| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Tipp für Chorsuche
 1 2 3
03.07.12 18:17
Laluluna 
Re: Tipp für Chorsuche

Freut mich dassi han chöne helfe

11.07.12 07:30
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

Hallihallo Mona

Also ich ha jo eifach dem Gospelproject mol gschriebe und ha vo det e mega nätti Antwort übercho, ich finde de Kontakt per Mail bis jetzt sehr sympathisch und sie het mir au schnäll zruggschriebe. Prislich sind sie uf ca. 1500.00 Fr., find ich für ne ganze Chor au voll oke. Sie esch jetzt aber bis ändi Juli i de Ferie, aso weiss nonig wies jetzt wiiter goht wäge eusne Wunschlieder etc.

LG

18.07.12 16:45
Melanie83 

Re: Tipp für Chorsuche

Hallo Eve77 chöntisch du mir ächt dAdresse gäh? mini kollegin suech no die ideali lösig.. Danke schomal

24.07.12 14:28
Eve777 

Re: Tipp für Chorsuche

Hallo Melanie

Weli Adrässe meinsch, die vo dem Chor wo d Mona empfohle het? Aso ich ha per E-Mail übers Kontaktformular uf dene ehrere Website Kontakt ufgno, muesch eifach uf Google Gospelproject igä denn zeigts dir d Siite grad ah.

Liebi Grüesslis

Eve

25.07.12 11:56
maslergirl 

Re: Tipp für Chorsuche

Mer hend au de Gospel Chor us üsem Dorf gno, die send wörkli genial gsi! Ech ha grad Hüenerhur becho wo sie gsonge hend. Ond för 700.- chamer wörkli nüt säge.
Also falls öber usem Aargau no en Chor suecht, wössti eine

25.07.12 14:08
Piratenbraut_77 

Re: Tipp für Chorsuche

Wir haben den Chor, in welchem ich normalerweise selber singe...ist für mich so natürlich speziell schön Der Chor hat früher vor allem Gospel gesungen, inzwischen aber auch Pop/Rock/Musical. Falls also jemand in der Region LU einen Chor sucht, kann ich die Daten weitergeben.

Noch ein Tipp für die Bräute 2013: viele Chöre haben ihre Jahreskonzerte immer im Oktober/November. Dort könntet ihr also praktisch mal zur Probe hören gehen

 1 2 3
Fahrtpauschale   Lieblingsliedern   Jesus-juppidupii-preiset-ihn-Lieder   Kontaktformular   Gospelsingers   zruggschriebe   Wunschlieder   hypergläubigi   zurückzuschreiben   Terminprobleme   Amateursängern   normalerweise   Favoritenchor   gospelproject   Liebeslieder   gospelchorwald   wahrscheinlich   Jahreskonzerte   laaaaaaaaaang   Chorsuche