Marsch in Kirche |
|
1 2
|
|
|
18.10.08 14:59
Fischli
|
Re: Marsch in Kirche
Hoi Muggi Täppelischritt, wie goht dä? Ich lauf ganz normal mit mim Papi id Chile, viellicht ächli langsamer we suscht, aber das plan ich nöd gross. Denn bini eh nervös und ha sicher alles vergessä. :-)
Fischli
Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009
|
|
|
|
19.10.08 09:01
Manuela24nicht registriert
|
Hoi Muggi
Ich wird glaubs au ganz normal inelaufe. Ha eh kei's Taktgfühl und min Vater und ich würdet denn sicher plötzlich völlig en unterschiedliche Takt ha und denn gsehts blöd us.
Lg
Manuela
Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09
|
|
|
|
21.10.08 11:12
meitli
|
hallo zäme möcht hie no irgendöpper anders mitem brütigam (u nid mitem papi) ineloufe? i has sehr guet mit mim vater, aber irgendwie find i s schöner, wenn ds brutpaar zäme inelouft... sicher isches no nid, und i wirde mi vater sicher o no zersch frage, wenn är sehr fröid hätt, mi "z übergäh", denn möcht i ihm dä momänt natürlech nid vorenthalte.
zum "wie loufe": i finde, houptsach nid z schnäll. und wenn me dr takt gspürt, louft me eh outomatisch im takt. wenn nid, find i s o nid schlimm.
grüessli, meitli
|
|
|
|
21.10.08 12:33
meitli
|
hi maju
hm, ja, vilech het das chli fautsch tönt vo mir. i dänke, dass mi papi eher nid wird druf bestah, mit mir inezloufe, är isch nid soo fan vo grosse uftritte. und wenns mir zwider wär, würd i ihn nid frage, ob är das möcht. findes halt e einmaligi situation fürne vater und wenn s ihm (unerwarteterwis) wichtig wär, wärs mir e ehr, ihm die fröid z mache. aber stimmt scho, so überlahn i d entscheidig indiräkt ihm...
mi schatz und i wärde bis zum hochzit o no beidi nid zäme wohne, si aber beidi i wgs, i wohne scho sit 6 jahr nümm dehei, drum find i d symbolik nümm ganz aapasst. ja, i fröie mi o extrem druf, wie ou immer s de wird si :-)
|
|
|
|
|
|
1 2
|