Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe |
|
1 2 3 4
|
12.05.13 22:09
tabs
|
Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe
Hallo Ich bin total überfordert mit der Auswahl eines geeigneten Fotografen!!! Ich habe jetzt schon mehrere Tage im Internet verbracht, es gibt ja eine Unmenge an Hochzeitsfotografen, was die ganze Sache nicht einfacher macht. Meine absolute Favoritin wäre ja Anastasia Arrigo (nur ist sie leider schon etwas teuer) Hat jemand schon Erfahrungen mit Ihr gemacht????
Zudem habe ich noch folgende Fotografen angeschrieben: foto-Mariano wedding-fotografen diebildmacher sowie weddingalbum (von diesen habe ich aber immer noch keine Antwort erhalten)
kann mir irgendjemand helfen?? bin mittlerweile ziemlich verzweifelt, da ich irgendwie einfach nicht weiter komme!!!!!
Hat jemand Erfahrungen mit den benannten Fotografen gemacht?? Oder hat noch weitere Tipps???
|
|
|
|
|
|
13.05.13 10:10
tabs
|
Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe
Danke valey.... Ha däm no welle alüte und mol e Termin abmachä!! s Budget würd eigentlich bi 2000.- liege, doch den han ich mi mit däm Thema gar nonig so beschäftigt und e Hochzitsalbum han i no gar nid in Usicht kha!!!! Doch jetzt han i gmerkt dass das nienets ane längt..........
|
|
|
|
13.05.13 10:20
tabs
|
Jo han i scho gmacht und ha diä 2000.- scho lang verworfä..... Will alli mehr choschtä. Usser weddingalbum wär dött no drin (aber ebbe bis jetzt no kei Antwort becho)
|
|
|
13.05.13 10:28
daenu16
|
Ich chan dich soooo guet verstoh. Ich bin vor Kurzem au mega überforderet gsi mit de gnau glichige Ufgob. Mir hets en Gsprächstermin mit de Fotografe (wo in Frog chömed) gholfe. Denn hani mir persönlich chönne es Bild mache und direkt vergliche. Ich finds ebe wie dELEA scho gseit het wichtig, dass mer sich sympathisch isch...will die Person isch jo würkli di ganz Ziit mit debi.
|
|
|
|
13.05.13 10:48
tabs
|
Danke valley Han i jetzt grad emol abcheckt......... Doch do isch s Agebot vom Mariano zb scho viel besser, will ich hätt jo scho gärn no es Album drzue. Muess mol chli ume telefonierä und Termine abmachä............. Naja s wird nid eifacher das ganze!!!!!!!!!!!!! Ha mis Budget halt mittlerwilä eifach verdopplet........
|
|
|
|
|
1 2 3 4
|