| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Liedr zum inelaufe..
 1
14.04.09 11:47
Cindy 

Liedr zum inelaufe..

salü zämme

so, mi händ etz scho fascht alles etz simmr äfach na am luege wägem lied zum inelaufe. wie mached ihr das? tüändrs uf cd abspielä odr spielts band? händrs mit odr ohni gsang?
mi hettet ebä es mega schöns lied mit gsang, abr ich glaube es isch chli z'churz zum inelaufe.. hätt öpr ä idee, wiemr das mache chönted?

messi fü tipps

grüässli
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

15.04.09 18:58
queen 
Re: Liedr zum inelaufe..

Also miär händ ja ä Orgel-Spieleri, diä wird denn am Afang improvisierä, bevor denn mi Partner innespaziert. Da mi Fründ ä chli än Hymnä-Fän isch, git's ä Hymnä und keis Liäbes- oder typisches Hochzytsliäd.

15.04.09 21:16
Cindy 

Re: Liedr zum inelaufe..

ah oke jo dänn isch logisch dass sie was spielt. mi händ ebä kä orgle wellä wils ois bednä nid so gfallt..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

15.04.09 21:47
Kaz 

Re: Liedr zum inelaufe..

Wie lang wär dä das lied... ev. chamers jo 2mal abelaufe loh?

Bi eus sengt vermuelich dä Chor... Aber weiss nonig was för es lied!

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!

16.04.09 08:36
Cindy 

Re: Liedr zum inelaufe..

ja es gaht glaub knapp 4 minute.. abr es müänd ja dä brütigam, dänn trauzüge und dänn ich inelaufe.. 2 mal abspielä gaht ebä nid.. es hätt zwüsched ine so wie ä sequenz wos chli lüütr wird und dänn würs perfekt passe für mich zum inelaufe..

jo en chor hämmr ebä nid..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

 1
spielts   abspielä   inelaufe   zwüsched   perfekt   Grüessli   brütigam   sequenz   typisches   Hochzytsliäd   abelaufe   Liäbes-   vermuelich   Hymnä-Fän   innespaziert   tüändrs   trauzüge   grüässli   improvisierä   Orgel-Spieleri