| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)
 1 2 3 4
18.06.14 10:42
Infinity86 
Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hallo zusammen

Wir werden im Sommer 2015 heiraten. Bis auf die Kirche und eine voraussichtliche Location haben wir bis anhin noch gar nichts geplant.

Wir sind als nächstes auf der Suche nach ...

- einer Sängerin für die kirchliche Trauung
- Catering/Bäckerei für den Apéro vor der Kirche
- Coiffeur + Make-up

und das alles bestenfalls in der Umgebung Liestal (habe trotz intensiver Suche, auch hier im Forum, nichts in BL gefunden).

Könnt ihr uns jemanden empfehlen bzw. uns bei der Suche weiterhelfen?

Wie viel kostet eigentlich eine Sängerin für die kirchliche Trauung bzw. wie viel sollten wir dafür budgetieren?

Vielen Dank für Eure Hilfe.

Liebe Grüsse

18.06.14 18:14
mubeli 
Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hallo Infinity

Leidr chani dir bide Sängerin kei Tips geh. Bim Make-up chani dir d madlen projer empfehle (mp-makeup.ch/). Sie chunnt ade Hochziit au zu dir hei cho schminke. Bim Coiffeur weisi halt ned ebs guet chunnt, da i de probetermin erst am 5.7 han, abr sie isch mini coiffeusin und bi bis jetzt immer zriede gsi. Sie wär in Lausen.
Beträffend Catering, chani der au erst nachem Hochziit säge :) Mir händ d landfraue baselland wos möchit. sie händ au e homepage. gisch mol uf google "landfrauen baselland apero" ih. D rcb hämmer au no aglueget gha, er het halt bits meh uswahl und i ha nur guets ghört bis jetzt. de rcb isch in buebedorf.

I hoff han dr bits chönne hälfe und du hesch das alls ned scho ghört :)

E liebe Gruess

18.06.14 19:13
judihui 
Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hallo Infinity86
Gerne würde ich dir weiter helfen. Ich habe grosse Erfahrung im Organisierren und Planen von Event und könnte dir bei deiner Suche sicher behilflich sein, da ich aus der Gegend stamme.
Sängerin: Da gibt es verschiedene Sängerinnen in der Umgebung von Liestal. Damit ich dir einen Namen nennen kann, müsste ich zuerst die Stilrichtung wissen. Ausserdem würde ich dir empfehlen nicht nur eine Sängerin zu suchen sondern ein eingespieltes Paar (ev. einen Organisten oder sonst jemanden, der die Sängerin begleitet). Budget: wenn du ein Demoband gehört hast und dir die Stimme gefällt, kann du problemlos eine Offerte verlangen mit Programm-Vorschlägen.
Coiffeuse: Ich arbeite mit einer Coiffeuse zusammen, die in Liestal wohnt und schöne Hochzeitsfrisuren macht. Auch da müsste ich wissen welche Stilrichtung und ob du langes oder kurzes Haar hast. Nicht jede Coiffeuse eignet sich z.B. für langes Haar.
Auch beim Catering könnte ich dir weiter helfen.
Wenn du Interesse hast ruft mich an 079 640 84 99.
Vor 4 Wochen habe ich eine Hochzeit organisiert und die Deko für die Kiche und das Nachtessen gestaltet. Gerne schicke ich dir entsprechende Bilder.
Liebe Grüsse judihui

19.06.14 08:12
Infinity86 
Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Guten Morgen

mubeli
Viele Dank für dini Antwort und dini Empfehlige. Wenn hürotisch du denn? Würd mi freue wenn mr denn no chöntisch Bscheid geh, nach dinere Hochzit. :-) Chunt d Coiffeuse denn au zu dir hei an dr Hochzit? Vo de Landfraue Baselland hani glaub no en Flyer dehei, bi wirklich gspannt, ob mr se denn chasch witer empfehle. I wird glaub mol bi de Landfraue und bi RCB e Offerte ihole, de chani au chli priislich vergliche. Wiä früeh im Vorus sött me eigentlich s Catering für dr Apéro bueche? Weiss ebä nit, obi doch no bitz früeh dra bi für das. :-o

judihui
Ich nehme an, das machst Du beruflich? Hast Du auch eine Homepage?

