Redner/Zeremonienleiter gesucht |
|
1 2
|
23.07.13 18:16
perle84
|
Re: Redner/Zeremonienleiter gesucht
hallo! wir möchten auch eine freie trauung und haben dieses wochende das erste gespräch ubd schauen ob sie uns zusagt. ich weiss nicht ob ich hier den link posten darf? persoenliche-trauungPUNKTjimdoPUNKTcom
|
|
|
|
23.07.13 20:42
perle84
|
ich hab mich da vertan.... die seite lautet:
wwwPUNKTpersoenliche-zeremoniePUNKTjimdoPUNKTcom
|
|
|
|
09.08.13 23:03
mdmgw
|
Hey Chramli, De Nicolas lindt isch üs au empfohle worde. Mir hürotet nögscht Johr am 16.08. und denn isch er leider scho bsetzt. Er muess glaub sehr guet sie. Denn isch üs au de Daniel STricker (Zeremoniar.ch) empfohle worde. Mir hend mit ihm s Gspröch gha. Er wirkt sehr natürlich und isch glaub sehr offe für Idee. Usserdem chöng i er us wenige Stichwort super Sätz drus mache. Sini Trauig goht ca. 40 - 45 Min. Er macht im Johr ca. 30 Trauige. Hät also sicher au viel Erfahrig. Mir hend ihm jetzt zuegseit und freued üs mega uf nögscht Johr.
LG
|
|
|
10.08.13 14:40
Aqua1
|
für mich die allerbeste (und ich hab schon einige gesehen) ist Astrid Steiner aus Wettingen. www.hochzeitszeremonien.ch
|
|
|
23.04.16 18:08
sporting29
|
memphiswalker: Bei Interesse könnte ich auch eine tolle, junge Rednerin empfehlen, die wir damals hatten. Wir konnten die Zeremonie sehr frei gestalten, war super! Bei Interesse bitte melden bei mir
Hallo,
für unsere Hochzeit suchen wir noch einen Redner. Kannst du uns die Kontaktdaten der empfohlenen Rednerin zusenden?
Besten Dank
Lg Jürgen
|
|
|
|
|
1 2
|