| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Tipp für Chorsuche
 1 2 3
30.06.12 07:25
Mona83 

Re: Tipp für Chorsuche

ja voll, han aber gmerkt dass no viel lüt das liäd händ. :-) aber easy mir gfallts eifach

wänn hüratisch dän du eve?

also ich han würkli no gnuäg ziit. wär eifacht ächli beruhigt wäni d musig mal het will das liet mer no chli quer im magä. :-)

bis jetzt isch alles so super gloffä mit suächä und hät alles grad klappet, vilicht bini au z verwöhnt, :-)

wünsch där äs schöns weekend

02.07.12 06:39
Laluluna 
Re: Tipp für Chorsuche

Also suscht no als tipp bin gad letschti innere Pizzeria go ässe und det hend zwoi sängerinne the Rose, when you say nothing at all, hallelujah und suscht no diversi liebeslieder 2-stimmig gsunge! hed also au super dönt - zwar kei chor aber wär vo demhär sicher au günschtiger und dönt heds also ächt super. Ich han äbe au dErfahrig gmacht dass mer bi chor weniger lieder wünsche chan und vorallem hättets bi eus au eifach zvill platz brucht

02.07.12 07:27
Mona83 

Re: Tipp für Chorsuche

dankä für dä tip laluluna

häsch dän au ä ahnig wiä diä heissed? mir isches eigentlich glich öbs än chor oder sängerinä sind.

vom platz här häts bi üs meh als gnuäg. wet eifach öpis nöd alzu türs wo mir gfallt.

03.07.12 08:02
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

Jo ich ha ebe au no lang Zyyt, mir hürote erst im Herbst 2013. Aber bi ebe au so, dass ich so Sache wo mir wichtig sind lieber scho ganz früeh aluege, und grad Musig i de Chile esch mir ebe scho sehr wichtig .

Mol e anderi Frog zu dem Thema: wie gsänd ehr das, sind d Musiker wo me engagiert für i de Chile bim Apéro au debii oder ned? Was esch do so gang und gebe?

03.07.12 10:37
Mona83 

Re: Tipp für Chorsuche

So ich han jetzt mal am chor z rappi gschribä und han folgendi antwort übercho:

Guete Tag!

Vielen Dank für Ihre Anfrage. Schön, dass sie auf unsere Homepage gestossen sind. Zum jetzigen Zeitpunkt kann ich Ihnen leider nicht zusagen, da Chor/Band/Leitung vor etwas ungewissen Zeiten stehen. Vielleicht sieht das um Herbst schon wieder anders aus. Wenn Sie wollen, fragen Sie nochmals an.
Finanziell ist es recht schwierig zu sagen. Es gibt keine festen Ansätze. Wenn Sie Chor und Piano möchten, müssten Sie wahrscheinlich zwischen 500.- und 1500.- Franken rechnen. Je mehr Musiker Sie anstellen (z.B. noch eine Solo-Sängerin) desto teurer. Sie können auch einfach eine Sängerin + Piano anfragen, was zwar nicht billiger kommt (bei Profis ca 1500.- beide zusammen), aber es gibt weniger Terminprobleme und Aufwand wegen dem Chor, wenn nur zwei Leute gefragt sind. Wenn Sie gute Amateure finden, kann es auch günstiger sein. Also, am besten anfragen und aushandeln...(kostet nix :-)) Untenstehend noch ein paar links zu weiteren Chören, die vielleicht für Sie interessant sein könnten.
Ich wünsche Ihnen viel Erfolg!
Mit freundlichen Grüsse
David Bertschinger


www.teamchor.ch

http://www.gospelproject.ch/

http://www.sweet-n-sour.ch/

www.gospelchorwald.ch


vilicht hilft eu das. :-)

03.07.12 13:50
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

Hei Mona mega lieb danke vilmol das esch jo supi !

03.07.12 13:58
MaLu 

Re: Tipp für Chorsuche

merci mona, das isch super!

03.07.12 14:01
Mona83 

Re: Tipp für Chorsuche

bitte bitte. :-) gäbet ihr mir rückmäldigä fals ihr vo eim vo dänä öpis ghört händ?
ich gah am fritig id feriä und ich glaub s bringt nüt wäni vorher no afrögä und so. ich chönt mini mails zwar scho aluägä ufem handy aber s macht nöd gross sinn. duä mi nach dä feriä drum kümmärä.

03.07.12 15:22
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

heijo klaro mach ich, ich ha mol agfrogt bi gospelproject, mol luege wie das denn so usgeht . Hei wünsche dir demfall denn ganz schöni ferie !

03.07.12 16:59
Mona83 

Re: Tipp für Chorsuche

@Laluluna:
Märci für dä tip, han ä intressanti antwort vo dänä sängerinä becho. :-) schribä ihnä jetzt au ich wärdi mich nach dä feriä drum kümmärä.

wünsch eu allnä än schönä abig.

Grüässli MOna

 1 2 3
Liebeslieder   gospelproject   hypergläubigi   zruggschriebe   Amateursängern   gospelchorwald   Terminprobleme   Jesus-juppidupii-preiset-ihn-Lieder   laaaaaaaaaang   Wunschlieder   wahrscheinlich   zurückzuschreiben   normalerweise   Fahrtpauschale   Lieblingsliedern   Gospelsingers   Chorsuche   Kontaktformular   Favoritenchor   Jahreskonzerte