| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Tafelmajor?
 1 2
03.07.07 14:40
knorrli 

Tafelmajor?

Habt Ihr jemand wo das macht?
oder helfen euch die Trauzeugen?
oder organiesiert ihr alles alleine?
alles alleine Organiesieren werden wir gllaub nicht..habe aber viele ideen und wünsche
http://www.unserbaby.ch/sunneschi-shirin/content.html

04.07.07 09:30
Dodali 
Re: Tafelmajor?

Bi üs wird mi Brüeder d'Rolle vom Tafelmajor übernäh. Ech be de Meinig, dass me als Bruutpaar eifach viel besser cha zrugglähne & gniesse, wenn me weiss, dass öpper ume esch, wo für alles luegt. Ech wett mech a dem Tag ned no müesse um organisatiorischi Sache kümmere!

04.07.07 09:46
Ziebeli 
Re: Tafelmajor?

Salut Knorrli

Mer hend zwe Tätschmeischter und euisi Trauzüge.... isch e super kombination be euis..... sie nähmed euis eigentlich alles us de händ mer hend ihne am afang gseit was mer wend und was ned und denn hends agfange würke...... isch also ächt de hammer wie sie das mached. Ich findes no guet wemmer beides het well sich denn d Trouzüge voll und ganz de brut und em brütigam chönd widme.... d Tätschmeischter chönd d lüt informiere und dur de tag füehre.... findi e super lösig eso....

04.07.07 16:00
julie 
Re: Tafelmajor?

Wir haben neben den Trauzeugen auch zwei Tätschmeister - ein super Team. Allerdings haben sie im Moment vor allem beratende Funktion und entlasten uns dann vor allem am Hochzeitstag. Alles jetzt schon aus der Hand geben könnte ich nicht, planen macht ja auch (meistens) Spass.

04.07.07 16:04
kokon21 

Re: Tafelmajor?

Was ist ein Tafelmajor??

04.07.07 16:05
Anasazi

nicht registriert

Re: Tafelmajor?

Üsi Tätschmeisterin isch zugliich mini Trauzüügin, si macht das mega!! Mol luege was für Überraschige am SA uf üs warte...

Ech hürote min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich

04.07.07 16:13
julie 
Re: Tafelmajor?

Zitat:



Was ist ein Tafelmajor??



Ein Tafelmajor oder schw.dt. Tätschmeister, in gewissen Regionen auch Brautführer genannt, ist für die Organisation des Hochzeitstages zuständig. Je nach dem übernehmen die Tafelmajoren auch bereits einen Teil der Hochzeitsvorbereitung, ganz sicher entlasten sie das Brautpaar jedoch am Hochzeitstag, führen durchs Programm, trommeln die Gäste zusammen, halten Ansprachen etc. so dass das Brautpaar den Tag geniessen kann, also gaaaanz wichtig ;-)

04.07.07 20:32
Augustler 
Re: Tafelmajor?

Mer händ näbe Euse Trauzüge au no en Tafelmajor. Das macht de Brüeder vo mim Schatz! I fende da guet, denn am Tag der Tage hät mer einwewäg gnueg ztue :-)

05.07.07 08:04
miggu

nicht registriert

Re: Tafelmajor?

Bi üs hend s'Amt vom Täschmeischter grad 2 Kollegä schpontan übernoh. Miär sind uu froh, sii hend üs würklich sehr vil Tipps chönne gäh. Au mäg em gnüssä isch es würklich vill besser.
Mich würd eigentlich interessiärä, was iär de "Zeremonienmeister" für es Gschänk möchid. Für üsi Trauzüügä hend miär bereits öppis gfunde, aber für diä beidä hend miär ächt kei Ahnig... Was möchid iär?

Hey, es gahd nömme lang. Am Samschtig findet üsä groooooosssss Tag schtatt. Miär freuid üs gewaltig. Vorallem, hend iär gseh, was für Wätter er hed? Ich wünsche i dem Sinn a allnä wo am gliichä Tag hüratid, en unvergässlichä Tag und guäts glinge. Mögid alli üchi Wünsch zu dem Tag in Erfüllig gah...

Alles Liäbi

05.07.07 14:34
knorrli 

Re: Tafelmajor?

danke für euri Antworte,den bruuchet mr den au no en Tafelmajor
http://www.unserbaby.ch/sunneschi-shirin/content.html

 1 2
Tafelmajoren   interessiärä   organisatiorischi   Täschmeischter   Tätschmeisterin   Hochzeitsvorbereitung   unvergässlichä   Zeremonienmeister   Organisation   sunneschi-shirin   Hochzeitstag   Tätschmeischter   organisieren   Hochzeitstages   Tafelmajor   Organiesieren   organiesiert   Überraschige   groooooosssss   Tätschmeister