| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ladies was packeter ih?
 1 2 3 4 5 6 .. 8
07.04.09 15:51
Cindy 

Re: Ladies was packeter ih?

hehe so lässig! finds au so schön wänn't äfach so 4m decki häsch =)
abr mi sind im 3. stock ohni lift, das isch dä horror zum zügle.. sind schier gstorbe.. mi händ xeit wämmr usziehnd tüämr es züglunternehme däzue beuträge.. dä ganzi chrampf namal isch dä tod..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

07.04.09 16:02
Cindy 

Re: Ladies was packeter ih?

@muggi
mi wohned ebä nid i dä stadt züri sondrn ussrhalb, scho richtig ufem land chasch säge =) aso es isch äfach es kaff, abr es herzigs und häsch glich na guäti verbindige..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

07.04.09 16:04
Muggi 

Re: Ladies was packeter ih?

Ah super da findi toll eifach Land i liebe Land

07.04.09 16:11
Cindy 

Re: Ladies was packeter ih?

aso fü mich isches e chlini umstellig xi.. ich wohne etz zwar na i dä stadt abr zimmli agglo.. mi händ au wald und wiese näbed dra und chüeh =) hihi, abr es isch trotzdem na so nöch bi dä stadt das mr innerhalb vo 15 minute im chern isch.. isch eich schona praktisch, vorallem wämmr i dä stadt schaffet, abr ebä.. land isch au suupi


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

07.04.09 16:13
Muggi 

Re: Ladies was packeter ih?

hehe i schaffe in züri wohne aber im aargau! Wielang hesch de vo dim neue diheim id Stadt?

07.04.09 16:17
Cindy 

Re: Ladies was packeter ih?

ja zwüsche 35 und 45 minute.. wo schaffsch dänn du i dä stadt?

ich gahne langsam hei.. wünsche allne na en schöne abig..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

07.04.09 16:18
Muggi 

Re: Ladies was packeter ih?

im Hospiz richtig wietikon dört wo dolderbähnli isch... jo de hesch doch no es stuck für id stadt...

wünsch dir en schööne Obe chum guet heim

07.04.09 16:19
Frangipani 

Re: Ladies was packeter ih?

wie lang häsch dänn du muggi? also ich ha vo tür zu tür is büro grad e stund!

07.04.09 16:23
Muggi 

Re: Ladies was packeter ih?

I ha so um die 55 minute jenach verkehr en stund! Do i jo nachts schaffe hani nid soo lang nach Züri oder heim

07.04.09 16:24
Frangipani 

Re: Ladies was packeter ih?

gahsch dänn du amigs mitem auto?

 1 2 3 4 5 6 .. 8
wasserfläschli   dolderbähnli   schaffsch   Meischterleischtig   buecheggplatz   notfalltäschli   Brutchleidergschäft   tätschmeisterin   kreislaufkollaps   dachwohnungen   hochzitstermin   ersatzstrümpf   i-phone-tussi   frangipani   züglunternehme   abgangsstation   dachzimmerwohnig   fläckestift   packeter   kopfwehtablette