Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ? |
|
1 2 3
|
|
|
26.04.12 14:12
Keks
|
Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?
Oje Chatzezüngli. Das isch nöd schön wiä din GG reagiert hät. Aber ich glaub Männer lueged äs Hochzig eifach anderscht ah als mir Fraue
Ich cha Dich aber beruhige betreffend Lieferzyt. Min GG isch letscht Samschtig sin Azug go chaufe und mir hürated am 4. August. Sin Azug hät ä Lieferfrist vo 2 Monat. Also vo däm her sind ihr sicher no gnueg früeh dra. Äs isch sicher vo Vorteil wän er gnueg früeh go luege gaht. Das chunt scho guet.
|
|
|
|
|
26.04.12 14:28
Sugus82
|
Ho-oi
Also ich han au sone Kandidat dihei...de isch sin Azug vor 3 Woche go ussueche...mer hürote am 02.06. ;o)
Isch aber kes Problem gsi....
jetzt sett er en eigenltich nomol go probiere, ob d'änderige au recht gmacht send...aber er fend au do weder das sigi doch kei Sach...."nimms mol chli easy " ;o) jojo...klar
|
|
|
|
26.04.12 15:16
peanicht registriert
|
diese Situation kenn ich... typisch mann! mein mann hat seinen anzug ca. 3 monate vor der hochzeit gekauft und innerhalb von 1 woche erhalten. allerdings ist dies ganz ein "normaler" anzug ohne schnickschnack und nicht aus dem brautmodegeschäft. kommt daher sicher darauf an, wo er den anzug aussuchen geht...
lg pea
|
|
|
|
26.04.12 20:03
Nini80
|
Wir heiraten im August und meiner hat auch noch keine Anstalten gemacht, einen Anzug kaufen zu gehen. Das sei jetzt nicht das wichtigste... Habe ihn schon ein paar Mal darauf aufmerksam gemacht, dass das unter Umständen etwas länger dauert, bis er den Anzug bekommt. Aber eben, so sind unsere geliebten GG's...
|
|
|
|
|
1 2 3
|