| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Suchen Pfarrer/in im Kanton Bern
 1 2
26.06.12 18:26
Lula 

Re: Suchen Pfarrer/in im Kanton Bern

Wow, di Priise si ja ganz schön happig!! Wiess öber wies isch, wenn mr ir Heimatgmeind hüratet, aber nit dr Gmeindspfarrer wetti??

Wie chömet Dir a dAdressene u Priise vo de Pfarrer? Gits da e allgemeini Internetsite?





*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

26.06.12 22:09
Michi79

nicht registriert

Re: Suchen Pfarrer/in im Kanton Bern

@Lula: also mir hend nid de Heimatgmeind Pfarrer gno sondern en andere. Ich würd eifach zersch de Pfarrer frage wo ihr wend ob ers mache würd und denn de Pfarrer vo de Gmeind obs für ihn ok sig. Bi eus isches keis Problem gsi (ok mir hend eh es Ghetto gha was Pfarrer a goht). Mir hend eusen Pfarrer denn gfragt was er ha wott und er hätt immer uswichend g antwortet. Bis zletscht hät er kein Pris gseit. Da hend mir eifach 200.- ines Couvert tue und ihm nach de Trauuig für sini Gmeind als Kollekte übergeh. Er hät mega freud gha.

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

27.06.12 11:40
Arwalds_Braut 

Re: Suchen Pfarrer/in im Kanton Bern

Was ist denn ein "Freischaffender" Pfarrer? Einfach einer ohne Gemeinde?

15.07.12 19:05
dali 
Re: Suchen Pfarrer/in im Kanton Bern

Hallo Arwalds_Braut

ä "Freischaffende Pfarrer" isch eine wo i keire Kirchgmeind agsteut isch aber glich äs Theologie- studium het. Ir regu choste si (rächt viu), gö aber enorm uf d'wünsch vom Brutpaar i! Si dänke o nid so ängstirnig wi di "normale" Pfarrer.
Üse wunsch isch, nid ire Chiuche z' hürate, so si mir zu mene Ritualbegleiter cho. Wi gseit, äs isch chli türer aus ir Chiuche, ca. 1600.- mir hei drfür kei Band u kei Profi-Fotograf, de glicht sech das mit em Gäut ume us.

LG dali

16.07.12 09:11
Arwalds_Braut 

Re: Suchen Pfarrer/in im Kanton Bern

Ah, I see... Danke! Unsere Wunschkirche(-ngemeinde) hat zur Zeit ja einen Pafrrer. Dann hoff ich mal, das bleibt so, denn bis vor ein paar Jahren stand sie so zu sagen "leer"...

 1 2
Lamadefi   Grundsätzlich   Vorbesprechung   Freischaffender   Kirchgemeinde   Pfarrer   Schlosskapelle   Ritualbegleiter   Gmeindspfarrer   Gottesdienste   pfarrersuche   Profi-Fotograf   mehrstündigen   unvergässlech   entgegenkommend   Heimatgmeind   Kirchengemeinde   aufgewachsen   Internetseite   freischaffende