| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ladies was packeter ih?
 1 2 3 4 5 .. 8
07.04.09 14:24
Muggi 

Ladies was packeter ih?

Hoi mitnand
Händ ihr euch schomol gedanke gmacht was ihr am Hochzitstag alles is Täschli packet? Odr de trauzügin,fründin,muetter id Täsche düend?!
nimmt vo euch öpper Handy mit falls öpper fehlt oder sust was isch?

grüessli steffi

07.04.09 14:27
Frangipani 

Re: Ladies was packeter ih?

hoi muggi
s handy nimm ich sicher mal mit, das brucht ja nöd viel platz. me weiss ja nie! aber wenn öppert fehlt isch mir das dänn im moment ziemli glich, ussert s isch grad öppert vo dä trauzüüge oder eltere! sust händ die lüt doch eifach pech gha wenns es nöd pünktlich schaffed...
und sust nimm ich sicher no make up zum uffrische, en deo, nastüechli, pflaster, kopfwehtablette und sust no notfallmedis je nachdem mit.. me weiss ja würkli nie! mini trauzügin wird e gnueg grossi täsche mitneh, ebe will sie ja weiss dass sie s ganze "notfalltäschli" muss umeschleppe

07.04.09 14:37
Muggi 

Re: Ladies was packeter ih?

hehe gueti Idee,Medis..i glaub i schluck die alli vorher scho
Jo stimmt do hesch rächt,wers nid schafft isch sälber schuld!!!

07.04.09 14:40
Frangipani 

Re: Ladies was packeter ih?

oder sust gisch halt e telefonliste dä trauzügin oder tätschmeisterin, dass sie sich dänn um die wo nöd iiträffed chönd kümmere?
ja gäll ich ha s gfühl ich chum dänn grad en kreislaufkollaps über i de chile vor luuter nervosität da bruchi dänn scho chli medis!
ah ja und weisch was, es chlises wasserfläschli isch sicher au nöd schlecht im notfalltäschli... für was au immer! ..und vilicht no nähzügs, falls öppis risst.. und sonen fleckestift für dis schöne kleid falls du sabberisch

07.04.09 14:46
Muggi 

Re: Ladies was packeter ih?

hihiiii oh jaaa das bruch ich alles..wo kriegt mr so en fläckestift her! Textil gschäft worschiins! I nimm e hampfle Imodium und Baldrian de goht das scho nei seich aber Baldrian wer nid schlächt oder bachblüete...
I ha vorher gseh das negst zistig en sändig lauft,wos düend hochzit chrashe hiiiilfe do wirds eim grad anderst! sorry bi vom thema abchoo

Also ebe i hoff i mue de nid sabbere das wers jo no aber wasserfläschli kei schlächti idee,fallsd durscht hesch oder so!

07.04.09 14:48
Frangipani 

Re: Ladies was packeter ih?

ich ha letschti sonen fleckestift im migros kauft! hanen zwar nonig usprobiert, aber hanen jetzt i minere handtäsche für dä notfall

...du bisch aber au no früeh mit überlegge was du alles is notfalltäschli nimmsch!

07.04.09 14:49
Muggi 

Re: Ladies was packeter ih?

Ah oke Migro cool..hehe gäll me cha nie gnueg früeh sii...Isch mr so dur de kopf

07.04.09 14:54
Cindy 

Re: Ladies was packeter ih?

ja genau frangipani, dä fläckestift hämmr au gad am samschtig im migros kauft.. min schatz seit er segi uuh guet.. =)

aso was ich na mitnimm, sind ersatzstrümpf und gnueg nastüechli und handcreme.. und natürli tablette.. und nagellack wänns ä laufmasche git womr cha repariere.. joooo und ä nagelfiili.. uii ohni stirbi, mini negl riissed soo schnäll.. das wär weisch wie nervig wänn't immr bim chleid würsch iihänke


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

07.04.09 14:54
Frangipani 

Re: Ladies was packeter ih?

..am schluss muesch no en koffer mitneh, will der bis im september no so viel in sinn chunt, hehe

07.04.09 14:55
Frangipani 

Re: Ladies was packeter ih?

@ cindy
Ich han ebe kei strümpf, da falled zum glück ja scho uu viel sache wäg!

 1 2 3 4 5 .. 8
kopfwehtablette   i-phone-tussi   packeter   ersatzstrümpf   dolderbähnli   buecheggplatz   dachwohnungen   abgangsstation   dachzimmerwohnig   kreislaufkollaps   notfalltäschli   schaffsch   fläckestift   hochzitstermin   züglunternehme   tätschmeisterin   wasserfläschli   Meischterleischtig   Brutchleidergschäft   frangipani