Liebe Grüsse

19.06.14 08:43
judihui 
Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Guten Morgen Infinity
nein ich mache das nicht beruflich (bin pensioniert mit über 20 Jahren Erfahrung im Event-Bereich). Da ich viel Erfahrung im Organisieren von Anlässen inkl. Gastronomie mitbringe, denke ich, kann ich möglicherweise Hilfe anbieten (nicht mit finanzieller Absicht sondern rein aus Freude am "Durchdenken" eines Anlasses.
LG judihui

19.06.14 09:05
mubeli 
Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Guete Morge

I hürote zivil am 10. Juli 2014, mit emene grössere Apéro ufem Schloss Wildenstein. D Freitrauuig isch denn erst im Winter in de Berge. I wirde dir denn säge wies gsi isch, abr mir göhnd e tag druf denn ind ferie, cha mi vermuetli erst när mälde. Mir händ bim RCB au e Offerte igholt und d landfraue sind bits billiger. Was eifach chli doof isch, sie biete nur baselländler wii ah und jedi fläsche chostet 26.-. Mir löhnd de Wii jetzt vo öperem anderem lo lifere und zahle eifach 6.- Zapfegäld, abr am schluss chöme mir billiger use.

Mir händ im Februar afo afröge, eifach zum sicher sii, dass sie denne no frei kapazität händ. du bisch glaub scho bits früeh dra :) Aber chasch jo mol e Offerte verlange. d Azahl lüüt chasch bis drei Täg vorem Fest ändere.

Nei, d'Coiffeuse chunnt ned zu mir hei, abr will ich in Liestl wohne isches ned schlimm. Ha 5 Minute zu ihre mitem Auto :)

E schöns Tägli

19.06.14 14:05
Infinity86 
Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Jo das wär suuuuuper wenn mr nach eurne Ferie chöntisch Bscheid geh. :-) Jo für e Apéro isch das scho chli tür dä Wy.

Ebä das hani scho dänkt, dassi no bitz früeh dra bi. ;-) Aber lieber zfrüeh als zspot. :-)

Wiä heisst denn dini Coiffeuse? Chasch mrs natürlich au per PN ageh.:-)

23.06.14 13:10
nike15

nicht registriert

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

hallo zämme!Ich hürote au im Juni 2015 und bin scho fliessig am plane....e Bekannti macht Make up wohnt in Füllingsdorf und chunnt au zu dir hei....cha dr gern no persönlichi Infos gäh wennd du das wetsch;-).
Ich ha scho d Location in Rheinfelde,dr Lieblingspfarrer vo mim Verlobte,Kirche organisiert.
Weisch ich denk,wenn du jetzt scho die Sache wo Ihr unbedingt wennd organisiersch hesches...dass isch mini Istellig..und bis jetzt heimer alles womer eus wünsche;-). Ich suech no e Cathering fürs Hochzitsapero in muttenz. Ha ghört,dasses in Basel e guets git wome sogar no soziali Irichtig cha unterstütze....mol luege
. E Dj....hani e paar agfrogt dueni emol d Agebot no aluege.sind no recht tür....1500.-Fr muesch rechne...Fotograph..hani au scho e paar a gluegt Prieslich max.3500.- für 8 Std.
Wünsch dr uf jedefall witerhin viiiel Spass.;-) Bin sehr dankbar über EUCHI ERFAHRIGE....

23.06.14 13:26
Infinity86 
Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hi Nike

Viele Dank für Dini Antwort.

I bi für jede Tipp sehr dankbar, wär super, wenn mr diä nöchere Agobe per PN chöntisch duregeh. Ha dr leider kei Nochricht chöne schicke weil du das gsperrt hesch bi dine Istellige.

Liebs Grüessli

23.06.14 15:03
judihui 
Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hallo love
Die soziale Einrichtung, die du suchst für deinen Apéro heisst "Tischlein deck dich". Du findest sie im Telefonbuch. Sie beschäftigen unter anderem Leute, die Probleme haben, keine Stelle finden etc. Für die Herstellung des Apéros werden sie aber von professionellen Leuten instruiert und beaufsichtigt. LG judihui

 1 2 3 4
Lieblingspfarrer   Baselland   muttenz   typischerweise   Coiffeuse   brutmodegschäft   Einschränkungen   wahrschienlich   Hochzeitsfrisuren   Liestal   Oltigerschnitte   witerempfähle   Programm-Vorschlägen   Umgebung   glücksschmiede   Trauung   professionellen   früchtegarnierig   landfraue   voraussichtliche