Schmetterlinge als roter Faden ... |
|
1 2
|
|
|
12.06.10 13:05
Mausimausnicht registriert
|
Re: Schmetterlinge als roter Faden ...
Nei ha grad gmerkt de link tuet glaubs nit. Also gisch bi opitec.ch eifach "Motivlocher Schmetterling" ih. Findsch es scho.
Muss no bitz Geduld ha...
|
|
|
|
12.06.10 14:31
Mausimausnicht registriert
|
wow Chloro! So herzig! Und füllsch das Chörbli no mit öppisem? *gwundrigbin* Und s Chörbli isch selber gmacht - oder het's die au grad so geh? Jupiduuu, ha grad mol fängs bitz Papier poschtet - dass wenn's mi mol chli packt, fangi au bitz ah erschti Ideeä umzsetze.
Muss no bitz Geduld ha...
|
|
|
12.06.10 14:34
chloro
|
Die Chörbli hani sälber gmacht ud Filz usgschnitte när vo Hand mit schwarzem Stärnlifade gnäit.Isch e Büetz gsi, vorauem s usschnide wel der Filz doch nid ganz dünn isch, aber iz bini mega häppy. Dört chöme no di wisse Organzasäckli dri wo d M&M's (grüen-wiss mit üsne Näme und üsem Datum) beinhaltet. När isch das Tischchärtli und Gastgschänk i einem.
|
|
|
07.02.11 11:28
andi
|
Hallo Chloro
Bi nüü im Forum... und grad chle am Idee sammlä für Tischchärtli und Gästegschänkli. Dis Chörbli gfallt mier mega super, aber ich glaub ich hätti z'wenig Geduld zum diä sälber machä. Aber d'Idee findi eifach toll, vorallem au no mit dä M&M's. Ha mier tatsächlich au scho mal überleid gha öppis mit M&M's z'machä, wil mier diä beid soooo gärn händ Hesch du ächt äs Foti mit dä M&M's dinä und han ich das richtig verstandä... du hesch uf dä M&M's üches Datum und Namä druffä gha? Wiä hesch du dän das fertig bracht?
Dankä für dini Hilf.
|
|
|
13.09.11 23:16
chloro
|
Huhu Andi Ha dini Antwort denn nid gse, sorry. We imemrno interessiert bisch chascmer es mail schribe chloro@mail.com tschüss
|
|
|
|
1 2
|