| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Sänger/in für die Kapelle gesucht - Region AG
 1 2
26.02.12 17:23
Carole 
Re: Sänger/in für die Kapelle gesucht - Region AG

...schreibe dir eine PN :-)

saerli:
Hoi Carole

Wie macht ihr das mit dem Apéro? Singt sie im Hintergrund während die Gäste gratulieren usw. oder gibt es eher ein kleines Konzert? Wir wissen eben noch nicht ob und wie wir es machen.

°°°22. September 2012°°°

13.06.12 10:57
sueds

nicht registriert

Re: Sänger/in für die Kapelle gesucht - Region AG

saerli:
Bi eus werde locolove.ch spele (vo de Region Zofingen). Uf de Website fendsch e Huufe Infos, Videos vom Konzert wo mer gsie send ond chasch au i di neu CD inelose. Sie speled a eusere Trouig öpe 3 Lieder, ev. nachher am Apero nomol. A de Trouig sends nur zdritte. De Gitarrischt und 1-2 Sänger (eine devo esch e Kolleg vo mer). Sie mached rechtigi gute Laune Musig und händ sehr schöni eigeti Lieder.

Uf de Playlist händ mer secher Catch the moment, euses Lieblingslied.

Grüessli

Saerli

°°°22. September 2012°°°



Hey Saerli
die sind ja de Hammer! Weisch, ob die scho mega usbueched sind? Was zahled ihr (für de Teil vode Trauig und für de Aperopart)? Meinsch chämted die au is Bündnerland?
Ui, ich muss die grad mit Schatz vorschlah :)
Super, merci!

Grüess
Sueds

13.06.12 11:48
saerli 

Re: Sänger/in für die Kapelle gesucht - Region AG

Huhu Sueds

Jo gäll! I fend sie au super ond mer freued eus meeega sie bi eus zha.
I glaub mer chömed chli en Spezialpriis öber, well de eint Sänger en Kolleg vo eus esch ond en Gast vom Hochzit. Aber sie ghöre def. ned i di tüür Prisklass. Das chan sich aber no ändere, da dRadiostatione eri Lieder ez au speled.

I weiss ned ob sie es Bündnerland würde cho. Cha mer scho vorstelle, dass sie offe send för das. Aber i neme a, dass es denn chli meh chostet. Uf erer Homepage unter "Live" findsch dAgenda wod gsehsch, wenn sie secher scho buechet send. Momentan hets ned vell Iträg.

Sust frogsch sie eifach mol a

Grüessli


°°°22. September 2012°°°

20.06.12 08:35
Mona83 

Re: Sänger/in für die Kapelle gesucht - Region AG

Hallo zusammen

Bin grad uf dä homepage gsi vo dä sara huber, tönt super. isch diä tüür?

wär chan mir sust no ä sängerin oder ä band für d chilä empfehlä? möglichst nöd so tüür, händ üseri schwärpünkt beträfend chöstä anderst gsetzt.

s wär für d region rappi, also rappi sälber. :-)

dankä für eueri hilf

oooOOOOO 15. Juni 2013 because it's true love OOOOOooo

28.06.12 09:46
nataliawohler

nicht registriert

Re: Sänger/in für die Kapelle gesucht - Region AG

Guten Tag

Suchen Sie noch eine Sängerin? Ich kann acapella in der Kirche singen oder auch einen Gitarrist oder ev. Pianist mitbringen. Ich kann hier im Forum leider keine Links einfügen aber auf Youtube können Sie "Minus 8 & Natalia Wohler Showcase" eingeben und meine Stimme hören.

Lieber Gruss

Natalia

info(at)nataliawohler.com

28.06.12 13:39
Mona83 

Re: Sänger/in für die Kapelle gesucht - Region AG

Super habe eine nachricht geschickt, danke! :-)

 1 2
Spezialpriis   September   begeistert   Kapelle   gesucht   vsprache=DE   Bündnerland   nataliawohler   schwärpünkt   Hintergrund   sunflower482   sarahhuber   gratulieren   vorgesungen   standesamtin   verheiratet   verschiedene   Gitarrischt   dRadiostatione   Lieblingslied