| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Luftballons mit Wunderkerzen?
 1
30.05.13 09:32
Found 
Luftballons mit Wunderkerzen?

Hallo zusammen,
ich hab mir überlegt, ob wir um Mitternacht Ballons mit Wunderkerzen steigen lassen.
Himmelslaternen sind mir zu gewöhnlich...
Hat da jemand Erfahrung mit? Wenn ja, was muss ich beachten und klappt es auch bei Regen?
Danke für eure Hilfe.

04.06.13 09:07
Found 
Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

Das gibt es ja nicht. Hat das noch niemand ausprobiert?!
Ist doch nicht so ausgefallen?
Hat hier niemand Erfahrungswerte was das angeht?

04.06.13 09:13
Canoa 

Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

Hallo Found

Ich nochmals bei der letzten HZ hatten wir dies gemacht.
Doch die Organisatoren hatten einiges nicht geachtet.

Es gibt zweierlei Wunderkerzen, diese für Weihnachten mit Metall und die anderen für 1. August aus Holz. Diese aus Holz sind schwerer und ein Ballon konnte diese Wunderkerzen aus Holz nicht tragen. So mussten wir zwei Ballone an eine Kerze stecken, was der Effekt verringerte. Aus diesem Grund würde ich die anderen aus Metall empfehlen, weiss aber nicht ob man diese um diese Jahreszeit bekommt und wie es mit der Umweltverschmutzung aussieht.

Es sieht extrem schön aus. Also mir würde sowas gut gefallen.

PS: Dir kann man keine PN senden! =)

Zuletzt bearbeitet am 04.06.13 09:14

05.06.13 23:02
Found 
Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

Hey Canoa,

danke für die Infos! Habe die PN geändert, hoffe es hat geklappt.

Und weiter an alle: Wer noch mehr zum Thema weiss, nur los.

06.06.13 08:58
FringillaVigo 

Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

Aso vo wäge Umwältverschmutzig mit Metall-Wundercherze: Wenn me mit däm es Problem het, sett me wohl eher grad ganz uf Ballön verzichte, wil das Plastik isch ja jetzt oh nid unbedingt schnäll abbaubar Wägem Räge: Glaube wenn überhaupt brönne metalligi besser bi Räge, als hölzigi (wil das si jo meh Zündhölzli u wes Holz scho nass isch brönnt dr Räschte sicher nid und bi Metall sugt sich d Nässi emu wenigschtens nid dure Stab dure) Aber e angeri Frog: geisch du bi Räge würklich mit dine Gäscht use? Wil es bruucht jo scho so sini Zit, bis alli Ballön ufblose und verteilt si, bis d Cherzli dranne hange etc und bis denn si jo alli pflotschnass (oder es git es rise Gstress, wil alli so schnäll wie möglich widr ine wei und das isch jo de oh nid so schön )

08.06.13 08:19
Found 
Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

Jo, das wär chli doof...Mer hend schön bstöut.
Nei Seich, mer wördid das dänk de scho vorbereite, d Ballons wärid scho ufblose und d Cherzli het mer de bim usegoh schnöu dra knöpft.

Ech frog mech eher, öb de Funkeworf ned so gross esch, dass de Ballon verjagt oder gar d Cherzli z schwer send...

08.06.13 11:37
Nemo 

Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

ich han das no nie gseh. würs aber eifach mal teste. schnappsch der en helium ballon und hänksch es wundercherzli ah und los gahts... ich dänke wenn de bänderl drah gnueg lang isch ,denn sötts keis problem sie! aber teste isch immer guet :-))

08.06.13 18:07
Sofie 
Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

Hoi Zäme

Auso was mer ez aus erschts i Senn chund isch d Brandgfohr. Was isch we ei Cherze e andere Ballon verwütscht ond dä när abstürzt?
Die Wundercherze lösche ned grad eifach ab ond gheie schneller weder Himmellaterne. Ech hät mech ned derför au wes sicher sehr schön wörd usgse.
We öppis passiert wet sicher ke Versicherig öppis wösse

Sorry wet ke Spassbremse si

Sofie

10.06.13 09:34
Canoa 

Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

Also a dem HZ womer gseh send ond das gmacht hend hemer t Wundercherzli relativ nöch am Ballon müesse abende wöut Cherzli schwär gseh send ond es hed auso keine verjagt...aber usprobiere esch secher kei Seich...

11.06.13 18:48
Laurii 
Re: Luftballons mit Wunderkerzen?

Ausprobiert habe ich es noch nicht.. aber interessante Idee! Muss man schon sagen! :)

 1
ausgefallen   Spassbremse   Umwältverschmutzig   Himmellaterne   Metall-Wundercherze   Luftballons   ausprobiert   pflotschnass   Himmelslaternen   Erfahrungswerte   Weihnachten   Mitternacht   Organisatoren   Wundercherze   wundercherzli   wenigschtens   Wunderkerzen   Umweltverschmutzung   verringerte   interessante