| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
LED BALLONS?
 1 2
23.08.13 13:27
farfallina2109 

Re: LED BALLONS?

Hallo nisliker
Ja das war eigentlich auch unsere erste Idee und mein Traum seit eh und je aber die Stadtverwaltung hat es verboten *heul* Deshalb weichen wir auf die Ballon-Alternative aus. Die Idee gefällt mir sehr gut als Ersatz. Lieber hätte ich schon die Himmelslaternen gehabt aber eben...hab keine Lust, dass dann an unserer Hochzeit die Polizei kommt und stänkert

24.08.13 23:44
Found 
Re: LED BALLONS?

Nö, send jo scho schön. Aber das macht bald jede...
D Kollegin am Hochzit letscht Johr ou...
Drom mues öpis anders äne.

26.08.13 10:46
Found 
Re: LED BALLONS?

Und farfallina2109, hesch d Ballons testet? Bzw. funktioniert das allenfalls(jo, wär ned so supi, aber hesch sie jo bstellt) ou bi Räge...?

26.08.13 10:55
farfallina2109 

Re: LED BALLONS?

Hallöchen Found
Ja mir händ de Versuech gstartet, isch lustig gsi 5 Ballön hani gha und 3 devo händ überlebt isch no schwierig die Fingerfertigkeit anebringe mit de chline Heluimfläsche.

Also:
Gregnet häts nöd aber i has probiert mit und ohni Chärtli dra.
Ohni ischs gar keis Problem, sind schön gstiege und händ super usgseh (hett der es Föteli gmacht aber de Akku vo mim Natel hät nüme wellä).
Mit Chärtli dra is chli holpperig gsi aber han denn bim letsche Ballon no bitz meh Helium dri loh und dä isch denn au mit Chärtli dra uf und devo

I hoffe es regnet denn nöd wil das chönt denn eventuell es grosses Hinderniss sii. Mer müessts denn halt wieder probiere.

mis Fazit:
I FREUE MI MEGA UF DIE LED-BALLÖN und i ha ja denn gschickti Helferli wo das bestimmt besser chönd als ich

26.08.13 11:03
Found 
Re: LED BALLONS?

@farfallina2109: Das tönt doch super! Danke vöu mou. Mou luege, för was das mer üs jetz entscheidid.
Mer hend entdeckt, dass scho ferigi Ballons met Wundercherzli dra get und das het mine GG beruhigt.
Er het gfonde, de müessts wohl go... Danke för dini Hilf.

26.08.13 11:37
farfallina2109 

Re: LED BALLONS?

gern gscheh :)

Mit Wundercherzli tönt au guet
ihr finded sicher öpis passends

 1 2
organisiert   funktionieren   Zukünftiger   Heliumflasche   Heluimfläsche   funktioniert   Erfahrungen   Stadtverwaltung   Wundercherzli   Fingerfertigkeit   Ballon-Alternative   Heliumflaschen   organisieren   farfallina2109   Wunschkarten   Testbericht   Wunderkezen   ursprünglich   himmelslaternen   BALLONS