Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit |
|
1 2 3
|
25.06.08 11:12
SwissMiss
|
Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit
Mir hän no kei ahnig was mer alles uf d'Iiladig dien. Es sin rächt viil Infos wo dri miesse u nd das alles uf 2 Sproche.
Mir drucke d'kärtli in Ängland die mache dört irgendwie die schönere Sache. Wahrschiins kunnt denn eifach no es normals Blatt dri mit allne Zuesatzinfos (Hotel, Afahrt, etc.) oder mir dien e Hiiwiis uf d'Homepage dri wo me alles ka abelade.
@ SchniSchna: Dir hän scho d'Fotografin? Wow. ich ha mol ummegluegt aber die wo mer gfalle sin sautür und bi de andere gfallt mer dr Stil nid wirklich
Wir heiraten am 27.06.09
|
|
|
|
25.06.08 11:18
SchniSchna
|
@SwissMiss Jo, mer hend sie scho, wäg mer dete es Paarshooting för eus gmacht hend (wo mer au chönd grad för d Chärtli bruuche) ond sie eus met erer Art eifach öberzügt hed ond s Vertroue esch mer halt sehr wechtig wenns om Fötelis god. Drom, wieso wiiter luege ond öberlegge, wenn scho met öperem zämegschaffet hesch ;o) bi froh, hemmer das so chönne löse, wäg das fendi no es schwerigs Thema zom die rechtig Person zgfende.
Mer freuid eus rüüdig of de 12. Juni 2009
|
|
|
|
26.06.08 21:20
Manuela24nicht registriert
|
Hoi zämme
Mir werdet d'Kärtli erst im Januar oder Februar verschicke. Ihr machet das anschienend alli früehner. Aber bi üs wüssets eh scho die meiste und drum wirds hoffentlich lange. Mir müend zum Glück keis Ilageblatt oder so mache, mir gebet üsi Homepage ah und det schriebet mer alles wichtigi druf.
Mir händ dä Fotograf übrigens au scho. Also eigentlich sinds zwei. Die fötelet hobbymässig und trotzdem ganz professionell. Mir händs an dä Hochziet vo mim zuekünftige Schwager erlebt und sind begeisteret gsi. Was mir ebe no wichtig isch, dass dä Fotograf nöd mega uffallt. D.h. dass mer eher meint, dass er zu dä Hochzietsgsellschaft ghört und eifach fötelet. Und nöd so en gstellte Typ. Und das Pärli wirkt so, wie wenns Kollege vo üs wäret.
Lg
Manuela
Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)
|
|
|
13.07.08 13:04
mindli84
|
Hallöchen! Ech ben au neu debi do idem Forum. Min Schatz ond ech hürotet am 16. Mai 09. Mer händ bes jetz d'Chile mit Aperos, s'Restaurant ond d'Fotografin buechtet. Bi eus esches d'Schwöschter vode Kollegin wo'n'ech au scho set vellne Johr könne, das fend ech ebe au no guet, es esch eifach so en vertrautheit do.
Es esch scho en ufregendi Ziit womer erläbt. Ond es duet guet vo anderne "Glichgsinnte" z'läse was so lauft ond no of eim zue chonnt.
Lg Mindli84
|
|
|
|
|
|
|
16.08.08 12:57
susanna
|
Hallo Kaz
Ja, 3 Kiddies. Die Jungs sind 14 und 11 und unsere Tochter 9 Jahre alt ;) Sie wird Blumenmädchen, unser Mittlerer der Ringträger und der Älteste nimmt die Dokumente. So zumindest ist vorerst die Vorstellung.
Liebe Grüsse, Susanna
Wir heiraten am 05.09.2009
|
|
|
|
1 2 3
|