| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schleier, ja oder nein?
 1
06.08.07 08:37
habibi77 
Schleier, ja oder nein?


Hallo zusammen,

Mich würde interessieren, wer von Euch einen Schleier trägt?

Ich bin mir noch nicht ganz sicher ob ich einen tragen soll...

Habibi77

06.08.07 10:46
Meyka 
Re: Schleier, ja oder nein?

Ich trage keinen- aus Überzeugung

Mein Brautkleid von Justin Alexander ist zwar mega romantisch. Aber einen Schleier oder ein Krönchen auf den Kopf kommt für mich absolut nicht in Frage.....

06.08.07 11:45
Sibylle 

Re: Schleier, ja oder nein?

hallo habibi

i ha mir das ou scho überleit, bi ou no ganz uschlüssig.

aber i dänke dje im brutkleiderlade berate mi de sicher was zu mim kleid und zu mir würdi passe! i verla mi da würkli de ufd beratig und mini fründin nimmeni natürli ou mit.

mir gfallts bi deune no sonä chline schleier i dä haar inne, oder eifach blüemli id haar.


Hochzeit 07.06.2008 juhui!!!!

06.08.07 14:52
Teenspirit 

Re: Schleier, ja oder nein?

also, ehr müend luege, öb en Schleier öberhaupt zo eu passt.. ich han eigentlich eine welle, denn aber gfunde, dass ich ned de Schleiertyp ben unds drum loh sieh :) Es passt sicher au ned zu jedem chleid. Am Beste entscheidisch das, wennd s Chleid usgsuecht hesch.


PEACH & ANI heiraten am 28.07.2007

06.08.07 15:04
Suse 

Re: Schleier, ja oder nein?

Sali Ihr...

Es isch scho so, wämmer s Kleid mal hät dänn gseht mer automatisch was zu eim passt. I heti au gern en churzä Schleider gha aber das hät überhaupt nid passt. Jetzt ha ich mich für en HUET entschiede.
Eifach mega...und uuuh fräch. Öpis speziells wo nid jedä hät.
Freue mi scho mega druf ihn z träge. De Huet wird sicher nid jedem gfalle aber ich stoh dezue und freue mich ihn bald chöne zträge.

Viel Spass bim uswähle...

08.08.07 23:04
Sheila

nicht registriert

Re: Schleier, ja oder nein?

Hallo zäme

Ich ha kein Schleier. Ich ha e wunderschöni Krone und dezue macht mir de Coiffeur e schöni hochsteckfrisur.

 1
hochsteckfrisur   usgsuecht   Schleider   automatisch   Schleiertyp   uschlüssig   öberhaupt   wunderschöni   Schleier   eigentlich   entscheidisch   interessieren   brutkleiderlade   Überzeugung   Alexander   romantisch   überhaupt   entschiede   Brautkleid   speziells