Programm zwischen Apero und Essen |
|
1
|
|
|
|
|
04.10.13 12:55
Kala
|
Re: Programm zwischen Apero und Essen
Hallo nisliker
Falls die Gäste Ebenfalls im Hotel einquartiert sind, würde es sich evtl. anbieten die Zeit zur freien Verfügung zu stellen. Der einte oder andere Gast ist vielleicht froh wenn er sich nochmal frisch machen kann oder mal die Füsse hochlegen oder einfach einen Spaziergang im Dorf zu machen. Diesen Tip habe ich aus einem Ratgeber der ein Hochzeits-DJ geschrieben hat. Fand ich noch sehr einleuchtend... dann mögen die Gäste evtl auch länger am Abend :)
LG Kala
|
|
|
|
|
05.10.13 09:34
Meandra
|
I ha vor 2 Wuche ghüratet und mir si o zwüsche Apéro und Znacht ga Fötele. Üsi Brutfüehrer hei für die Zit es Spieli vorbereitet. Es isch dr Hammer gsi. Bi üs si dGäscht sogar i Wald das Spiel ga spiele (ja das funktioniert sogar mit Abechleider) aber es wär o guet möglech gsi, das imene Gebäude zmache. Im Spiel isches um dZuekunft vo üs als Brutpaar i eim, 10, 20 etc. Jahr gange. Si hei sech e mega luschtigi Gschicht usdänkt und Ufgabe drzue, wo dGäscht i Gruppe hei müesse löse. Zersch si mir skeptisch gsi, öb das de Gäscht de o Spass macht, aber es het alles super funktioniert.
E sehr cooli Idee findi o das Spiel, wo bire Kollegin vo mir gmacht worde isch. Si hei vom Bruutpaar und de Gäscht es Paninialbum (Wie das Fuessball-chläberli-sammli-heftli) gmacht und am Hochzit hei dGäscht de Chläberli chönne sammle und tuusche und hei sech so kenne glehrt.
I wünsche öich viel Spass bim sueche vo öiere eigete perfekte Lösig :)
|
|
|
07.10.13 15:39
Piranja
|
Hallo Nisliker Mier hend vor 2 Wuchä ghüratä und damit üsi Gäst nid 3 Stund hend müesse mit üs am Apero sii, hend mier sie nach ca 1 3/4 wäg gschickt. Dä Truzüg isch mit ihne mit ines anders Gebäude und det hed en Tanzlehrerin uf sie gwartet. Sie hend denn während 45-60 Minute en Disco-Fox Tanzkurs gha. Es sig schiins sehhr lustig gsi, und tatsächlich hend de au am Abig einigi das erlente agwändet! Es isch aso en vollä erfolg gsi!
|
|
|
|
1
|