| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Musik?
 1 2
03.07.07 14:42
knorrli 

Musik?

Habt Ihr Bands organiersiert für am Abend nach der Kirchlichen Hochzeit?
Band ist zu teuer..kann man auch einfach CD mit lieblingsmusik ablassen und dazu den Hochzeitstanz tanzen?
http://www.unserbaby.ch/sunneschi-shirin/content.html

03.07.07 18:37
Sibylle 

Re: Musik?

hallo, mir mache ömu das mit dir cd, mir wette kei so mega tüüri band!

e kolleg vom mim zuekünftig macht chlei dj. lg

03.07.07 21:07
knorrli 

Re: Musik?

ja denke au das langet
mir wend au nöd viel geld usgeh
http://www.unserbaby.ch/sunneschi-shirin/content.html

04.07.07 09:27
Dodali 
Re: Musik?

Mer händ üs au für d'Sparvariante "Musig ab CD" entschiede

04.07.07 09:48
Ziebeli 
Re: Musik?

Sali mitenand

Mer hend euis für e Band entschiede.... zwe Manne wo querbeet alles spieled.... mer kenned sie zwar ned aber ich ha es super gfühl be dene..... choschtet halt schochli meh wie abere cd.....

05.07.07 16:55
Manon 

Re: Musik?

Mir hän zerst auch nur alles mit cd mache welle. aber unseri trauzüge hän uns den überzügt, dass es mehr stimmig mit live musik git. mir hän denn musik für unsiri trauzeremonie gsuecht und sind uf es duo gstosse. kari & brendan mache wunderschöne kirche aber auch partymusik, viel in englisch aber von alt bis hüt. mir sin so begeisteret gsi, dass mir si grad auch fürs fest buecht hän.

Koste budegetiert kha: CHF500.00 Koste: CHF 2300.00 Trauuig, Apréro und Fest

C & K in Love - 27. Juli 2007

06.07.07 17:11
Ela81 
Re: Musik?

jo du, mer händ aso au sound us de alag.. mer brenned & laded lieder uf laptop, schlüssed de ad stereoalag a et voila... han z'erst au dänkt band oder dj, isch mer aber def. ztür und binere band bisch dänn au beschränkt vom sound, will mer gfallts halt amigs eifach im original als wenn d'gabi & de karl chömet cho singe usserdem händ mer ächli multi-kulti sound und das bringsch halt nur vo de CD etc.

Ela & Alen heiraten am 27.07.2007

10.07.07 09:25
alleyesonme 

Re: Musik?

Wir sind auch noch auf der Suche nach guter Musik. DJ wäre auch nicht schlecht, aber ich habe das Gefühl, eine gute Musik bringt bessere Stimmung.
Am besten wäre es, wenn während dem Essen ein Musiker spielt, welcher aber am späteren Abend auch als DJ tätig sein kann bzw. abwechselnd live und gewisse Sachen ab CD spielen kann (aktuelle Hits usw.).

Kann uns jemand weiterhelfen? Erfahrungen? Tipps? usw.

Merci vielmol

24.07.07 17:40
knorrli 

Re: Musik?

da kann ich dir auch nicht weiter helfen
http://www.unserbaby.ch/sunneschi-shirin/content.html

27.07.07 21:43
Smiley2 
Re: Musik?

Wir haben Nadja Acquaroli engagiert und sind überglücklich darüber. Am Abend ist es live/ab MP3 50/50%. Könnte genau das sein was ihr sucht! Hörproben und Infos: www.acquaroli.net . Gruss Claudia


Heiratet am 29.09.07

 1 2
trauzeremonie   Hörproben   multi-kulti   überglücklich   reinhören   Heiratet   organiersiert   begeisteret   engagiert   wunderschöne   Hammer-Stimme   weiterhelfen   lieblingsmusik   budegetiert   Sparvariante   abwechselnd   Hochzeitstanz   herzlichen   sunneschi-shirin   Acquaroli