| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Maier Grill
 1 2
17.09.08 19:32
Masi 
Maier Grill

Hallo zäme

kennt öpper vo euch dr catering service maier grill in winterthur und fribourg? mir wetti di a dr hochzyt, kenne aber niemer, wo scho mau vo dene het ässe übercho. si mache e so spezielli grillspiess.

merci u liebe gruess

Masi

18.09.08 15:38
Helene 
Re: Maier Grill

sali masi

ich bin mit mim schatz letscht johr amene hochziit gsi wo s esse ebe vo dem maier grill cho isch. und ich chan nur sägä, mir sind absolut begeischteret gsi!!!
meh het so viel mol chöne go spiessli hole wie mer het wölle und gschmöckt hets au sehr guet. d spiess sind vom personal gmacht worde, mir hend afech chöne sägä was mer alles wönd druf ha. nächer hesch es selber i de spezial grill inedoh und nach einere minute warte hesch den din spiess wieder i de hand gha. s warte isch au völli easy gsi will dich den au chli mit de andere gäscht hesch chöne unterhalte.

fazit: eus hets total überzügt und mir möchtet sie au für euses hochziit bueche!

grüässli
helene

25.10.08 23:46
Masi 
Re: Maier Grill

kennts schüsch niemer?

27.10.08 18:23
Fischli 

Re: Maier Grill

Würklich kenne tuen ichs au nöd. mir hend jetzt aber än Grill gmietet für üses Hochzig, für dä Rescht (Fleisch, Bilage, Getränk und Personal) lueget mir aber selber

Chan aber au nöd vo Erfahrige brichte.

Fischli

Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009

28.10.08 08:31
Sille 

Re: Maier Grill

ich hatte letztes jahr dort eine offerte verlangt. allerdings haben wir uns aufgrund des doch recht überzogenen preises dagegen entschieden.
unser apero fand dann in einer schürlibeiz statt und die haben dann selber alles zubereitet und einen grill aufgestellt. es war wirklich superlecker, toll dekoriert und wirklich preiswert.

Sille & Andi haben am 4. und 6. September 2008 geheiratet!!!!
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi

07.01.09 14:05
muraki

nicht registriert

Re: Maier Grill

Hallo

Ich kenne Maier Grill auf privater Basis für Geburtstage, dort hat es immer sehr toll geklappt, Fleisch sehr gute Qualität.
Vor kurzen hatten wir ihn geschäftlich gebucht für ca. 260 Personen, dort wars leider nicht so toll.

Gruss

23.01.09 13:24
menznau 
Re: Maier Grill

Hallo

ich bin aus dem Gastgewerbe ..... und der Meier Grill ist ja eine echte konkurenz zum Restaurant !

Aber ich muss sagen voll der Hammmer und er ist ein erlebnis für jede Party !

gruss de martin

23.01.09 21:08
Masi 
Re: Maier Grill

Vielen Dank für eure Antworten,



Muraki, was war denn nicht so toll bei geschäftsessen. wir haben uns nun für einen anderen anbieter entschieden. es gab ja doch einige negativerfahrungen.

29.05.09 10:05
Chili 

Re: Maier Grill

Hallo zusammen

das Thema ist zwar schon älter aber intressiert mich jetzt auch.

Kann vielleicht noch jemand etwas dazu schreiben?

29.05.09 10:09
Fischli 

Re: Maier Grill

@chili

wir werden einen Maier Grill an unserem Hochzeit haben, aber ohne Catering von Maier Grill. Bei uns kümmert sich ein Restaurant um Fleisch und Bedienung.
Bin auch schon ganz gespannt.

Gerne kann ich dir nach unserem Hochzeit berichten, ausser das ist schon zu spät für dich.

Habe diesen Grill vor 2 Jahren an der Hochzeitsmesse gesehen, und war total begeistert.

Fischli




Zuletzt bearbeitet am 29.05.2009

 1 2
Gastgewerbe   schürlibeiz   grillspiess   Hochzeitsmesse   geschäftlich   aufgestellt   geschäftsessen   vielleicht   SilleundAndi   wirheiraten   intressiert   Restaurant   Geburtstage   begeischteret   Privatenbasis   überzogenen   geschrieben   superlecker   entschieden   negativerfahrungen