| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Verlobter unmotiviert
 1 2 3 4
17.05.13 11:12
Rebella 
Re: Verlobter unmotiviert

Mini hani dezue verdonneret gha, zum Termine bueche.
D`Iladigs Couvert het er au a gschriebe.

Bim Homepage mache bini au düre gstaret. Isch immer wieder de glich Spruch cho: Weiss halt au nöd!!
Und halt üses ewige Thema Flitterwuche.

Aber janu. Han mi demit abgfunde.
Mache jetzt bis Endi Mai nüt meh für eusi Hochziit. Bi in Streik trete.

17.05.13 11:36
malinchen 

Re: Verlobter unmotiviert

Mi GG macht ou eifach die Sache wo ihn interessierä: Musik und Apéro... I dänkä i mache rein vor Zyt här ou meh als er, aber irgenwie findi das ou gar nid so wichtig. D Vorbereitig sött doch für beidi äs cools Erläbnis si, und ig bastle gärn und cha Stunde drmit verbringä im Internet surfä und Zytschriftä dürezbletterä...

Bis jetz hani no nix müessä machä woni ha dänkt: "ou neeeeeei, jetz muesi no die blödi Iladig fürs HZ machä. kotzt mi jetzt anders a..."

Und halt so typischi Frouä-Sache (Chleid ussuechä, Deko etc.) machi mit minä Fründinnä, mirä Mam oder zuekünftige Schwiegermueter. Die hei alli ou mega Fröid dranne und de machts ou viel meh Spass aus mitemnä demotiviertä GG.

28.05.13 14:03
dandi78 

Re: Verlobter unmotiviert

Das esch glaub eifach normal so. Esch bi mir au nid andersch. Mir hei am Afang vo der Planig e To do Lischte gmacht und hei dört zum Teil scho dri gschribe, wär was söu mache. So het das rächt guet klappt. Ab und zue hani ihm de no es paar anderi Ufträg ge und die het er immer grad gmacht. So Details wie Bluemeschuck oder Tischdeko si für Männer eifach nid wichtig. Dört hani freii Hand. Klar frogi ihn de immer zerscht, obs ihm gfallt oder nid. Mir passts eigentlich no rächt guet so. Eg due drum sehr gärn organisiere und recherchiere und är macht das nid so gärn. So chani das mache so lang und so vöu wieni wott und de die Sache ussueche wo mir super guet gfaue. Weni ihm de es paar Vorschläg bringe, weisi uf jede Fau, dass mer sini Entscheidig wird gfaue, da eg die Sache jo usgsuecht ha und er eifach no si "Senf" derzue git. Du muesch es eifach positiv gse!

E To do Lischte chani nur empfähle. Die döi mir (aso eigentlich eg ) durend apasse und das wo erledigt esch abstriche. Das git e super Überblick und es esch immer es schöns Gfühl, wenn me öppis cha abstriche.

28.05.13 14:18
Emma13 

Re: Verlobter unmotiviert

Ich glaub es gaht allne öpe ählich wenni jetz so eui Bricht läse, bi eus isches nämlich genau glich. Er freut sich sehr, das weissi und di wichtige Entscheidige treffemer immer zäme, er isch bi jedem Gspröch debi (Pfarrer, Apéro-/Restaurant usw.) aber d Details vode Deko, Blueme und so interessieret ihn überhaupt nöd, das isch min Bereich und ich bin eigentli froh drum. Er het defür anderi Sache wo ich ihm frei Hand lahn, z.B. DJ, Musikliste für de Apéro etc, da het er Freud und ich finds guet wenn er sich a Sache chan widme wo ihm Spass machet...

Isch halt so dass mir Fraue meh ufd Details achtet, mim isches egal was für Deko uf de Tisch chunt, aber es isch ihm brutal wichtig was für es Menü das mär wählet, also ergänzemer eus guet und mir isches eifach wichtig dass mär di wichtige Entscheidige zäme treffet und au wenn ich ihn halt immer muess druf aspreche das mär jetz dieses und jenes alueget, isch er immer bereit anezhöckle und s Züg mit mir durezgah, denn weissi au wie ers findet und ich chan problemlos witer organisiere... Es passt für mich, aber am Afang hets mi au bitz gnervt will ich halt di grösseri Arbet han, mittlerwile hemmer eus au da gfunde und es klappet tiptop, dräng ihn nöd uf, ich glaub das würs nur schlimmer mache, gitt doch sicher Theme vo ihn interessiert und wo er dir chan abneh :)

28.05.13 14:43
dandi78 

Re: Verlobter unmotiviert

Mi hets am Afang au chli gnärvt aber mittlerwile fendis tip top so. D'Frau esch sicher immer die, wo meh Arbeit het oder sich mängisch au säuber Arbeit macht. Mir si zum Teil eifach so detailverliebt. Das esch für en Ma der Horror! Es git do derzu e super luschtige Text woni im Internet gfunde ha. Dä nennt sich "Das Brautmonster". Do findet sich jedes Päärli wieder. Mir heis zäme gläse und hei fasch nümme chönne vor lache.

