| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Musik, Kirche und Apero und Essen...
 1
03.03.11 13:41
apfel-zimt 
Musik, Kirche und Apero und Essen...

Liebe Mitbräute,

ich bin auf diese Seite gestossen, weil ich es sooo schwer finde die geeignete Musik zu finden. Wir haben eigentlich noch viel Zeit, es ist uns aber sehr wichtig.
Als ich die erste Offerte bekam hat es mich fast umgehauen. Rechnete mit 3.500-4.000 Franken (ist das Ok als Budget, oder zu wenig???) fürs Apero und Essen und die Band wollte 5.500 Franken. Viel, oder??? Die nächste Band lässt jetzt seid einigen Tagen nix von sich hören...
Bitte schickt mir doch Antworten mit euren Erfahrungen und Preisen und und und!

Vielen Dank für eure Hilfe!!!

03.03.11 14:05
apfel-zimt 
Re: Musik, Kirche und Apero und Essen...

Vielleicht vergessen zu schreiben, dass es 5 Personen sind und sie für einige Stunden spielen werden... Also Nami und Abend.
Werde Sie kontaktieren... Merci

03.03.11 14:18
frani 
Re: Musik, Kirche und Apero und Essen...

Hallo apfel-zimt

Wir haben für unsere Musiker (es waren 4 Personen) für ca. 3 Stunden (Apero plus Essen) 2000 sfr bezahlt (vielleicht waren es schlussend 2500 sfr mit Anfahrtsweg, etc.). Ich finde deshalb dein Budget von 3500-4000 sfr schon grosszügig berechnet. Ich würde auch mit der Band sprechen...finde 5500sfr auch übertrieben für "einige Stunden" wie du schreibst. Anders wäre es, wenn ihr sie die ganze Nacht engagieren würdet (also bis 2, 3 Uhr morgens). Ich hoffe, die Band lässt mit sich verhandeln.

03.03.11 14:59
apfel-zimt 
Re: Musik, Kirche und Apero und Essen...

Hatten schon einige mehr Stunden geplant... minimum 5-6, also ist das anscheinend schon angebracht,oder was meinst du?

03.03.11 15:28
sinna 
Re: Musik, Kirche und Apero und Essen...

apfel zimt dämit dlüt das besso beurteile chönd vo wo bis wenn?
13-14.00 uhr und den
19.00 uhr bis 3 uhr? well paar std verstot jede anderst und also wenn sie längo als 7 std spieläd findi dä pris zwor höch aber ihr hend eh 5 band !!!! und das ankerum isch prislich gar ned so tür

ps : kenn mi do au ned us bin gar ned vo derä branche...

Zuletzt bearbeitet am 03.03.2011

03.03.11 15:51
Carmile 

Re: Musik, Kirche und Apero und Essen...

hi apfel zimt

afangs häts üs au fast umghaue ab de prise, nochdem i jetzt aber inzwüsche für üsi hochzit letscht johr ziemlich viel musiker agluegt und aghört han, bini nümm glich gschockt :-)

e 5 maa band ghört definitiv zude tüürste kategorie. warum müänds soviel si? i han mit de zit bewusst agfange noch 2-3 ma bands zsueche, zum eine wägem pris, zum andre wägem platz und aber au wäg dä lutstärki. i mags überhaupt nöd, wenns zu lut isch.

wiiteri überleggig. spielets di ganz zit wäret em esse oder nur zwüschetdrin (prislich macht das nöd gross en unterschied us, da sie sowieso müänd awesend si, aber vom repertoire her wärs wichtig). mer hend zerst dauer begleitig welle, sie hend üs denn aber en ipod mit finer hintergrundmusik zur verfüägig gstellt für wäret em esse. isch super gsi, würds wieder so mache.

im endeffekt hend üsi zwo musiker ide kirche 5 stück gspielt, bim apero knapp 2h hintergrundmusik sowie am obet ca. 3h. grad wenns au singet, müänds 5h am stuck zerst mol möge, das isch ziemlich astrengend. also die 3h sind bi üs gad so ade grenze gsi und mer hend def. kei afänger gha :-)
ufd idee e band für de ganze tag zha inkl. trauurig isch mer afangs nöd cho, isch aber viel eifacher und günstiger.

witeri überleggig näbt afahrt, bruchets no fast e übernachtig dävor oder noch em fest? ladet er sie zu eurem esse i? (hend mer gmacht und isch en super entscheid gsi, hend total guet au zude gäst passt, schön intergriert gsi).

wenns effektiv 5-6h spielet, findi 5500 für 5 persone agmesse. rechnes mol pro person inkl. afahrt etc. us.

und wiitere punkt: wie guet sinds? erfahrige? usbilidg? talent etc. etc. das flüsst sicherlich au no id prisberechnig ine.

grüesslis

03.03.11 19:10
apfel-zimt 
Re: Musik, Kirche und Apero und Essen...

ig ha si ebe mal gseh a ner Hochzit...
u nar han i mi grad entschiede cha, weisch i denke es isch für schwitzer verhältnis nid so dür, aber si chömend vo dütschland... mi grosser wunsch, weisch...
aber si wöe ebe no d'übernachtig zahlt ha u das isch es Problem.
Itz han i no mal g'schribe ob sie e chli abegö mitem pris... mau luge...
i'lade dü mer si sowieso

 1
angebracht   Anfahrtsweg   apfel-zimt   schlussend   hintergrundmusik   übernachtig   unterschied   kontaktieren   astrengend   zwüschetdrin   Erfahrungen   übertrieben   überleggig   grosszügig   engagieren   verhandeln   Vielleicht   anscheinend   intergriert   prisberechnig