| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Tipp für Chorsuche
 1 2 3
28.06.12 13:56
Eve777 

Tipp für Chorsuche

Hallo Zusammen

Ich befasse mich seit einigen Wochen recht intensiv mit dem Thema Musik in der Kirche und habe gesehen, dass ich damit offenbar nicht allein bin . Also wollte nur mal rasch einen Tipp geben für all jene, die einen Gospelchor oder so möchten.

Ich habe festgestellt, dass es in jedem Kanton einige Gospelchöre hat, so quasi "Vereine", wahrscheinlich mit Amateursängern die einfach aus der Freude am gemeinsamen Musikmachen zusammen singen. Ich würde jedem der einen Gospelchor sucht empfehlen, mal bei Dr. Google nach einem Chor in seiner Umgebung zu suchen, da hat es teilweise echte "Perlen" drunter und günstiger als die klassischen Sängerinnen und Sänger für die Kirche sind sie erst noch . Habe bei mehreren Chören angefragt und da lagen alle bei ca. 600.00 als Pauschale für 6-7 Lieder, finde das Wahnsinn, da zahlt man normalerweise schon allein für eine einzelne Sängerin mehr (diese Offerten lagen alle bei 1000 - 1600.00) und in diesen Gospelchören die ich angefragt habe singen bis zu 30 Leute.

Wahrscheinlich werden wir uns jetzt für einen von diesen Chören entscheiden, ich finde die einen klingen echt hammermässig, habe jetzt mal angefragt wies aussieht betr. unseren Lieblingsliedern, bin grad ganz aufgeregt .

28.06.12 15:17
MaLu 

Re: Tipp für Chorsuche

danke für den tipp eve..
darauf bin ich noch gar nicht gekommen.. mein gotti singt nämlich auch in einem chor..

28.06.12 15:40
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

Ich habe eben erst immer gedacht, das sei doch eh viel zu teuer, bis mein Mami dann sagte hei frag doch mal an wenn die z.B. wie ein Musikverein organsiert sind dann machen die das hobbymässig und kosten sicher nicht alle Welt. Muss sagen war also echt positiv überrascht was sich so alles findet .

28.06.12 15:43
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

PS: Valeria: Habe versucht, dir per PN zurückzuschreiben, aber irgendwie spinnt bei mir das Forum glaub ich immer noch. Bitte gib doch Bescheid, falls du nichts bekommen hast, dann versuch ichs nochmal .

29.06.12 08:18
Mona83 

Re: Tipp für Chorsuche

hey eve danke für den tip. aus welcher region bist du?

Gruss mona

29.06.12 09:35
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

Hi Mona

Ich komme aus der Region Aargau. Habe allerdings gerade erfahren, dass unser Favoritenchor gewisse Lieder die uns wichtig wären nicht singt, hmmm jetzt schauen wir mal weiter . Aber trotzdem denke ich, in Betracht ziehen kann man das auf jeden Fall .

29.06.12 09:42
Mona83 

Re: Tipp für Chorsuche

ja da häsch rächt, ich han jetzt mal däm z rappi gschribä, tönt würkli so als würdets äs chli us spass machä. s einzig woni nöd so sicher bin, äs isch än chor vo dä refarmiärte chilä aber mir hürated inärä katholisch. kei ahnig öb das drufa chunt. bin nöd sooo extrem gläubig und kän mi au nöd so us, aber frage chan mer ja mal. :-)

händer dän so kompliziärti liädär oder sind sie eifach nöd so flexibel?

29.06.12 09:57
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

Aso falls du us de Region Züri bisch hani im Interent au no gseh Gospechor Dübendorf oder Gospelsingers (chöme glaub us ZH Stadt), ich wörd eifach mol bi verschiedene afroge denn hesch chli e Verglich.

Jo mir händ ebe ned so unbedingt typischi Gospellieder wo mir wette. Aso z.B. Amazing Grace oder so findi scho au schön aber ich möcht ned so "Jesus-juppidupii-preiset-ihn-Lieder" a minere Hochzyyt, mir eschs denn wichtig, dass mir chli Liebeslieder und so händ wo eus au as Härz gönd. Mir händ denn afgrogt gha für you raise me up, a moment like this, the rose und no es speziells im Adänke a die verstorbene Lüüt wo eus nöch gsi sind. Aber s einzige wo sie wördet mache wär you raise me up und sust ebe alles so "er esch am Chrüz gstorbe tralalala" das wili ned a minere Hochzyyt. Aber esch mir au klar dass e Chor ned extra für eus x Lieder cha istudiere wo sie sust gar nie singe.

Ich ha no e Gospelchor agfrogt gha vom Kanton Solothurn und die wörde alli die Lieder mache (händ alli bis uf a moment like this eh scho im Repetoire und das wörde sie sogar no dezue nä für eus) und verlange au ned meh eifach no e Fahrtpauschale vo 150.00 zuesätzlich findi aber au absolut oke. Jetzt luege mir mol, mir händ no laaaaaaaaaang zyyt (Hürote erst im Herbst nächst Johr ). Ha no es Duo agfrogt woni no am abwarte bi wies det mit eusne Wunschlieder usgseht, denn muesi denn das mol in aller Rueh mit mim Liebste aluege .

Zuletzt bearbeitet am 29.06.12 10:00

29.06.12 13:29
Mona83 

Re: Tipp für Chorsuche

oh ich wet im fall au unbedingt the rose. :-)
mir gfallt ebä so züg au nöd wo mit chrüz gstorbä und blabla sind. mir wetet eh ä lockeri trauig mit nöd alzu viel gott züg. :-) händ au extra än jungä chli offnä pfarrer. :-)

also das musigsuächä für d chilä hani absolut unterschätzt. drum bini um jedi hilf froh. :-)

29.06.12 15:58
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

Hihi so cool gäll esch eifach es super Lied .

Jo mir ebe au, mir wänd au nüt zu stiffs und ned so hypergläubigi Predigt und so, dänke aber das wird hüt no bi villne so sii .

Jo sägs ned also ich finde das Musigzüüg au rächt e heftigi Sach, vorallem wenn me e bestimmti Vorstellig het. Mir gfalle oft ebe au d Stimme eifach ned soooo mega und finds denn schad irgendwie am Schluss 1500.00 Franke uszgä für öpis wo eim ned vo de Socke haut. Anderersiits mues me halt scho au gseh, dass me für 1500.00 ned e Maria Carey cha ha oder so . Aber ebe, du bisch jo au no früeh dra, bi sicher es findet sich am Schluss öpis wo passt, ich sueche au flissig wiiter .

 1 2 3
Lieblingsliedern   zruggschriebe   Favoritenchor   Terminprobleme   gospelchorwald   Amateursängern   hypergläubigi   Liebeslieder   wahrscheinlich   zurückzuschreiben   Gospelsingers   laaaaaaaaaang   Wunschlieder   gospelproject   Kontaktformular   Chorsuche   normalerweise   Jahreskonzerte   Jesus-juppidupii-preiset-ihn-Lieder   Fahrtpauschale