ich jetzt würkli da so sege..


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****

04.02.12 12:40
pam2013 
Re: Klosterkirche Rheinau

Hallo Cosa

Merci viel Mal für Dini Antwort =) Ich fänd im vordere Teil hüüräte ebä au schöner... Aber im Vordere Teil isch dän alles vollä grüst, äs git gar kei möglichkeit zum vornä z'sii. Mär müesti dän dur dä ganzi vorderi Teil laufe und bevors in hindere Teil gaht (detä hinder äm altar wos jetzt äs gitter het) wär dän vo zoberst bis zunderst ä staubschutzwand wos ä türä würdet innä machä zum dän chöne in hindere teil z'gha... das isch mir definitiv zviel =(( da mir beidi winterthurer sind, blibed mir i dä st. peter und paul chillä =) diä isch au mega schön kitschig =) aber natürlich isch äs niä s'glichä wiäd klosterinsle... Ich wür am liebste im Mailänder Dom hüürate =)

Danke viel Mal für Din bricht und dini Föteli. Bi euere Hochziit gseht eifach alles perfekt us! Ihr sind äs mega herzigs paar =))) Därfi fröge wiä diä Location heisst??? Diä gseht nämlich mega us. Mir händ eus entschidä dä z'nacht i dä alte rhimüli in büsingen z'mache... Aber mir sueched no ä Apéro location.. Weisch bi eusere chilä chönt mär zwar hinä ussä än Apéro machä, aber nur bi schönem wetter... da mär ja zwungenermasse ä schlechtwetter alternative mues ha, sueched mir nachärä andere Apérolocation =)

Danke nomal viel, viel Mal für Dini Antwort.

Schöns weekend
pam

06.02.12 10:28
cosa87 

Re: Klosterkirche Rheinau

Hallo Pam

Mir hendi im Hofackerzentrum in SH es Fest gmacht.
Gits den in Büesinge kei möglichkeit zum es Apero zmache?
für 100 Persone gell? ich überleg mir mol öbbis...

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****

06.02.12 19:38
pam2013 
Re: Klosterkirche Rheinau

Doch in Büsinge i däm Resti wo mir sind chönt mär scho än Apéro machä. Aber das sprengt euses Budget =) Bim znacht isch äs ok, aber wän mir bim apéro au no so viel würded usgä, dän hettemer s'budget nümmä im griff =)))
danke isch uh lieb vo dir. Mir bliibed aber wahrschindlich im rum winti für dä apéro, i dä nöchi vo dä chilä, da wärdemer sicherlich was finde =)
merci viel mal für all dini inputs =)

 1
winterthurer   anschliessendem   Hofackerzentrum   megaaaaaaaaa   zwungenermasse   schlecht-wetter-programm   eigentlichen   gescheihtes   klosterinsle   wahrschindlich   Klosterkirche   Erfahrungen   Apérolocation   Rheinau   schlussendlich   möglichkeit   schöööööööön   schlechtwetter   Obiglocation   staubschutzwand