Sänger(in) für Kirche gesucht / Preise? |
|
1 2 3 4
|
|
|
19.09.11 09:36
ValeriaD
|
Re: Sänger(in) für Kirche gesucht / Preise?
Hallo zusammen
Ich beschäftige mich auch gerade mit diesem Thema... .Eigentlich würde isch gerne einen oder zwei Gospelsänger haben. Leider verlangen die die ich angefragt habe zwischen 1000-1500 CHF udn das ist mir echt zuviel für das das es nur eine Stunde und so ein paar Lieder sind...
Kennt jemand ev. auch privat Gospelsänger oder sonst eine/n gute/n Sänger/in? Bitte eine PN schicken!
Vielen lieben Dank für eure Hilfe <3 <3 Zivil 26.04.2013<3<3 Kirchlich 7.09.2013<3<3 Io+Io= NOI
|
|
|
|
|
07.12.11 13:06
mai2012
|
Wir sind auch auf der Suche nach einem Gospelsänger. Im Sommer waren wir an einer Trauung, da hat Roy Ellis gesungen..WOW! Jedoch verlangt er für 3-4 Lieder ca. 1600.---. Das finde ich ziemlich teuer. Kennt jemand andere Gospelsänger, die günstiger sind?
|
|
|
16.01.12 20:51
livipivinicht registriert
|
Hi mini Forumsbrütlis und Brügigams
Ich bin uf de Suechi (für mini Cousine) nach Musik für d Trauuig. Mit Gsang und Begleitig. I de Region Thurgau und St.Galle. Ich ha so uf die Schnelli da i dere Region grad nüt gfunde und drum mal eu Ostschwiizer-Brütlis welle frage- ob ihr e gueti Idee hend wo mer au zahle chan.
Danke jetzt scho tuusig für euri Hilf/ Falls das öper liesst wo selber Singt- gern au per PN das es ned wege Werbig glöscht wird
Euri Livipivi
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
Zuletzt bearbeitet am 16.01.12 20:52
|
|
|
16.01.12 21:02
emma
|
Hi livipivi
Wiä viel sind ihr de bereit uszgäh?
Glg, Emma
|
|
|
16.01.12 21:04
livipivinicht registriert
|
Hallo Emma
es gaht um mini Cousine- ich ha letzt Jahr ghüratet Ich weiss das sie öper gha hettet für ungefähr 600 - 700.- aber die isch scho usbuecht a ihrem Tag
Ich weiss ned wieviel maximal- drum würd ich ihre d Adresse mal wieterleite und sie fragt denn nache
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
05.05.12 13:51
Coccinelle
|
Hallo zäme,
Falls öber no es gönschtigs Agebot usem Aargou fendet, bitte mälde. Fende d Priise ame ou chli hapig. Hät gärn e Sängerin wenn möglech met Pianobegleitig ond s müesst ned emau e Profi si, d Usröschtig etc. hätte mer alles.
Grüessli
|
|
|
|
|
1 2 3 4
|