| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schuhe einlaufen?!
 1 2
06.08.09 10:59
Muggi 

Schuhe einlaufen?!

Hallöööle ihr liebe Brütlis

I bi do grad dra mini Hochzitschueh izlaufe,sage nur aua richtig laufe chani mit dene au nid hihi...da wird jo de usgseh wie e Trampeltier!

Sit ihr au scho dra oder wie is bi euch gsi? Händer sie am Obe abzoge?

lg steffi

06.08.09 11:10
Sposina 
Re: Schuhe einlaufen?!

Hoi steffi

Also i be sie no lang noni am ilaufe aber kennes vo anderne Schueh!
Ha scho paar mal gseit "die Schueh leggi niehmeh ah" well sie so dröckt händ nach paar Stond! Aber woni sie es 2. Mol agha ha esch scho veeeellll besser gange!
I wör sie eifach gnueg mängisch alegge bes es der nöm dröckt und schösch wördi am Hochziit no Ersatzschueh mitneh, dass sie nach de Chele und Föteli chasch wächsle, de gsehts jo sowiso niemer.

Grüessli

06.08.09 11:55
Muggi 

Re: Schuhe einlaufen?!

jä da hamer scho überlegt wächsel Schueh! jetzt goht wenns paar stund scho ahesch aber am afang halleluja...

grüessli

06.08.09 14:17
Stern 
Re: Schuhe einlaufen?!

Ich hatte meine Schuhe nicht eingelaufen... hatte einfach keine Zeit mehr. Zuerst hatte ich etwas bedenken, dass ich Blasen bekomme aber ich hatte überhaupt keine Probleme, die Schuhe waren/sind wie Finken!!!

Aber natürlich sind nicht alle Schuhe gleich. Inessa hatte doch mal etwas geschrieben betreffend Schuhe einlaufen oder nicht? Sie sagte glaube ich etwas von nassen Socken die man dabei tragen soll?



Wir haben am 10. Juli 2009 geheiratet!

06.08.09 14:30
Muggi 

Re: Schuhe einlaufen?!

ächt oke müessti mol go wüehle wo das stoht

Hey Stern wie isch dini Hochzit eigetli gsi und de flug guet überstande?

06.08.09 14:57
Inessa

nicht registriert

Re: Schuhe einlaufen?!

Mein Tipp: Schuhe mehrmals mit feuchten Söckchen einlaufe, Leder passt sich wunderbar an!
Flls es an der Hacke scheuert, Hacke mit einem alten Tuch und Pappe dazwischen auf einen Stein legen und mit einem Hammer weich hämmern.

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

06.08.09 16:15
silver83 

Re: Schuhe einlaufen?!

wen ihr problem mit blose an dä füess hen, gits in dä apothek so en stift, wie lippäpumadä. der strichsch an diä stellä wo evt blosä entstön und es passiert gar nüt. ich chan suscht mini fründin frogä wie er heisst. sid si dä benutzt, hät sie nie meh ä bloterä ka

Lg



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

06.08.09 16:31
souris 

Re: Schuhe einlaufen?!

Ouh Silver, chöntisch dini Kollegin mal frage?? Ich bin nämlich so en Blotereekandidat. Chome au Blotere bi Schueh über, woni scho Ewigkeite han...

Wär uh nätt!

06.08.09 16:42
silver83 

Re: Schuhe einlaufen?!

hey souris er heisst Compeed Blasenstift, es git vu derä firma au pflaster sie isch rächt bekannt ich han dier mol dsitä

www.compeed.de/bgdisplay.jhtml?itemname=blisterstick&s=1

ich han zum glück kei problem mit blottärä, aber us vorsicht werd i ihn benutzä

Lg



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

06.08.09 16:46
souris 

Re: Schuhe einlaufen?!

Viele Dank!! D'Pflaster känn ich, hani au scho rege benützt, aber die gseht mer nach eme Wiili, vor allem wenn mer ohni Socke lauft.

Aber de Spray wird ich mer zuetue ond usprobiere, danke villmal!!

 1 2
Blotereekandidat   verheiratete   Flugerfahrung   geheiratet   Trampeltier   Gefühlsmässig   geschrieben   ausgestattet   Ersatzschueh   Mauritius   Unterschätzt   Hochzeitstag   einigermassen   Hochzitschueh   verhürotet   aufschnaufen   itemname=blisterstick&s=1   beigetragen   Amnesielücken   einlaufen