Do der Link zum Text: http://www.welt.de/vermischtes/article83...nster-wird.html
Unbedingt läse, esch würklech mega luschtig!

28.05.13 14:59
Lus

nicht registriert

Re: Verlobter unmotiviert

hihi dandi78
i ha ja sooo müesse lache....
emu wäge de brutkatalög womer e tag nach dr verlobig isch ga choufe... hihihihihi
und ja, i cha e stund lang drüber hirne weli farb bändeli dasi wott.... u mi gg seit eifach: es isch doch egau... houptsach es bändeli

28.05.13 15:08
dandi78 

Re: Verlobter unmotiviert

gäu lus, mir hei eus au köstlich amüsiert.

eg ha z.B. scho ei Monet nachem Hürotsatrag mis Brutchleid usgsuecht gha

oder einisch hani mi verlobti öppis gfrogt gha, won eg mir scho stundelang gedanke drüber gmacht ha. sini antwort esch gse: ah, brucht me das? über das hani mer no keni gedanke gmacht.

28.05.13 15:16
Lus

nicht registriert

Re: Verlobter unmotiviert

ja gäu, manne dänke dete düre ganz anders.
aber steu dr vor, si wäre glich wie mir....... das gäb tagelangi diskussione. d reaktione vo mim gg heimer scho ghulfe mi chli obe abe z hole... so ala: es isch nid aues soo wichtig

28.05.13 15:38
dandi78 

Re: Verlobter unmotiviert

das wär nid guet, wenn manne au so wäre
es esch scho so, es esch würklech nid aues so wichtig. mir fraue mache eus der stress mängisch ebe au säuber.

28.05.13 16:18
mighty 

Re: Verlobter unmotiviert

Hmm, soll ich mal die andere Seite ins Spiel bringen?

Für die Frau ist das DER Tag ihres Lebens... für mich war es einfach ein Fest, welches ich mit meinen Verwandten und Bekannten feiern wollte. Wie und was da alles dabei sein sollte oder musste hat mich nicht wirklich interessiert. Das Essen war wichtig und das die Locations gebucht waren.

Da wir auch nicht kirchlich Heiraten wollten, gab es bei uns schon viel weniger zu organsieren.

Und wenn ich gaaaanz ehrlich bin, hat der grosse Brocken ncit an uns gehangen, denn wir haben das komplette OK an unsere Trauzeugen übergeben. Wir haben nur unsere Kleider, das Standesamt, das Restaurant und das Essen organisiert. Alles andere würde von den TZ organisiert und wir liessen ihnen auch freie Hand und liessen uns überraschen. Ich muss sagen, für die Trauzeugen war es Stress pur und wir konnten uns ganz gemütlich auf unseren tollen Tag vorbereiten. Ok, ein paar Vorgaben gabs natürlich von unserer Seite, aber nur Kleine.

So wie ich das hier nun lese, muss es für die Frau bis zum letzten "Firlefanz" geplant sein und wenn es gut geht noch einen Plan B haben, falls etwas schief geht.
Etwas Hart runtergebrochen muss für den Mann das Essen passen, die Frau im Kleid toll aussehen und zusammen einen schönen Abend verbringen. (Reisst mir deswegen jetzt nicht den Kopf ab)

Im nachhinein habe ich von den TZ erfahren, dass sie ursprünglich viel mehr geplant hatten, jedoch war der Abend schon so recht stressig und wir hatten kaum Zeit mit den Gästen zu reden (das hört man im übrigen seeehr oft) und das war mir doch noch sehr viel wichtiger, als meine Peinlichkeiten aus Kindertagen vor versammelter Mannschaft nochmal zu hören...

Mein Tipp also, lässt euch den Tag organiseren und geniesst, was euch geboten wird. Denn so passiert es am wenigsten, dass man enttäuscht wird, da man ja gar nicht weiss, was geplant ist!
Gebt die Zügel aus den Händen, so wie es eure zukünftigen Gatten auch tun, sie lassen euch nämlich die Hochzeit gestalten, die ihr wollt. Ein Mann ist bekanntlich rasch zufrieden zu stellen und lässt lieber organisieren, als dass er sich um etwas bemüht.

Ach ja, wir hatten ganz originelle Tischkarten. Es lagen nämlich Schützen über den Stühlen mit den jeweiligen Namen. So waren alle Angeschrieben und man konnte sich die Kleider weniger verschmutzen! Und Namensschild liessen wir alle Selber machen. Das war sozusagen die individuelle Note jedes Einzelnen.

Zuletzt bearbeitet am 28.05.13 16:20

 1 2 3 4
wechtig   Gläseruntersetzer   Hochzitsfotone   unmotiviert   Verlobter   bearbeitet   Vorbereitungen   unmotivierter   organisieren   zufriedenstellen   Schwiegermueter   Angeschrieben   Hochzeit   detailverliebt   runtergebrochen   wichtig   hochzitsvorbereit   Perfektionestin   Peinlichkeiten   Entscheidungen