| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Push Up Bh/Corsage ohne Träger mit tiefem Rücken?
 1 2 3
02.03.11 17:04
ziwi 

Re: Push Up Bh/Corsage ohne Träger mit tiefem Rücken?

Ok dann mache ich das gleich heute Abend;-)))

Muss nur noch einen guten Moment erwischen, damit mich mein Schatz nicht erwischt;-) Er darf natürlich vor der Hochzeit noch nichts sehen*ggg*

Schicke dir dann das Foto per PN ok?;-)) Freue mich auch, wenn ich dir ein bisschen helfen kann damit. Ist schön zu hören bzw. zu lesen:-)) das ich nicht die einzige mit diesem Problem bin. Habe mich lange geschämt deswegen.

Aber wir wissen uns schon zu helfen gäll*gg*

Also möchte dich zu nichts überreden..aber ich an deiner Stelle würde das machen. Dann weisst du wie gesagt mal woran du bist...und musst nicht mehr so ungeduldig sein;-)) (glaub mir ich weiss von was ich rede*gg*)

Ah schön im August! Da habt ihr sicher sehr gute chancen mit schönem Wetter! Würde es euch sehr sehr gönnen!!

Ja, wir heiraten am 04.06.;-)) Freue mich so riesig. Jetzt geht es noch ca. 3 Monate*gg* Yupeee;-)))






****zivil 27.05.2011 - kirchlich 04.06.2011****

02.03.11 17:25
Vikunija 

Re: Push Up Bh/Corsage ohne Träger mit tiefem Rücken?

Ja säg au nüt, da muss mer scho luege das die liebe Brütigam nöd zu frühe öbbis mitbechömed

Ja per PN isch super!
Ich weiss, bin au froh hani öbber wo mir chli chan Tips geh und ich mi cha ustusche, wos gliche " Problem" het wie ich unds ebe au kennt.
Ja weisch han mich vorallem i dem Moment recht gschämt im Brutgschöft wo eifach käs Chörbli passt het. Mega unagnehm gsi! Janu, aber du häsch Rächt, mir wüssed ois scho z hälfe!

Sobald ich morn mal ällai im Büro bin, machi em Brutgschäft es Telefon!

Wow, aber Juni isch im Fall au en lässige Monet findi und s Wetter isch det au viel guet, nanig mega heiss aber doch öfter troche. De Juli isch ebe da scho en unsichere Monet findi. Mir händ ebe s Gfühl ka, dases ois zu knapp worde wäri mit organisiere uf de Juni. ( Händ ois im Sep 10 verlobt) jetzt mainti zwar es het glanged, aber de Auguscht isch au super!
Druck eu natürli au fescht de Dume, das ihr wunderschöns Wetter händ!

Bin scho gspannt ufs Foti. Danke!

Liebs Grüessli

Vikunija

03.03.11 08:12
ziwi 

Re: Push Up Bh/Corsage ohne Träger mit tiefem Rücken?

Liebe Vikunija

Könntest du mir noch deine MailAdresse per PN schicken?
Habe gerade gemerkt, dass ich dort keine Anhänge machen kann;-))

glg ziwi









****zivil 27.05.2011 - kirchlich 04.06.2011****

 1 2 3
Vielleicht   Brautkleidgeschäft   Schlussendlich   Brautgeschäft   Schneiderin   Halbmond-Einlagen   einfach   wahrscheinlich   Halbmond-Einlage   Silikoneinlagen   Wahrscheinlcih   Vikunija   ausgeschnitten   Corsage   weiterempfehlen   wirklich   hochzeitsnacht   vorstellen   brautgeschäftsverkäuferinnen   eigentlich