| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Krise!- Aperolocationabsage!
 1 2 3 4
04.03.08 08:44
nordliecht 
Krise!- Aperolocationabsage!

Hallo zämä

Also gester han ich fast Krise ubercho!
Mier hend im Dezämbär 30m näbäd eysrä Bärgkapällä en umbuitä Stall fir eysä Apero gmietet. Härzig, urchig, genai passend zu eysrä Kapällä und zu eysräm reservierte Buiräapero-Catering.
Jetzt chunnt gester es Telefon mit de Absag fir eysri Reservation. Es het mier damals epper "vergässä" z'sägä, dass sie damals in Vorverhandlig gsi sigit, mit Inder wo der Stall de ganz Summer durä miete wend. Was jetzt ai de Fall sig. Ja, da miänd sie miär halt absägä......sie hettit mier evt. en Alternative im ne Saal vom ne Restaurant grad näbäddra. Ich miässti einfach sicher s'Getränk vo det näh. Ich will aber nid teyrs Getränk vo detä ha. Mier hend schliesslich alles günstiger greglet. Und ich will keis Restaurant. Gopf, chennt die das eifach machä?
En anderi Alternative gits fast nid. Ich will & chan nid zerscht d'aperogäscht nach em spalierstah en halbstund lang is tal fir de apero verschiebe.
Was wurdid iher mache?

Griässli
Nordliecht
miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)

Editiert 04.03.08

04.03.08 09:06
Sille 

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

hallo nordlicht
habt ihr denn was schriftliches in der hand (vertrag)?
solange es keine schriftliche vereinbarung gibt, dürfen (leider gottes) alle machen, was sie wollen. und meistens picken sich diese beizlis/restaurants immer das für sie passendste und ertragsreichste heraus. leidende sind immer die "kleinen". da ist es ja lukrativer, den stall über wochen/monate an jemanden zu vermieten, als nur einen kurzen nachmittag...

mir gings im übrigen ähnlich mit der sängerin für die kirche. hatte anfangs oktober angefragt und sie war frei. hab ihr dann geschrieben, sie ist dann ab sofort für uns gebucht. hab dann auf nachricht gewartet (bestätigung bzw. vertrag). nix. hab dann nach unseren ferien nochmal nachgefragt und schwups....nein, das wäre wohl in ihrem spanfilter gelandet und sie ist nun anderweitig verplant. ich hätte schreien können!!!!! da ging dann auch nix mehr und das einzige, was sie mir angeboten hat, war ne andere sängerin, die sie kannte. leider leider ist man hier total machtlos!!!!


Sille & Andi heiraten am 6. September 2008
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi

04.03.08 10:56
nordliecht 
Re: Krise!- Aperolocationabsage!

danke sille
zum glick isch mer z'sinn cho, dass mier de beobachter abonniert hend. äntlich isch ai der mal fir eppis guät han mich det gratis telefonisch berate lah. also, reserviert isch en mindlichä vertrag und giltät. rächtlich gseh, miänd sie mier alternativene abiätä und wenn mier das im wärt nid glich entgägä chunt, miässtit sie mier schadensersatz zahlä. ebä zum bispiel de priisunterschied vo restaurant getränk zu dem getränk wo mier organisisierit.
mal luege was sie mier nu abiätit. han sie jetzt uifgforderet mier nu meh alternative uifzeigä.
mier hend schliesslich eysäs hochziit dertobä, will mier diä aperoglägäheit dezue buecht hend. cha ja nid es halbsjahr vorhär nu churz d'chilä und de aperostandort wächslä....

bruicht wieder mal närvä

griässli
nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)

04.03.08 14:45
Mara

nicht registriert

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

Ach du S****, das esch jo es Horrorszenario!!!! Unglaublech so öppis!

Hoffe du chunsch mit däm düre, weu isch scho en Frächheit findi. Aber genau dorum
hani alles schriftlech verlangt, chund villecht chli vo mim Papi här (Gschäftsleiter)



Tamara & Simeon ~01.06.07~09.08.08~

04.03.08 15:54
muuus 

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

Das isch würklich absolut der Hammer. Sone Frächheit... Viel Glück und hoffe findsch ä passendi lösig... und la dir wäg so öpisem nid grad zganze vermiese gäll

04.03.08 16:02
nordliecht 
Re: Krise!- Aperolocationabsage!

ich glaibä, s'glick isch doch uif eysärä seytä
ich han hit nami churzfrischtig en anderi kapällä i eysärä umgäbig gfragt. obwohl si en ziemlich bekannti und typischi hochziitschilä isch und en grandiosä uisblick uif de vierwaldstättersee bietet isch si nu frii. ich ha sie grad mal vorreserviert. de einzig nachteil isch, dass mer bi wiäscht wätter zerscht mit em aito fif minuite is dorf abä zum pfarrisall fir de apero fahre muess. bi scheenwätter chenntet mer de apero grad bim chapeli mache. wär natirlich de hammer bi dere bärg- und wättersicht. vorteil zwei wäri, mer chenntit eys d'cheschtä firs bähndli spare, wo mier bir ander chapäll gha hättit.
wurdid ihär wächslä oder nid? muess innerhalb vonrä wuchä zuäsägä.



miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)

04.03.08 16:34
Lina 
Re: Krise!- Aperolocationabsage!

Hoi nordliecht

also ich würd die zweit chile näh, da ich denke dass i weis welli dass du meinsch und de usblick det würklich de hammer isch. Und wenns würklich wüescht isch denn bisch ja schnell im Dorf. Denke wichtig isch eifach dass es für üch stimmt.

04.03.08 17:02
nordliecht 
Re: Krise!- Aperolocationabsage!

lina, es ist die st.jost ob ennetbürgen. meinst du auch die?
hat wirklich eine hammeraussicht, wenn es schön ist


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008

05.03.08 08:08
Lina 
Re: Krise!- Aperolocationabsage!

ja gnau die mein i also wie gseit d ussicht isch eifach unbezahlbar und falls es würklich söt wüescht sii, was es ned wird sii denn wärsch ja würklich schnell im Saal unne.

am beste machid ihr en Liste mit positive und negative pünkt vo dene 2 Chilene und denn gsehnd ihr welli dass üch besser passed.

grüessli

05.03.08 09:30
jovia

nicht registriert

Re: Krise!- Aperolocationabsage!

@nordliecht

Kenne die Kappelle und die isch ächt superschön und hed ächt en Hammerussicht!!! Da hend ier ächt nu Glück gha dass die "gfunde" hesch. E Kollegin vo mier hed dett vor paar Jahr ai ghürate und mier sind dobe gsi - soooooo schön .

Und dass nachhär is Tal abe muesch fahre isch sicher nid tragisch, das nähmid Gäst sicher ganz locker. Glaube mier Brüütli machid eys immer zvill Gedanke, debey gsehd dass niemert andersch so "äng" .

Wo hend ier denn de Apéro?

Liäbs Grüässli
Jovia

29.02.08 & 19.07.08

 1 2 3 4
ertragsreichste   vierwaldstättersee   traimhochzeytschleid   churzfrischtig   Restaurant   priisunterschied   abschlussgspräch   Nordliecht   Aperolocationabsage   näbäbruitchleid   Standesbeamtin   Griässli   eigentlich   septämber   4-waldstättersee   hochzeytskapällä   wirtschaftlich   Buiräapero-Catering   Gschäftsleiter   aaaaaaaabbbbber